Hoi, na lang tijd kwam ik weer eens buurten in het Hilversumse. Gelukkig stond alles er nog:-) Bij binnenkomst zag ik meteen al een leuk stel in de bios zitten, die lekker met elkaar aan het kroelen waren. Toen ze na een tijdje opstonden. Later sprak ik ze achter nog een enkele keer aan. Ze hadden het erg gezellig met elkaar, en dat mag ook. Maar soms wil je wel een klein beetje je interesse laten zien. Ze reageerden ook best aardig en vertelden dat het praktisch hun eerste keer was. Daarna hebben we nog een beetje gespeeld door de gloryhole, dat was leuk en heel opwindend. het was een leuk stel en ook zeker een mooie vrouw! Ik hoop echt dat zij dit lezen en zich welkom voelen om nog eens langs te gaan. Ik ken geen forumnaam van jullie maar je zou mij een PB kunnen sturen, dan hebben we het er nog eens over.
Daarna kwam een stel binnen dat ik al veel langer ken R+G voor de kenners. Altijd gezellig, en niet lang daarna kwam er nog een stel binnen. Zij een jonge schoonheid van in de twintig met een zeer ondeugende blik en een iets oudere en hele aardige vriend. Meteen hadden we leuke gesprekken en ik kan vertellen dat het nog een leuk en super opwindend feestje is geworden. Ik hoop snel weer eens langs te komen!
WR
ervaringen zaterdag 24e
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: ervaringen zaterdag 24e
hoi wild romance...
Hm heerlijk zo'n feestje.
Jij bent maar een bofkont.
Als ik op een zaterdag in de buurt van Hilversum ben zal ik zeker binnengaan.

Hm heerlijk zo'n feestje.
Jij bent maar een bofkont.
Als ik op een zaterdag in de buurt van Hilversum ben zal ik zeker binnengaan.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten