KNAPPE DAME SUPERTIETEN VRIJDAG 22 MEI
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
KNAPPE DAME SUPERTIETEN VRIJDAG 22 MEI
Aan alle respectabele tietenfreaks in het bijzonder en geile hetero -heren in het algemeen,
Graag wil ik jullie een bijzonder en uniek aanbod schenken: een erg mooie slanke luxe-klassemilf/cougar van 45, goed gevormd met een stel unieke,stevige volle natuurlijke reuzetieten, met prachtige reuzetepels, een stel mooie slanke benen in fijne nylons met jarretelles en high heeled pumps en een zaaaalige sappige nauwe mooie neukspleet. Deze luxedame zal gratis worden gebruikt tot genot van eenieder op vrijdag 23 mei tussen 20 en 21 uur.
Sir, haar bull/Meester zal aan jullie, verzorgde nette frisgewassen heren, de voorkeur geven om haar te betasten, zich te laten aftrekken, pijpen met condoom en neuken met condoom. Zorg dat je condooms bij je hebt, geen tijdverlies. Ik weet nog niet het exacte uur, maar het zal ergens tussen 20 en 21 uur zijn op vrijdag 22 mei; zorg dus dat je er om 20 uur zeker bent, want we blijven maar een goed half uur. Ik hoop dat je supergeil bent, potent, en...als je ballen dan goed vol zitten, zal je snel en intens kunnen/willen spuiten, wat fijn is gezien het tijdsbestek en het aantal heren dat zich graag zal willen leegspuiten. Na een half uur tieten spelen en afneuken van de natte spleet zal een massale bukkake op haar droomtieten worden gehouden ; per drie tegelijk zich aftrekken en leegspuiten ....het wit herensap zal er heerlijk afdruipen. Heerlijk om leeggespoten aan het weekend te beginnen, niet ? Ook het aanvoelen van de megatieten is onvergetelijk, wat een kick !!!
Laat weten of je zal komen. Je bent welkom. Zorg dat je superfris bent, waarvoor dank.
SIR, Meester van supersexy laura
Graag wil ik jullie een bijzonder en uniek aanbod schenken: een erg mooie slanke luxe-klassemilf/cougar van 45, goed gevormd met een stel unieke,stevige volle natuurlijke reuzetieten, met prachtige reuzetepels, een stel mooie slanke benen in fijne nylons met jarretelles en high heeled pumps en een zaaaalige sappige nauwe mooie neukspleet. Deze luxedame zal gratis worden gebruikt tot genot van eenieder op vrijdag 23 mei tussen 20 en 21 uur.
Sir, haar bull/Meester zal aan jullie, verzorgde nette frisgewassen heren, de voorkeur geven om haar te betasten, zich te laten aftrekken, pijpen met condoom en neuken met condoom. Zorg dat je condooms bij je hebt, geen tijdverlies. Ik weet nog niet het exacte uur, maar het zal ergens tussen 20 en 21 uur zijn op vrijdag 22 mei; zorg dus dat je er om 20 uur zeker bent, want we blijven maar een goed half uur. Ik hoop dat je supergeil bent, potent, en...als je ballen dan goed vol zitten, zal je snel en intens kunnen/willen spuiten, wat fijn is gezien het tijdsbestek en het aantal heren dat zich graag zal willen leegspuiten. Na een half uur tieten spelen en afneuken van de natte spleet zal een massale bukkake op haar droomtieten worden gehouden ; per drie tegelijk zich aftrekken en leegspuiten ....het wit herensap zal er heerlijk afdruipen. Heerlijk om leeggespoten aan het weekend te beginnen, niet ? Ook het aanvoelen van de megatieten is onvergetelijk, wat een kick !!!
Laat weten of je zal komen. Je bent welkom. Zorg dat je superfris bent, waarvoor dank.
SIR, Meester van supersexy laura
Laatst gewijzigd door laura op 20 mei 2015 07:02, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Chique dame met DROOMTIETEN in heterociné
Hoi hallo t is vrijdag de 22mei
Ennnn ga proberen te komen
Hoi hoi
Ennnn ga proberen te komen
Hoi hoi
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
............
..............
Laatst gewijzigd door Edwin Scott op 11 jan 2021 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Re: KNAPPE DAME SUPERTIETEN VRIJDAG 22 MEI
Jij ook beste Scott.....
laura xxx
laura xxx
Mmm, een MILF met supertieten.. Helaas is vrijdagavond voor mij geen optie, hopelijk bevalt het zo goed dat jullie nog vaak terug komen. :p
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Thor schreef:Mmm, een MILF met supertieten.. Helaas is vrijdagavond voor mij geen optie, hopelijk bevalt het zo goed dat jullie nog vaak terug komen. :p
Ik sluit mij aan bij Thor.
Jammer kan vanavond ook niet.
Ik hoop haar een andere x te ontmoeten!
Ciao
-
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
WoW klint heerlijk ik zal er om 9 uur zijn hopelijk is het niet te laat ik wil alles leeg spuiten op der borsten
-
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Zal proberen er optijd te zijn lijkt me heerlijk !!
-
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
ja hoor ze waren er,precies zoals aangemeld is het even spannend geweesd een half uur
bedankt voor jullie komst!
en tot wederziens!!
was erg leuk en opwindend
bedankt voor jullie komst!
en tot wederziens!!
was erg leuk en opwindend

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten