Mila op zaterdag 25 juli,TOP!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
markoo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Mila op zaterdag 25 juli,TOP!

Bericht door markoo »

Beste lezers,

Een tijdje terug een oproep op het forum gelezen van Fer en Mila.Ik heb er een PB aan gewaagd en kreeg een berichtje terug met tijdstip.
Supertof dat Fer gereageerd heeft,want hij zal wel meerdere PB's gekregen hebben.
In het bericht stond dat ze er rond 13.00 uur zouden zijn.

Eindelijk was het dan zaterdag 25 juli...Ik wilde er op tijd wezen,en dat is me gelukt.Even over 12 was ik in de cinema.Het was nog niet druk,maar dat zou snel veranderen.
Eerst nog een tijd met een bezoeker gesproken uit het oosten van het land over de verschillende ervaringen en dat was best gezellig.Het werd drukker en drukker.
En toen...Toen kwam rond de klok van 1 uur Fer binnen met Mila daarachter...Wat een verschijning kwam daar binnen zeg,wat een schoonheid.In 1 woord :Wooooow!!
Eerst werd er gevraagd wie ze waren,en toen kwam de bevestiging dat het inderdaad Fer en Mila waren..Om het ijs te breken vertelde ik dat ik nog contact met ze had gehad via forum.Fer vond dat leuk om te horen.

Nadat Mila richting toilet was gegaan om zich om te kleden,heb ik nog even zitten praten met een maatje van loodgieter en volgens mij Benno.Toen kwam Mila terug uit het toilet met een sexy topje en een string aan.Woow,wat was en is ze mooi!!
Fer nam haar mee naar de darkroom,met in hun kielzog de mannen.Nadat ze aan het kruis was vast gebonden,zei Fer dat we ons mochten voorstellen aan Mila.Maar dan niet met woorden,maar door haar te betasten.En zo geschiedde.Fer gaf het "startschot",en daar gingen de handen.Overal zag je handen over haar lijf gaan,en gingen vingers in haar kutje die natter en natter werd.Mila ging ook steeds meer hijgen en kreunen.Zelf betaste ik haar borsten en nam haar tepel in mijn mond om daar zachtjes in te bijten.Wat een heerlijke borsten,stevig en ze smaakte heerlijk ;) . Toen opeens een kreet van Mila,"haal die vinger eruit!"..Iedereen schrok daarvan,en 5 seconden was het ff stil zonder aanrakingen.Daarna gaf Mila zich weer over,en gingen de aanrakingen en het gevinger op de juiste plaats weer verder.Fer moest nog wel even ingrijpen na haar kreet om te vertellen wat er wel en niet mocht.Iedereen begreep dat.
Toen werd Mila losgemaakt van het kruis en ging ze naar de sling.String uit,Sling in :D .
Ze lag daar heerlijk wijdbeens,met allemaal mannen om haar heen,en 1 tussen haar benen.Dat was volgens mij Benno,die al druk bezig was met zijn condoom en haar als eerste begon te neuken.
Ik stond als derde in de rij,dus achter Benno en nog een man.
Het volgende ga ik op een andere manier beschrijven dan jullie gewend zijn.
Ik stond daar in de rij,en ik ga dit vergelijken met een springwedstrijd,waarbij ik de ruiter ben en mijn lul het paard.
Er wachten mij nog 3 hindernissen,en dan zou ik over de finish komen om in een geweldige vreugde explosie te eindigen..Benno was als eerste de finish gepasseerd ,dus was het beurt aan de volgende "ruiter".Deze man had in ieder geval de snelste tijd te pakken ;) .
Deze man ging weg en toen was het mijn beurt.De laatste hindernis had ik genomen,ik ging in volle galop op de finish af,ik was er bijna en zou dan een geweldige explosie van vreugde ervaren...Maar,wat gebeurde daar nou?Mijn hengst,die de hele tijd in volle glorie stond en aan het steigeren was,kwam vlak voor de finish in opstand.Van volle galop in stapvoets...Neeeeeh..Het paard stond stil en de ruiter vloog er van af.Een weigering :oops: :oops: ...Gelukkig was de dame op de finishlijn zeer attent om mijn hengst over de finishlijn heen te trekken,en kwam ik toch nog klaar.Bedankt daarvoor!!!Mila is niet alleen mooi,ze is ook nog lief!!
Ook de opmerking van Fer kon ik wel waarderen,"als het niet lukt dan lukt het niet".Niet wetende dat Mila me al had afgetrokken.. ;)
Wat gebeurde er nou?Was het de spanning?Kwam het door de mooie Mila waardoor ik op slot viel?Of was het toch doordat het mijn eerste echte gangbang was?Ik denk het laatste :oops: .Ik schaam me best wel,maar het is niet anders.Volgende keer beter.
Daarna ben ik naar de heterocinema gegaan om ff bij te komen.

Toen ik weer in de cruisingruimte was,kwam daar ineens nog een stel binnen.Wim en Chantal..Ook een heerlijke vrouw om te zien!!Nog even bij Mila in de darkroom gekeken die nog steeds goed werd geneukt door de mannen.

Mila nam een pauze en ging daarna naar de onhandige gynaecologe stoel.Ook daar werd ze weer goed geneukt,en toen mijn lul eindelijk weer op volle sterkte was om het nu wel te doen,stopte Mila en Fer ermee.Helaas....Ik hoop jullie zeker nog eens te treffen en Mila dan wel goed te kunnen neuken.

Chantal was in de cruising ruimte inmiddels wat mannen aan het pijpen.Wat een rij stond daar.Helaas heb ik niet van je kunnen genieten Chantal,maar je aanblik was al de moeite waard..
Door het slechte weer zochten de stellen denk ik een binnenactiviteit,want er kwamen nog 3 stellen binnen.Twee oudere stellen die lekker in elkaar opgingen en heerlijk aan het genieten waren van elkaar.
En toen kwam er nog een heel mooi stel binnen.Wat een heerlijke uitstraling en supermooi koppie.En niet te vergeten,een heerlijk lichaam.Volgens mij kwamen jullie uit Friesland,als ik het goed begrepen heb.Ook die gingen lekker met elkaar spelen,waarbij de man van het stel heerlijk werd gepijpt door de vrouw.Het was hun eerste bezoek,en volgens mij was het wel bevallen.
Al met al was het een leuke,geile en gezellige dag!!Iedereen bedankt daarvoor,maar vooral Fer en Mila.Hoop jullie,net als het stel uit Friesland nog eens te treffen.
Heren,wat een respect lieten jullie zien.Echt super om te zien.
Ik hoop dat jullie dit verhaal kunnen waarderen,en tot een volgende keer.

Groeten Marko
Laatst gewijzigd door markoo op 02 aug 2015 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Fer03
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: zaterdag 25 juli

Bericht door Fer03 »

Hey Marko,

Ontzettend bedankt voor je geweldig geschreven ervaring! Dit soort ervaringen vinden Mila en ik ontzettend leuk om te lezen. Natuurlijk willen wij jou ook bedanken voor je bijdrage afgelopen Zaterdag. Dat je paard even niet wilde galloperen was geen probleem hoor, dat je bijdroeg aan Mila haar fantasie was al behoorlijk mooi! Gebeurd mij ook wel eens hoor, dat niet galoperen. ;) Ik denk zelfs het beste paard van stal! :D maar dat jij ook genoten hebt geeft ons zeker een fijn gevoel.
Nogmaals iedereen bedankt, we zitten nogsteeds in een heerlijke roes. Ik vond het ook geweldig om te zien dat iedereen respect toonde naar Mila. Dat maakt de stap om het nog eens te doen een stuk kleiner! ;)

Ook erg blij om te horen dat de andere stellen ook een geweldige tijd hebben gehad, zelfs de stellen die voor de 1e keer kwamen kijken. ;)
markoo
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: zaterdag 25 juli

Bericht door markoo »

Bedankt dat je gereageerd hebt Fer.
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Mila op zaterdag 25 juli,TOP!

Bericht door Mila »

Hi Markoo,

Bedankt voor je complimenten en wat een grappig verslag, leuk om je ervaring te lezen en het vanuit jouw oogpunt her te beleven. ;)
Heel fijn dat je hebt genoten en dat je voor het eerst een gangbang hebt meegemaakt.
Wat dat betreft stonden we er op gelijk niveau in, want het was mijn fantasie en ook mijn 1e gangbang. :D
Jouw hengst heb ik inderdaad over de finishlijn getrokken, wat Fer niet in de gaten had :lol:
Absoluut geen schaamte voor nodig, heel begrijpelijk met de intensiviteit en spanning en ik was blij dat ik je kon helpen. ;) Uiteindelijk was de finishlijn toch bereikt en ik vind het fijn dat je deel uit gemaakt hebt van mijn fantasie ;)
Fer en mijn verslag van de 2e had je ook al gelezen en ben erg benieuwd naar jouw 2e beleving.
X mila
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten