Dus werd ik in mijn eentje op pad gestuurd dinsdagavond. Ik moest mij in laksetje van EC hullen, lange vingerloze mouwen aan, lange laarzen,maskertje op en uiteraard mijn Collar. Ik moest zorgen daar tussen 19.00 en 19.30 te zijn met de stricte opdracht dat ik NIETS mocht doen en men mij dus ook niet aan mocht raken. Om 20.00 uur diende ik mij dan weer bij hem te melden voor verslag en verdere instructies. Ik was daar keurig om even over 7 en vroeg aan Patricia (wat een lieverd is dat toch, voel me zo op mijn gemak bij haar) of het druk was. Nee, dat was het niet, maar wel heel gezellig en er was een jong stel geweest, maar die waren wat eten en kwamen dan ook nog terug. Oke, ik mijn rokje even ter plekke aan gedaan, want half naakt over straat gaat gelukkig ook mijn Meester iets te ver. Ik naar binnen. Ik werd direct enthousiast begroet door een "vrouw" met lange blonde lokken. Ik door naar de lockers alwaar ik 1 man heerlijk relaxed onderuit gezakt op de bank aan trof. Goedenavond..... Mijn tas en jas weg gehangen en maar even de "slingruimte" ingelopen. Daar trof ik de "vrouw" aan, heerlijk relaxend, fully dressed, hangend in de sling. "Zij" complimenteerde mij direct met mijn outfitje, dus direct een ingang voor een gesprekje. Charlene heette zij. Ook al weer een super aardig persoon. Er kwam nog een man de ruimte ingelopen, dus heerlijk staan keuvelen. Wat ben ik blij dat ik niet ook nog eens een spreekverbod had opgekregen. Terug naar de lockerruimte en daar trof ik nog een man aan. Ik heb direct maar vertelt hoe de vork in de steel zat en dat ik dus niets mocht toelaten. Geen probleem natuurlijk en heel gezellig met de mannen gekletst, zij op de bank, ik op het bed. Er kwam nog een 3e man bij die op de andere bank ging zitten en het gekeuvel ging door. Er kwam nog een jonge man binnen die een broekje bij Patries had gekocht omdat ie anders niet naar binnen mocht, maar die was aan de grote kant, haha. Die jongen liep maar van bios naar lockerruimte en kon zijn draai niet zo goed vinden, maar ook een heel aardige gast, beetje verlegen.
Het was zo onderhand 20.00 uur, dus ik met foon naar winkel en Meester gesmst of ik in ieder geval mijn maskertje af mocht.. Dat er maar 4 mannen waren en het heel gezellig was. Ik mocht mijn maskertje af en me dan door 2 mannen laten vingeren. Eeeh.....oke??? Ik terug. Direct vroegen de mannen natuurlijk wat de verdere instructies waren, maar ik zei alleen dat mijn maskertje af mocht en de rest hield ik nog maar even voor me.