Ik, Slavin Nouska, alleen naar Fetishavond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
spain123
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Ik, Slavin Nouska, alleen naar Fetishavond

Bericht door spain123 »

Ik, Slavin Nouska, kreeg de opdracht van mijn Meester om EC te bellen en te vragen naar het beleid van de Fetish avonden, want Meester wilde voorkomen dat ik daar in fetish setje liep en er verder alleen mannen in slip of zelfs naakt zouden rondlopen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar beleid is dus inderdaad dat er in ieder geval 1 kledingstuk fetish moest zijn.
Dus werd ik in mijn eentje op pad gestuurd dinsdagavond. Ik moest mij in laksetje van EC hullen, lange vingerloze mouwen aan, lange laarzen,maskertje op en uiteraard mijn Collar. Ik moest zorgen daar tussen 19.00 en 19.30 te zijn met de stricte opdracht dat ik NIETS mocht doen en men mij dus ook niet aan mocht raken. Om 20.00 uur diende ik mij dan weer bij hem te melden voor verslag en verdere instructies. Ik was daar keurig om even over 7 en vroeg aan Patricia (wat een lieverd is dat toch, voel me zo op mijn gemak bij haar) of het druk was. Nee, dat was het niet, maar wel heel gezellig en er was een jong stel geweest, maar die waren wat eten en kwamen dan ook nog terug. Oke, ik mijn rokje even ter plekke aan gedaan, want half naakt over straat gaat gelukkig ook mijn Meester iets te ver. Ik naar binnen. Ik werd direct enthousiast begroet door een "vrouw" met lange blonde lokken. Ik door naar de lockers alwaar ik 1 man heerlijk relaxed onderuit gezakt op de bank aan trof. Goedenavond..... Mijn tas en jas weg gehangen en maar even de "slingruimte" ingelopen. Daar trof ik de "vrouw" aan, heerlijk relaxend, fully dressed, hangend in de sling. "Zij" complimenteerde mij direct met mijn outfitje, dus direct een ingang voor een gesprekje. Charlene heette zij. Ook al weer een super aardig persoon. Er kwam nog een man de ruimte ingelopen, dus heerlijk staan keuvelen. Wat ben ik blij dat ik niet ook nog eens een spreekverbod had opgekregen. Terug naar de lockerruimte en daar trof ik nog een man aan. Ik heb direct maar vertelt hoe de vork in de steel zat en dat ik dus niets mocht toelaten. Geen probleem natuurlijk en heel gezellig met de mannen gekletst, zij op de bank, ik op het bed. Er kwam nog een 3e man bij die op de andere bank ging zitten en het gekeuvel ging door. Er kwam nog een jonge man binnen die een broekje bij Patries had gekocht omdat ie anders niet naar binnen mocht, maar die was aan de grote kant, haha. Die jongen liep maar van bios naar lockerruimte en kon zijn draai niet zo goed vinden, maar ook een heel aardige gast, beetje verlegen.
Het was zo onderhand 20.00 uur, dus ik met foon naar winkel en Meester gesmst of ik in ieder geval mijn maskertje af mocht.. Dat er maar 4 mannen waren en het heel gezellig was. Ik mocht mijn maskertje af en me dan door 2 mannen laten vingeren. Eeeh.....oke??? Ik terug. Direct vroegen de mannen natuurlijk wat de verdere instructies waren, maar ik zei alleen dat mijn maskertje af mocht en de rest hield ik nog maar even voor me. ;-) Het jonge stel kwam ook binnen en kreeg de indruk dat Charlene daar nogal in geinteresseerd was. Zij verplaatsten zich naar de bios en ik keuvelde gezellig door met de mannen die toch wel nieuwsgierig waren natuurlijk. Nou, laat het wijntje maar door komen, zooo gezellig was het.Ik zei nog tegen het jonge stel, dat ik gewild had dat ik dit allemaal 30 jaar eerder had ontdekt. Maar ja, beter laat dan nooit en "hoe ouwer hoe gekker" dan maar, toch? Maar ik vond het zonder mijn Meester toch maar awkward om daar mij te laten vingeren door vreemden. Gelukkig was het geen opdracht, maar eigen keus. Dus er niet voor gekozen. Ik ben de gay bioscoop nog ingelopen en daar was dus een film waar een man in bondage aan kettingen hing en zijn penis en ballen behoorlijk afgebonden. Kijk, dat vond ik interessanter dan die fake geluiden van de vrouwen in de locker room. Dus daar een poosje staan kijken en een vd mannen vertoefde zich nog even bij me, maar vond dat ws minder boeiend haha. Terug weer naar de lockerroom. Ik mocht tot 21.30 uur blijven, maar ach, ik was om 21.00 uur er wel klaar mee. Was voor de mannen hopelijk teleurstellend dat ik niets liet gebeuren en ik had het ook wel gezien. Dus ging mij omkleden bij de locker en terwijl ik in mijn blote doos stond wilden de mannen toch wel weten wat ik wel had gemogen na 20.00 uur. Dus toch maar verteld en de reactie was: Jammer. Vond ik dan toch wel weer leuk. Beetje spijt? Misschien volgende keer meer lef en als er weer zulk aangenaam gezelschap is.......... Lieve groetjes, Nouska en heren bedankt voor de gezelligheid.
evertvangisteren
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ik, Slavin Nouska, alleen naar Fetishavond

Bericht door evertvangisteren »

Goed geschreven verhaal, jammer dat ik er niet was, volgende keer meer geluk
Evert
spain123
Contacteer:

Bericht door spain123 »

Wie weet Evert, lijkt me gezellig, niemand zegt dat je het moet lezen Aad, ieder werkt op zijn eigen tempo naar iets toe.
Kinky-H
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Kinky-H »

Geil verhaal hoor. Leuk. Niet voor de hand liggend. X-H
Nick007
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Een leuk geil opwindend vehaal hoor!!!

Nick
spain123 schreef:Ik, Slavin Nouska, kreeg de opdracht van mijn Meester om EC te bellen en te vragen naar het beleid van de Fetish avonden, want Meester wilde voorkomen dat ik daar in fetish setje liep en er verder alleen mannen in slip of zelfs naakt zouden rondlopen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar beleid is dus inderdaad dat er in ieder geval 1 kledingstuk fetish moest zijn.
Dus werd ik in mijn eentje op pad gestuurd dinsdagavond. Ik moest mij in laksetje van EC hullen, lange vingerloze mouwen aan, lange laarzen,maskertje op en uiteraard mijn Collar. Ik moest zorgen daar tussen 19.00 en 19.30 te zijn met de stricte opdracht dat ik NIETS mocht doen en men mij dus ook niet aan mocht raken. Om 20.00 uur diende ik mij dan weer bij hem te melden voor verslag en verdere instructies. Ik was daar keurig om even over 7 en vroeg aan Patricia (wat een lieverd is dat toch, voel me zo op mijn gemak bij haar) of het druk was. Nee, dat was het niet, maar wel heel gezellig en er was een jong stel geweest, maar die waren wat eten en kwamen dan ook nog terug. Oke, ik mijn rokje even ter plekke aan gedaan, want half naakt over straat gaat gelukkig ook mijn Meester iets te ver. Ik naar binnen. Ik werd direct enthousiast begroet door een "vrouw" met lange blonde lokken. Ik door naar de lockers alwaar ik 1 man heerlijk relaxed onderuit gezakt op de bank aan trof. Goedenavond..... Mijn tas en jas weg gehangen en maar even de "slingruimte" ingelopen. Daar trof ik de "vrouw" aan, heerlijk relaxend, fully dressed, hangend in de sling. "Zij" complimenteerde mij direct met mijn outfitje, dus direct een ingang voor een gesprekje. Charlene heette zij. Ook al weer een super aardig persoon. Er kwam nog een man de ruimte ingelopen, dus heerlijk staan keuvelen. Wat ben ik blij dat ik niet ook nog eens een spreekverbod had opgekregen. Terug naar de lockerruimte en daar trof ik nog een man aan. Ik heb direct maar vertelt hoe de vork in de steel zat en dat ik dus niets mocht toelaten. Geen probleem natuurlijk en heel gezellig met de mannen gekletst, zij op de bank, ik op het bed. Er kwam nog een 3e man bij die op de andere bank ging zitten en het gekeuvel ging door. Er kwam nog een jonge man binnen die een broekje bij Patries had gekocht omdat ie anders niet naar binnen mocht, maar die was aan de grote kant, haha. Die jongen liep maar van bios naar lockerruimte en kon zijn draai niet zo goed vinden, maar ook een heel aardige gast, beetje verlegen.
Het was zo onderhand 20.00 uur, dus ik met foon naar winkel en Meester gesmst of ik in ieder geval mijn maskertje af mocht.. Dat er maar 4 mannen waren en het heel gezellig was. Ik mocht mijn maskertje af en me dan door 2 mannen laten vingeren. Eeeh.....oke??? Ik terug. Direct vroegen de mannen natuurlijk wat de verdere instructies waren, maar ik zei alleen dat mijn maskertje af mocht en de rest hield ik nog maar even voor me. ;-) Het jonge stel kwam ook binnen en kreeg de indruk dat Charlene daar nogal in geinteresseerd was. Zij verplaatsten zich naar de bios en ik keuvelde gezellig door met de mannen die toch wel nieuwsgierig waren natuurlijk. Nou, laat het wijntje maar door komen, zooo gezellig was het.Ik zei nog tegen het jonge stel, dat ik gewild had dat ik dit allemaal 30 jaar eerder had ontdekt. Maar ja, beter laat dan nooit en "hoe ouwer hoe gekker" dan maar, toch? Maar ik vond het zonder mijn Meester toch maar awkward om daar mij te laten vingeren door vreemden. Gelukkig was het geen opdracht, maar eigen keus. Dus er niet voor gekozen. Ik ben de gay bioscoop nog ingelopen en daar was dus een film waar een man in bondage aan kettingen hing en zijn penis en ballen behoorlijk afgebonden. Kijk, dat vond ik interessanter dan die fake geluiden van de vrouwen in de locker room. Dus daar een poosje staan kijken en een vd mannen vertoefde zich nog even bij me, maar vond dat ws minder boeiend haha. Terug weer naar de lockerroom. Ik mocht tot 21.30 uur blijven, maar ach, ik was om 21.00 uur er wel klaar mee. Was voor de mannen hopelijk teleurstellend dat ik niets liet gebeuren en ik had het ook wel gezien. Dus ging mij omkleden bij de locker en terwijl ik in mijn blote doos stond wilden de mannen toch wel weten wat ik wel had gemogen na 20.00 uur. Dus toch maar verteld en de reactie was: Jammer. Vond ik dan toch wel weer leuk. Beetje spijt? Misschien volgende keer meer lef en als er weer zulk aangenaam gezelschap is.......... Lieve groetjes, Nouska en heren bedankt voor de gezelligheid.
Nick007
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Jammer dat je er niks van snapt.....

Nick
aad schreef:Wat een slaapverwekkend verslag :o :o :o
spain123
Contacteer:

Bericht door spain123 »

Dank jullie wel, doet me goed. En iedereen is nu eenmaal anders en beleeft het ook anders. Ik kom er heus wel (aan toe)
Nick007
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Jij/jullie bepalen je eigen spel, je komt er in eerste plaats voor jezelf niet om anderen te plezieren houd daar gewoon rekening mee. Mensen die ongeduldig zijn en niet in je spel willen meegaan links laten liggen, word je tegen je wil aangeraakt meld het bij Patricia dit is dan tegen de regels van de EC. Je bepaald dus zelf je tempo,
Wij zijn benieuwd naar je volgende ervaring/verhaal.

Gr Nikki en Nick

spain123 schreef:Dank jullie wel, doet me goed. En iedereen is nu eenmaal anders en beleeft het ook anders. Ik kom er heus wel (aan toe)
edslash
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door edslash »

Ja top
Heb je verslag met plezier gelezen
Thx
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Respect
En mooi verslag.

"spain123"]Ik, Slavin Nouska, kreeg de opdracht van mijn Meester om EC te bellen en te vragen naar het beleid van de Fetish avonden, want Meester wilde voorkomen dat ik daar in fetish setje liep en er verder alleen mannen in slip of zelfs naakt zouden rondlopen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar beleid is dus inderdaad dat er in ieder geval 1 kledingstuk fetish moest zijn.
Het was zo onderhand 20.00 uur, dus ik met foon naar winkel en Meester gesmst of ik in ieder geval mijn maskertje af mocht.. Dat er maar 4 mannen waren en het heel gezellig was. Ik mocht mijn maskertje af en me dan door 2 mannen laten vingeren. Eeeh.....oke??? Ik terug. Direct vroegen de mannen natuurlijk wat de verdere instructies waren, maar ik zei alleen dat mijn maskertje af mocht en de rest hield ik nog maar even voor me. ;-) Het jonge stel kwam ook binnen en kreeg de indruk dat Charlene daar nogal in geinteresseerd was. Zij verplaatsten zich naar de bios en ik keuvelde gezellig door met de mannen die toch wel nieuwsgierig waren natuurlijk. Nou, laat het wijntje maar door komen, zooo gezellig was het.Ik zei nog tegen het jonge stel, dat ik gewild had dat ik dit allemaal 30 jaar eerder had ontdekt. Maar ja, beter laat dan nooit en "hoe ouwer hoe gekker" dan maar, toch? Maar ik vond het zonder mijn Meester toch maar awkward om daar mij te laten vingeren door vreemden. Gelukkig was het geen opdracht, maar eigen keus. Dus er niet voor gekozen. Ik ben de gay bioscoop nog ingelopen en daar was dus een film waar een man in bondage aan kettingen hing en zijn penis en ballen behoorlijk afgebonden. Kijk, dat vond ik interessanter dan die fake geluiden van de vrouwen in de locker room. Dus daar een poosje staan kijken en een vd mannen vertoefde zich nog even bij me, maar vond dat ws minder boeiend haha. Terug weer naar de lockerroom. Ik mocht tot 21.30 uur blijven, maar ach, ik was om 21.00 uur er wel klaar mee. Was voor de mannen hopelijk teleurstellend dat ik niets liet gebeuren en ik had het ook wel gezien. Dus ging mij omkleden bij de locker en terwijl ik in mijn blote doos stond wilden de mannen toch wel weten wat ik wel had gemogen na 20.00 uur. Dus toch maar verteld en de reactie was: Jammer. Vond ik dan toch wel weer leuk. Beetje spijt? Misschien volgende keer meer lef en als er weer zulk aangenaam gezelschap is.......... Lieve groetjes, Nouska en heren bedankt voor de gezelligheid.[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten