WENDY & TIFFANY. seksorgie middag. Wo.26-8

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
WENDY SOMER
Contacteer:

Re: WENDY & TIFFANY. seksorgie middag. Wo.26-8

Bericht door WENDY SOMER »

Goedemorgen allemaal
Nou gisteren was een top feestje , was erg leuk na z'n lange tijd
Vandaag zijn we in Amersfoort , ik hoop dat het net zo leuk word hihi

Ik ben net wakker , zit aan mijn kopje thee en ga zo even een goede douche nemen
TIFFANY is nu al richting Amersfoort , dit heeft een lange reis tijd
En heeft er ook erg veel zin in hihi
Ik ook.

Wensen en ideeen gewoon vragen hoor we zijn voor erg veel te porren. Xxxxxxx
TOT ZO.
xxxxxxxxxxxons
jack1

Bericht door jack1 »

Nog een ideetje: met een (of twee) dubbeldildo's kunnen jullie elkaar verwennen. :D
geezer
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door geezer »

Hey,

Heb Wendy al paar keer heerlijk mogen neuken.
Maar ben heel benieuwd naar Tiffany.
Kan iemand mij haar beschrijven. En vertellen wat bij haar mogelijk is?
Kom van middag met zekerheid, maar beetje meer info maakt me misschien nog geil er.
Almost30
Geaardheid: bi
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Almost30 »

Een hele geile morgen,

Ik werd vanochtend wakker met een stijve die nog steeds fier overeind staat. Ik kan niet wachten tot het 12 uur is. Dan zie ik die prachtige geile dames wendy en tiffany eindelijk in het echt. Jullie geile lichamen wil ik zien, voelen, verwennen, proeven en gebruiken. Ik ga zo richting Amersfoort en dan gaan we een vreselijk geile middag beleven.

Toch?
Love my life, live to love, chase your dreams and live the life you love.
Almost30
Geaardheid: bi
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Wat een geile middag

Bericht door Almost30 »

Ik liep met een dubbel gevoel de EC uit. Het was één van de geilste middagen uit mijn leven. Het was voor mij de eerste keer en dat was storend zichtbaar. Want hoe geil ik de dames ook vond mijn pik had een snipperdag. Dat irriteerde me vreselijk want ik wilde jullie heerlijk neuken. Gelukkig was ik de enige slapstok en zijn jullie bijna non-stop genomen. Toch voelde ik me wel schuldig. Want jullie geile toppers verdienen enkel harde pikken. Gelukkig voor mij zijn er genoeg herkansingen. Want dat ik dit nog een keer goed over ga doen lijkt me duidelijk. Ik wil revanche voor vandaag. Ik begin vanaf nu vast mijn zaad op te sparen zodat ik jullie heerlijk onder kan spuiten dan.

Dames heel erg bedankt. Wat zijn jullie heerlijke geile wijven zeg.

Xx
Love my life, live to love, chase your dreams and live the life you love.
fret
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door fret »

Het was erg lekker woensdagmiddag. Kwam wat later, maar het was niet super druk. De dames waren lekker bezig en heb me laten pijpen door Tif. Vlak voor de pauze konden we de dames nog onderspuiten en dat heb ik gedaan, het kwam er heel hard uit. Toen kwam er opeens een onverwacht pauzenummer. Een dame en heer waren net binnen. Hij begon haar op een aantal plekken in de bios klaar te vingeren, onder toeziend oog van een aantal mannen. Mijn pik werd alweer stijf. Zij was een lekkere stevige dame met mooie borsten met een piercing. Op een bepaald moment mochten we haar ook aanraken, wat erg lekker was. Nadat ze verschillende keren was klaargekomen, mocht een van de mannen verder gaan, ook daarna kwam ze weer klaar. Toen werden we uitgenodigd om haar te neuken. Ook ik mocht haar neuken vanwege mijn grote pik.Helaas had ik net geen condoom, dus ik kon helaas niet, maar ik denk dat ik vreselijk klaargekomen zou zijn op haar.Mochten jullie nog eens gaan op een woensdag, stuur me maar een pb.
Toen kwamen tif en Wendy weer terug en werd ik vakkundig gepijpt door Tif en heb haar daarna lekker geneukt. Ik heb mn zaad bewaard, dus kort daarna kwam Wendy naar me toe en heeft hem weer stijf gemasseerd. Daarna heb ik haar hard geneukt. En wat eigenlijk nooit lukt, klaarkomen in een condoom, was nu zo gebeurd. Wat heeft Wendy toch een geile uitstarling en een lekker kutje. Ik kwam heel hard klaar. Daarna kon ik echt niet meer en ben weggegaan.

Groet en tot de volgende keer

Fret
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten