Vrouw 25 zoekt bi vrouw!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Jong_stel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Vrouw 25 zoekt bi vrouw!

Bericht door Jong_stel »

Hallo,

De vrouw van jong_stel hier :)
Ik wil graag een oproepje plaatsen. Ik ben op zoek naar een vrouw die ik zelf eens lekker onderhanden mag nemen. Ik heb nog weinig ervaring op het gebied van vrouwen maar het lijkt me super geil om haar te zoenen, langs haar nek en mijn handen over haar tieten laten glijden en lekker beet te pakken. Maar het lijkt me ook een super ervaring om haar te laten klaar komen, haar te horen kreunen en zij mij ;) en als het lukt haar te laten smeken om meer :)

Even wat over mezelf:
Vanaf ongeveer mijn 16e weet ik dat ik vrouwen seksueel aantrekkelijk vind. Vrouwen hebben zulke mooie vormen, hoe kan je dat nou niet sexy vinden? Ik heb laatst mijn man verteld dat ik graag wil experimenteren op het gebied met vrouwen, en sindsdien denk ik er alleen maar meer aan.

Wat uiterlijke omschrijvingen van mij:
Ik ben dus 25 jaar oud, ben een klein vrouwtje van 1.65 lang. Mijn haar valt tot over mijn bh bandje :)
Ik heb best grote borsten (cup f70, puur natuur!), dus de vrouw heeft bij mij ook aarsig wat houvast ;). Verder ben ik slank, weeg 60 kg en heb ik best wel mooie ronde billen.

Ik houd er van om lingerie te dragen, allerlei soorten van bustier tot kanten body en leuke doorzichtigr setjes,open cup setjes, jarratel en kousen heb ik vaak standaard aan :)

Verder ben ik dus opzoek naar een niet al te dikke vrouw(sorry ik val hier niet op :( ) tot ongeveer 35 jaar ( je moet toch ergens een grens stellen. Dit vond ik wel een mooi getal). Het liefst met ook wat borsten die ik vast kan houden :)

Ik hoopte tijdens ons eerste bezoek bij amersfoort stiekem heel erg dat er ook een vrouw van rond onze leeftijd was. Maar dat leek er niet op..

Vandaar mijn oproepje. We hoeven niet gelijk af te spreken, maar kunnen ook eerst wat babbellen als je dat fijner vind :) of ergens anders dan de cinema af te spreken.

Als je interesse hebt of een leuke vrouw weet die de cinema ook wel eens bezoekt,
Stuur me dan een berichtje of reageer hier op :)

Hopelijk tot snel!
Geile kus van de vrouw van jong_stel ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast