Zaterdag bij de gangbang van Mila geweest. Rond half één kwam ze binnen.
Enigszins gespannen omdat ze eigenlijk nooit zelf de toespraakjes deed. Ach dat was ik ook.
Ze had een heerlijk gehaakt pakje aan gedaan. We maakte even kennis en wisselden drie zoenen uit.
Nadat ze had uitgelegd wat de mogelijkheden waren, ging ze voor het bed staan.
Ik dacht whoh wat is ze lekker. Mooi lichaam, mooie borsten en spontane leuke meid!
Ik ging lekker achter haar staan en voelde mijn pik hard worden. Ik duwde hem (met onderbroek nog aan) lekker tegen haar aan.
Ik betaste haar lekkere lichaam en deed mn hand onder haar pakje, zo kon ik haar tepels kneden. Ik voelde dat ze lekker hard werden. Hierna nam ik haar tepel in mn mond. Heerlijk!
Langzaam gleed ik af naar beneden, naar haar lekkere poes. Daar was het even wachten tot er plek was. Mila was al lekker aan het hijgen doordat ze lekker gevingerd werd. Erg opwindend om dan zo dicht tegen haar aan te staan en dat te horen.
Toen de man voor me zijn hand weghaalde, drukt ik langzaam twee vingers in haar al lekker nat geworden poes. Mijn pik werd harder en harder. Haar poes is top. Lekker glad, krap en nat. Ondanks dat er al zoveel pikken in zijn geweest.
Mila ging op het bed liggen en spreidde haar benen. Wat een heerlijk uitzicht was dat. Dan is het altijd even jammer dat het zo donker is daar, ha ha.
Terwijl een andere man haar lekker ging beffen, ging ik achter haar zitten.
Haar hoofd in mn schoot en een perfect uitzicht.
Ik kan haar lekker strelen, aan haar borsten zitten. Heerlijk.
Zowel Mila als ik wachtte op haar eerste pik. Toen eindelijk iemand een condoom om deed, ging Mila er lekker voor liggen.
Ze lag heerlijk in mijn schoot en ik kon haar zo goed ondersteunen. Ze had zo goed zicht op de pik die zich aanmeldde om naar binnen te gaan.
De eerste pik ging naar binnen, haar lichaam schudde heen en weer en ik voelde iedere stoot.
Wat geil is dat. Ik hoorde haar poes soppen en haar dijen kletsen.
Terwijl ze geneukt werd, masseerde ik haar borsten. Ze pijpte mannen vlak voor mijn neus, wat geil was dat. Bij iedere pik die eruit ging, kon ik even met mijn vingers voelen hoe nat haar poes was.
Ook kon ik haar poes open trekken om de mannen die klaar stonden nog geiler te maken.
Op een gegeven moment ging er door mijn hoofd dat ik haar zelf ook wilde neuken. Haar strakke kutje was geregeld vrij en beschikbaar en ik had wel zin.
Echter was ik zo geil geworden van wat zich allemaal af speelde voor mijn neus, dat ik me realiseerde dat ik het waarschijnlijk niet lang vol zou houden.
Ik besloot naast Mila te gaan zitten, pakte terwijl ze al geneukt werd en aan het pijpen was haar hand en deed deze om mijn pik heen.
Ze ging me lekker af trekken. Ik voelde aan mijn pik dat deze al bijna kon gaan spuiten.
Ik besloot nog even lekker haar tepels te likken en er op te zuigen.
Terwijl ze lekker geneukt werd, bracht ik mijn pik in stelling en spoot ik lekker veel klodders sperma over haar heen. Het kwam op haar borsten en buik en lekte van haar lichaam af.
Mila neukte lekker door met mijn sperma op haar. Heerlijk.
Ik kon nog even kijken hoe Mila van de ene naar de andere pik genoot, maar moest toen helaas weg omdat ik op het voetbalveld werd verwacht. Hopelijk tot snel!
Mila en natuurlijk ook Fer, bedankt voor deze ervaring.
Mila's gangbang was super
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten