Gezellige vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Gezellige vrijdag

Bericht door cbr motorstel »

Wij hadden van stelbuitensex een pb gekregen of wij vrijdag middag aanwezig zouden zijn.
En ja we hadden er tijd voor en we zijn blij dat we er de tijd voor hadden, want het was ouderwets geil en gezellig.
Uiteraard was Benno ook weer van de partij en tot onze grote verbazing kwam er nog een stel binnen die noemen we voor deze gelegenheid maar even A en A.
Het was jongeren dag maar veel jongeren waren niet aanwezig wel de oudere jongeren :lol:
C van stelbuitensex en ik waren al omgekleed toen A en A binnen kwamen ze waren beide snel uit de kleren en de vrouw van A zei nou ik ben er klaar voor en ging liggen waarop Cen ik reageerde en begonnen haar kutje te likken nee zei ze ik wil eerst A maar die zei ga maar lekker door ik ben nog niet klaar, zo gezegd zo gedaan.
Toen de man van A klaar was werd hij gepijpt door de vrouw van A en ik werd gebeft door C terwijl Benno haar achterlangs hard en stevig neukte.
A werd goed gevingerd de spetters vlogen in het rond ,C en ik hebben van plaats gewisseld en ik werd heerlijk geneukt door Benno en later door een andere man.
Toen C klaar kwam moest ik mijn hoofd snel wegtrekken anders had ik nu een blauw hoofd gehad :D

Na een rokertje en een bakkie koffie kwamen we binnen en A en A waren nog lekker bezig.
Ik gaf de man een tongzoen hij had wat nicotine nodig,maar geen zin om een rokertje te doen terwijl hij kon neuken.

C van stelbuitensex ging A beffen en werd weer hard geneukt en ik werd gevingerd door haar man H.
De man van A is een paar keer luidkeels klaar gekomen en de vrouw niet minder.

Na een heerlijke geile hete middag is niets zo lekker als een douche te nemen dat deden C en ik ,ik smeerde haar in en drukte haar met de borsten tegen het raam.
Benno kwam er ook bij en we hebben nog even samen gespeeld.

Toen was het tijd om te gaan want zowel A en A en stelbuitensex moesten nog aan het werk.
Kortom het was weer een ouderwetse geile en gezellige middag geweest.

Tevens wil ik Patricia bedanken voor de goede zorgen.
Benno2
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gezellige vrijdag

Bericht door Benno2 »

Haha, heb mijn verslag nog niet klaar, maar je bent me al voor. Mijn verslag bevat de nodige dubbelingen, maar ach... dan kunnen we het allemaal nog eens beleven :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Van CBR motorstel had ik al een paar keer positieve verhalen gehoord over Stelbuitensex. Vandaag zouden ze allebei naar de EC komen. Zonder aankondiging, dus druk was het niet. Toen ik tegen half 2 aankwam waren beide stellen er al en kwam er nog een derde stel binnen. Laten we hen Altijd Sex noemen (hem noemen we A en haar S), want ze willen graag een beetje anoniem blijven. Het is een gelegenheidsstel dat overduidelijk dol op elkaar is. Als ze binnenkomen kleden ze zich meteen uit, want ze hebben niet veel tijd. S is al snel naakt en spreid een handdoek uit op het bed waar ze op gaat liggen. "Ik ben er klaar voor"zegt ze. A is nog niet uitgekleed en moet nog naar e wc. Dus M en C warmen haar vast even op. Niet dat dat nodig is want S is al bloedheet, maar toch wordt haar kutje gelikt en haar borsten gemasseerd door de twee andere vrouwen.

Wat een mooi gezicht als twee vrouwen met elkaar bezig zijn. Als A klaar is met uitkleden neemt hij het over. Het stel gaat in standje 69 liggen en ze gaan met veel passie met elkaar aan de slag.
M en C gaan elkaar verwennen. C likt eerst M haar kutje Ze staat daarbij tegen de rand van het bed met haar billen naar achteren. Een uitgelezen kans denk ik. Snel een condoom om en erin met die pik. Het is erg lekker om haar zo te neuken, dus ik ga er even lekker mee door, maar sta naar verloop van tijd mijn plaats af aan Ronnie, die het met veel verve van me overneemt en C langdurig neukt en dan zijn condoom in haar volspuit.

Daarna draaien ze de rollen om en gaat M het kutje van C likken. M staat nu met haar kontje naar achter en ik kan het niet laten om ook haar in deze positie te neuken. M likt door tot C zo heftig klaarkomt dat ze zich rondmaakt als een hoepel met haar kutje omhooggestuwd. Daarna kronkelt ze alle kanten op en moet dan even bijkomen van de hevigheid van haar orgasme.

A en S zijn inmiddels ook tot neuken overgegaan en S laat goed merken hoe heerlijk zij het vindt. "Dit is veel beter dan toen ik 18 was" roept ze, "VEEEEEL LEKKERDER!!!"

Er zijn nog een handjevol mannen die hun steentje bijdragen aan de actie, maar echt druk is het niet terwijl er 3 supergeile vrouwen op het grote bed bezig zijn. Op een gegeven moment neuk ik C op z´n hondjes en voel ik dat mijn orgasme niet ver weg is. Maar ik merk ook dat C steeds meer aan het kronkelen en kreunen is, dus doe ik mijn best om het vol te houden en neuk haar stevig door. En inderdaad, na verloop van tijd trekt haar hele lichaam weer samen in een superheftig orgasme. Al haar ledenmaten verkrampen en ik heb moeite om haar vast te houden. Zelf klaarkomen is nu even niet mogelijk...

A en S liggen nog steeds te neuken alsof hun leven er vanaf hangt. `Oh, wat doet ie dat goed! Wat doet ie dat lekker!" schreeuwt ze. Wat een energie hebben die twee.

Na een korte pauze (sommige mensen willen af en toe roken) begin ik op de rand van het bed een beetje met M te rommelen. We betasten elkaar en ik laat haar op haar rug liggen om haar uitgebreid te beffen. M heeft een heerlijk likbaar kutje en kan meerdere keren klaarkomen als je haar op de juiste manier likt.

A en S waren eigenlijk het grootste deel van de tijd met elkaar bezig maar op een gegeven moment ging Ronnie even met haar aan de gang. Hij mocht haar neuken. S kwam bij A al aan de lopende band klaar. Kennelijk gaat dat vrij makkelijk bij haar. Ronnie doet het even rustig aan om niet te snel klaar te koen, zegt zij: "Ben ik net aan het klaarkomen haalt ie m eruit, de sukkel". Dus Ronnie gaat snel verder en zowel S als hij komen tot een hoogtepunt.

Ik ben nog niet klaargekomen en als we even later wat aan het kletsen zijn en ik C op haar buik zie liggen met haar billen naar me toe, krijg ik opeens heel veel zin. Ik begin haar billen te kneden en voel hoe haar kutje lekker nat is. Snel doe ik een condoom om en begin haar te neuken terwijl ze op haar buik blijft liggen. Dat is erg lekker, maar moeilijk om lang vol te houden. Dus gaat C op haar knieën zitten en op die manier kan ik haar makkelijker neuken. Ik voel dat het niet lang meer gaat duren, zeker niet als C haar hand naar achter steekt en mijn ballen begint te masseren. Luid kreunend kom ik in haar klaar.

Kort daarna zijn ook A en S klaar en kleden zch aan. Ze hadden ook niet zoveel tijd. M springt onder de douche en C komt erbij. Als ik zien hoe lekker ze elkaar staan in te zepen, pak ik snel mijn handdoek en voeg me bij hen. We staan nog even lekker van elkaar te genieten onder de douche en daarna is het feest afgelopen. Iedereen kleed zich aan en vertrekt. De EC blijft kalm en rustig achter. Aan niets is te merken dat het er kort daarvoor zo heftig aan toe ging...
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hahaha, binnenkort zijn de verhalen gebundeld verkrijgbaar in de shop van de EC :D :D :D
Loodgieter
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Daar moeten we het maar eens over hebben Benno.

Ik denk dat 50 tinten , dan van de markt kan. ;)
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Je mist de laatste tijd wel wat feestjes hè loodgieter.
Maar mag ook wel gezien je leeftijd moet je ook wat opsparen. ;)

Stelbuitensex gaan hun best doen om het volgende feestje aanwezig te zijn.
Je weet welke ik bedoel.
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Geil verslag.
Mooie middag gemist.....maar jullie hrbben genoten....
Gr sem.

te="cbr motorstel"]Wij hadden van stelbuitensex een pb gekregen of wij vrijdag middag aanwezig zouden zijn.
En ja we hadden er tijd voor en we zijn blij dat we er de tijd voor hadden, want het was ouderwets geil en gezellig.
Uiteraard was Benno ook weer van de partij en tot onze grote verbazing kwam er nog een stel binnen die noemen we voor deze gelegenheid maar even A en A.
Het was jongeren dag maar veel jongeren waren niet aanwezig wel de oudere jongeren :lol:
C van stelbuitensex en ik waren al omgekleed toen A en A binnen kwamen ze waren beide snel uit de kleren en de vrouw van A zei nou ik ben er klaar voor en ging liggen waarop Cen ik reageerde en begonnen haar kutje te likken nee zei ze ik wil eerst A maar die zei ga maar lekker door ik ben nog niet klaar, zo gezegd zo gedaan.
Toen de man van A klaar was werd hij gepijpt door de vrouw van A en ik werd gebeft door C terwijl Benno haar achterlangs hard en stevig neukte.
A werd goed gevingerd de spetters vlogen in het rond ,C en ik hebben van plaats gewisseld en ik werd heerlijk geneukt door Benno en later door een andere man.
Toen C klaar kwam moest ik mijn hoofd snel wegtrekken anders had ik nu een blauw hoofd gehad :D

Na een rokertje en een bakkie koffie kwamen we binnen en A en A waren nog lekker bezig.
Ik gaf de man een tongzoen hij had wat nicotine nodig,maar geen zin om een rokertje te doen terwijl hij kon neuken.

C van stelbuitensex ging A beffen en werd weer hard geneukt en ik werd gevingerd door haar man H.
De man van A is een paar keer luidkeels klaar gekomen en de vrouw niet minder.

Na een heerlijke geile hete middag is niets zo lekker als een douche te nemen dat deden C en ik ,ik smeerde haar in en drukte haar met de borsten tegen het raam.
Benno kwam er ook bij en we hebben nog even samen gespeeld.

Toen was het tijd om te gaan want zowel A en A en stelbuitensex moesten nog aan het werk.
Kortom het was weer een ouderwetse geile en gezellige middag geweest.

Tevens wil ik Patricia bedanken voor de goede zorgen.[/quote]
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Mooie verslagen CBR en Benno we hebben zeker genoten van een heerlijke geile middag.
Gaan we snel nog een keer doen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten