heerlijk

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

heerlijk

Bericht door altijdlief »

Het was zeker weer gezellig druk in Hilversum, donderdagmiddag tijdens de naaktdag.
Door dat de meeste maar wat heen en weer liepen, of maar bij de ingang op de banken zaten, leek het niets te worden.
Tot dat ik in de Darkroom kwam.
Daar werd een grote man heerlijk lekker pijpt, door iemand dat wist wat pijpen.
Natuurlijk ging ik een beetje naast hem staan in de hoop dat ik ook een stukje mee kon pakken.
Misschien wilde hij mij ook wel even pijpen.
Ja, langzaam met mij pik naar zijn gezicht, zo van hier heb je ook een lekkere pik.
Het lukte, mijn pik ging in zijn mond, wat kon hij pijpen, heerlijk.
Maar ik vond het niet eerlijk want hij was bezig met die andere, dus trok ik mij een beetje terug.
Zodat hij weer naar die andere man kon.
Mis, toch niet, want hij vond mij pik blijkbaar lekker en begon weer aan mij pik te zuigen.
Heerlijk ik moest nu uit kijken anders kwam ik klaar en dat wil je niet zo snel.
Ben maar weer even weg gelopen en zalen rond om te kijken hoe het verder.
Veel actie was er niet, dus maar weer terug naar de Darkroom.
Daar waren de mannen nog steeds bezig.
De grote die eerst gepijpt werd nu weer gepijpt door die man die heerlijk kon pijpten.
Hij stond een beetje gebukt ik bukte wat mee om eens te voelen of hij er ook geil van werd, van dat gepijpt.
Met mij hand voelde ik zijn pik, niet echt stijf, maar even in aanraking en hij werd ook een beetje stijf.
Dus was hij ook geil, dat kan niet anders.
Er kwam een man naast mij staan met een lekkere grote pik, ik ging wat met spelen.
Maar probeerde hem ook een beetje naar het lekkere kontje van de pijp man te sturen.
Hij drukke zijn lekkere grote lul tegen het kontje van de pijp man, die ging lekker draaien met zijn kontje zo van "stop hem er maar in".
Helaas dat durfde hij niet, maar ik werd er wel geiler door.
Dus ik lekker met mij pik tegen dat lekkere kontje.
Weer werd er gedraaid met dat kontje, zo van kom maar.
Ik probeerde het, maar stom met een droge pik gaat dat niet.
Even mij pik een beetje nat gemaakt en toen mij geile lul heerlijk in dat kontje gestopt.
Ik dacht maar aan één ding, wat lekker, nog niet klaar komen, nog een poosje genieten.
Toch kon ik het niet lang houden en kwam de volle laag sperma uit mij lul in dat lekkere kontje.
Hij moet het gevoeld hebben want hij kreunde zacht, zo van "wat heerlijk"
Ik veegde mijn lul af, geen mij handen wassen en weer terug naar de darkroom.
Iedereen was daar even weg.
Waren ze allemaal klaar gekomen of werd er een pauze ingelast.
Ik had deze middag maar een uurtje de tijd, moest weer gaan werken.
Maar in dit geval was ik ook in een uurtje weer weg, vol genoten, dat gebeurt niet vaak.
Nu ben ik stom geweest, want ik had kennis moeten, wie is die man die zo lekker pijpen kan.
Die wil ik nog wel een keer ontmoeten.
Nu maar hopen dat hij dit ook leest en met mij dan in contact wilt komen.
Hoe lang zou ik moeten wachten.
Want misschien weet hij het niet meer, is hij die middag door meerdere mannen geneukt.
Ik wacht in spanning en hoop.
Bijlagen
deze pik ging er lekker in
deze pik ging er lekker in
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten