De ontmoeting van Mimi en Isa

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: De ontmoeting van Mimi en Isa

Bericht door Isa »

Wanneer het half zes was en wat wij toen deden...ik zou het niet weten. Ik weet wel dat het feestje voor mij tot een uur of acht heeft geduurd en dat het toen nog niet op was daar. Je hebt dus inderdaad nog heel wat gemist Benno . Ik begin toch ff bij het begin hoor...Afgelopen weekend was de dag geprikt dat Mimi en ik elkaar zouden ontmoeten. Eindelijk kan ik wel zeggen want de zin was er al veel langer maar het had nog niet mogen zijn. Loodgieter heeft het weer geweldig voorbereid , voor de attributen gezorgd en naast zijn eigen ideetjes gelukkig ook een aantal suggesties van mij meegenomen. Wat ben je toch een kanjer loodgieter en wat zorg je goed voor ons :D De hele week was de spanning zich al aan het opbouwen en scenario's en foto's gingen over en weer. Godzijdank werd het toch donderdag en zoals Benno al zei, ik stond om 6 uur op , trok mijn kousen aan, liet mijn slipje uit, rokje erover en geprobeerd een dag te werken. Weinig productief want mijn gedachte was al in Amersfoort. Eenmaal daar kwamen we loodgieter buiten tegen en ging ik samen met hem en hou hem hoog naar binnen. Wat een drukte en een warmte, wauw. Benno schreef al wat er toen gebeurde maar hij weet niet hoezeer ik naar de deur keek om nou eindelijk eens die blonde schone te zien. Zoveel mannen, zoveel hitte , zoveel verwachting, zin en geiligheid. Veels te laat kwam ze dan, die prachtige Mimi met haar goddelijke lijf . Wat een feestje om haar even helemaal voor mezelf te hebben terwijl ze klaar hing voor mij tegen de muur. Haar hele lijf kon ik betasten , likken, knijpen , binnendringen, zoenen en o wat is ze lekker en bloedgeil. Na deze eerste kennismaking ben ik met Benno de wc in gedoken en hebben we lachend de voorbind dildo geïnstalleerd, wat best nog een gedoetje is. De helft in mijn kutje, de riemen goed aansnoeren en hopatee, ik had een zwarte dikke pik! Terug in de zaal zat Mimi op de grond en was ze klaar om mij te pijpen ....heel apart hihi. Wel een super uitzicht dus heren, ik begrijp volledig hoe geil het voor jullie moet zijn om gepijpt te worden en vervolgens je sperma over z'n lekker gezicht uit te spuiten. Dat had ik ook wel gewild als het gekund had :D Daarna ging Mimi voorover gebogen over het bed staan en kon ik haar heerlijk neuken. Dat vind ik zo geil om te doen, neuken en onder tussen genieten van een heerlijk geil, genietend lijf, haar borsten voelen en haar gekreun te horen. Wel respect voor jullie mannen hoor want het is nog een hele kunst om dit lekker te doen. Gelukkig kreeg ik wat advies van de experts en heb ik geprobeerd lekker vanuit de heupen te neuken. Trouwens, ik vond het wel reuze spannend, beetje eng maar vooral erg geil om dit onder toeziend oog van zoveel experts te doen. Heerlijk was het toen de rollen omgedraaid werden en ik heerlijk geneukt werd door Mimi. Wat een genot, geen woorden voor, alleen dat we dit nog vaker moeten doen schat :D Na al dit heerlijks werd het inderdaad tijd dat de mannen ook mee mochten gaan doen. Opmerkingen werden gemaakt in de trand van...waar hebben ze ons straks nou nog voor nodig. Ik kan jullie zeggen, jullie zijn altijd nodig!!! Want wat zijn jullie lekker, wat verwennen jullie ons tot het zweet van je afgutst, wat laten jullie ons genieten. Vooral wil ik een mega compliment geven voor jullie geduld en het ons gunnen van een tijdje samen, alleen met z'n twee. Wij hebben verschrikkelijk genoten en jullie hopelijk ook, maar makkelijk zal het niet zijn geweest zijn te wachten. Dank heren, ik hoop dat het de moeite waard was en dat wij jullie daarna ook heerlijk vermaakt hebben, wat ik overigens wel vermoed aan de sfeer te merken :D Overal werd geneukt, gelikt, gekust, gespoten en genoten. Mimi en Isa op het bed, rondom het bed, op de bank en iedereen ging goed los. Op gegeven moment liep ik met hou hem hoog naar de darkroom, even de drukte ontvluchten en een intiemer momentje sex. Dat was van hele korte duur want daar kwam het blonde schatje weer aan. Daar kon ik natuurlijk echt niet van af blijven. Eerst heb ik haar tegen de muur gezet en heb ik haar heerlijk laten spuiten. Toen moest ze natuurlijk de sling in en daar was er geen houden meer aan. De ene na de andere keer kwam ze heerlijk klaar en ik werd volledig natgespoten door haar. Jammie jammie kan ik alleen maar zeggen :D Mimi is in de sling geneukt door een paar heerlijke mannen en terwijl ik over Mimi heen gebogen lag , haar tieten kon likken en voelen werd ik ook zalig geneukt. Nadat Mimi voorzichtig de sling uit waggelde ging ik erin, kletsnat en bloedgeil werd ik eerst in mijn kutje geneukt en later in mijn kontje. Wat een uitvinding die sling.... Daarna zijn we weer allemaal rondom het bed beland en kon ik weer met Mimi spelen. Loodgieter spoorde mij aan om mijn hele hand bij haar naar binnen de schuiven. Gehoorzaam als ik ben ging ik heel voorzichtig bij haar naar binnen. Ik merkte al snel dat dit heel goed ging en ik maakte een vuist waar ik haar mee neukte. Elke keer dat ik mijn vuist uit haar trok, kronkelde ze van genot en spoelde haar geil mee naar buiten. Beestachtig lekker om dit te mogen doen. Mimi heeft het ook bij mij gedaan maar mijn strakke kutje had er toch wat meer moeite mee, dat wordt wat meer oefenen nog. Op en rondom dit bed hebben we met elkaar nog zoveel geneukt en gespeeld, het is gewoon niet allemaal op te noemen. Ik weet nog wel dat de stellage van het plafond viel omdat blacko volgens mij , daar steun zocht om beter vanuit zijn heerlijke heupen te kunnen neuken. Gelukkig is niemand gewond geraakt... Op een gegeven moment zijn Mimi en ik op de grond gezet door loodgieter en kregen we allemaal heerlijke pikken aangeboden om te pijpen te trekken en om de sperma over ons heen te laten spuiten als ware spermasletjes . Toen was het douchen en dat zou het eind geweest kunnen zijn van een geile middag maar we waren toch nog niet helemaal klaar en voldaan. Op naar de tweede ronde en hoewel er al wat mannen afgetaaid waren was het nog steeds druk en werd er vol overgave op los geneukt. Loodgieter kwam nog met zijn zweep over onze billen....1,2,2,3 , lekker hoor kanjer, ga zo door. Op gegeven moment was ik echt van de wereld geneukt, ik kwam zo vreselijk klaar dat mijn lijf totaal slap en uitgeblust over het bed hing. Wat een zaligheid :) :D het was moeilijk stoppen maar ik moest toen echt weg, zo jammer. Dank zij hou hem hoog kon ik mijn kleren vinden, trouwens ook mijn auto, daarvoor heel erg bedankt, en was het tijd om afscheid te nemen. Mimi zat op de bank en de mannen waren haar nog heerlijk aan het verwennen. Ik dook er even tussen en kuste die heerlijke lieve blonde schat gedag. Nee heren, niet weer onder mijn rok gaan zitten, hoe lekker ook. Ik moet weg maar kom zeker terug een ander keertje. Loodgieter, je hebt weer een fantasie tot leven laten komen, je bent een toppertje . Mimi je bent prachtig , geil, lekker en super lief, ik heb waanzinnig van je genoten. Alle heren die er waren en die ik niet allemaal bij naam kan noemen, jullie waren geweldig deze middag, dank jullie voor al het lekkers, de geiligheid en de gezelligheid. Het was een topdagje ec :D tot een volgende keer , dikke kuzzzz isa
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Oke, nu weet ik zeker dat ik veel te vroeg ben weggegaan.
Gauw maar weer eens overdoen :D :D :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
herman
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door herman »

Prachtig om te lezen hoeveel je hebt genoten! En wat was ik er graag bij geweest om je geile acties te zien. En om je tepels te zoenen, je kutje te likken, en alles wat je verder lekker zou vinden. Bij een volgende gelegenheid hoop ik dat Loodgieter me uitnodigt. Liefste op een naaktdag. :D
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Hoi isa.

Zoals je me belooft hebt , heb je een verslag geschreven over je ontmoeting met Mimi in EC
Dat heb je heel goed gedaan , je bent een heel braaf meisje.

Ik had je al een paar keer uitgenodigd , om er bij te zijn als Mimi er was.
Maar als Mimi vrij was moest jij werken en andersom ook.
We hebben de agenda's gepakt en een datum gepakt dat jullie beiden tijd hadden
Ik had al een paar dingen voor Mimi geregeld , dus wist ik wat ik aan haar had , en hoe ver ik kon gaan.
We hadden van te voren , al wat plannetjes doorgenomen , en hebben zo samen een mooi scenario in elkaar gezet.
15.45 was je bij EC , jurkje uit , en je was er klaar voor , je had zoals beloofd de hele dag geen slipje aan.
En toonde dat onderweg in Noord Holland op de parkeerplaats net een foto.
Mimi moest tot 4 uur werken , en zou er kwart over vier zijn.
Ik zette je om 4 uur vast aan het wandrek , om daar een kwartier te laten staan , zonder dat de mannen aan je kwamen
Benno was ondeugend , en heeft terwijl ik aan het douchen was toch aan je kutje gezeten.
Hij moet daar nog voor gestraft worden , ( de strapon denk ik , hij staat je goed isa )
Mimi bleef maar weg , en ik zag hoe gespannen je was met wel 20 mannen om je heen
Even voor half 5 heb ik je los gemaakt om de mannen maar vast een keertje te pijpen , toen voorover op het bed , en even geneukt.
Eindelijk daar kwam Mimi binnen , toen jullie je aan elkaar voorgesteld hadden , was je zo gespannen , dat je eerst even wilde vluchten , net zo als de eerste keer toen je in EC kwam.
Nu ging je even met Bkackco een peukje roken buiten.
In die tussen tijd , kon ik mooi Mimi de polsbanden omdoen , en haar vast zetten aan het wandrek.
De mannen wilde het liefst gelijk aan Mimi beginnen , maar dat paste niet in het scenario wat we bedacht hadden , ze moesten nog gedult hebben
Mark letten even op dat er niemand aan Mimi kwam toen ik jou uit de rookruimte ging halen
Geniet van haar ,ze is van jou zei ik tegen isa.
Isa at haar bijna op , wat een fantastisch schouwspel aan het wandrek , 2 van die mooie dames .
Na 10 minuten vond ik het genoeg , alle mannen stonden er rond om heen en waren doodstil
Niemand zei wat , iedereen genoot
Benno en ik namen isa mee naar het toilet , om de strapon om te doen
Toen we terug liepen , liep isa strak tegen me aan , ik voelde de zwarte pik tegen m'n kont slaan.
Isa wist even niet wat ze er mee asn moest , met al die kijkende mannen.
We maakten Mimi los van het wandrek ,zette haar op haar knieën , en ze moest laten zien aan isa , hoe goed ze wel pijpen kon
Ik had voor Edwin een butplug gekocht gelijk met de voorbind dildo.
Dat had hij aan me gevraagt .
Deze had ik bij Mimi in haar kontje aangebracht.
Ik zei tegen Edwin , ik heb hem gekocht voor je , maar je moet hem wel even zoeken als je komt.
We zette Mimi voorover op het bed , en isa ging erachter staan met de 20 cm zwarte pik recht vooruit.
Je moet me wel even helpen zei ze
Ik trok de billen van Mimi uit elkaar , en geleide de pik in haar kutje.
Na een paar flinke stoten van Mimi , sprong de butplug spontaan uit haar kontje.
En plofte op de vloer , ik raapte hem op en gaf hem aan Ed ,
Hij was wel gelijk 2e hands , dus heb ik hem korting gegeven.
De rest van het verloop hebben jullie kunnen lezen in het verslag van isa.
Toen de dames om kwart voor 8 onder de douche stonden , kwam Martijn nog binnen , hij is er diverse keren bij geweest met deze dames , en kon nu niet eerder komen
Hij ging naar het toilet , Mimi kwam uit de douche , ik zei tegen haar , je kan nog niet weg , ik heb nog een verrassing voor je
Nam haar mee naar het toilet en daar zag ze Martijn.
Toen begon het hele spektakel weer opnieuw
Kwart over 8 zijn de meeste gestopt , isa was gesloopt , maar Mimi was nog volop aan het neuken met Martijn.

Ik kreeg van Mimi nog een leuk cadootje
Voor de dingen die ik voor haar geregeld had.
Bedank daar voor Mimi.

Deze middag was super geslaagd
De strapon bewaar ik , want ik heb nog meer dames die hem wel om willen hebben
Misschien geef ik hem woensdag wel even aan de mooie dame Eva van substel4u voor haar vriend M.

Gr. Loodgieter
Laatst gewijzigd door Loodgieter op 09 okt 2016 06:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hahaha, ze smeekte erom.
Kon niet meer wachten van de geile spanning.
Het droop bijna haar kutje uit, over de vloer.
Tja, daar moest ik even aanzitten...
Maar om daar nou straf voor te krijgen... :D :D :D

Loodgieter schreef: Benno was ondeugend , en heeft terwijl ik aan het douchen was toch aan je kutje gezeten.
Hij moet daar nog voor gestraft worden , ( de strapon denk , hij staat je goed )
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

image.jpg
Deze kreeg ik van Mimi
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Dames en loodgieter...
Dank....
Wat een heerlijk schouwspel....alleen al om naar jullie 2 te kijken was heerlijk....
Gelukkig mochten we ook mee doen... :D
Heerlijk genoten van beide dames...ook de 2e ronde.
Mimi haar setje en buttplugs netjes bewaard en weer aan haar teruggeven.
Topmiddag...
Thanks...groet Sem

uote="Loodgieter"]
image.jpg
Deze kreeg ik van Mimi[/quote]
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Ik zeg: Volgende keer benno Aan het kruis. !
:-)

En laat de dames dan los gaan. Grrrr lekker !!!

Ik help jullie isa en Mimi! Laat maar weten wannner jullie weer willen!
Loodgieter wil dat vast ook faciliteren.

Tot dan!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Wanneer zullen we Benno aan het kruis hangen Loodgieter?? Ik wil hem wel met mijn zwarte pik verwennen hoor hihi. Vandaag zijn we al weer een paar dagen verder en ben ik weer helemaal hersteld van alle verwennerijen maar de gedachte aan donderdag is nog zo dichtbij. Echt ff afkicken hoor. Heerlijk om terug te lezen hoe andere deze middag hebben ervaren. Ik denk nu hier aan Mimi haar zalige lijf vastgebonden aan het rek en ik zou er zo weer in willen "kruipen" . Wat een heerlijkheid :D ik denk aan alle fijne heren en wat zij met ons deden, nog meer heerlijkheid :D jammer genoeg voor mij een druk weekje nu maar daarna moesten we dit feestje nog maar eens dunnetjes overdoen :D fijn weekend allemaal . Kuzzzz Isa
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Benno aan het kruis hangen? Dat gaat niet gebeuren hoor! Echt niet.
Voor feestjes waarbij er geen dingen in mijn hol gestopt worden ben ik graag van de partij :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten