Hoi, ik wil graag jou sletje laten genieten. Ben een vlotte vent van 51jr, heel goed en dik geschapen, hou erg van orale sex.
Kan meestal doordeweekse middag. Laat me even weten wanneer jullie van plan zijn om te komen.
Groeten, Fred
hmmmm mijn geile sletje wil......
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
hmmmm mijn geile sletje wil......
Hallo leuke geile stellen, dames en heren
Wij, ik en mijn geile sletje, zijn voornemens om binnenkort naar de EC. te komen. Wij zouden het supergeil vinden om daar het liefst andere stellen en single dames te ontmoeten (en uiteraard ook single heren die dames ook lekker gaan verwennen, maar die zijn er toch wel haha) om een middag heerlijk te gaan geilen.
Ik ben 34 jaar, sportief atletisch figuur, kort blond haar en zie er goed en verzorgd uit en kaalgeschoren daar waar het hoort natuurlijk. En oh ja: altijd geil haha.
Zij is ook 34, bruin middellang haar, bisex. cup DD, 165, kaalgeschoren en normaal postuur en ooooh zooo geil mmmmm
hoop snel wat van jullie te horen!
X patrick en sletje Esther
Wij, ik en mijn geile sletje, zijn voornemens om binnenkort naar de EC. te komen. Wij zouden het supergeil vinden om daar het liefst andere stellen en single dames te ontmoeten (en uiteraard ook single heren die dames ook lekker gaan verwennen, maar die zijn er toch wel haha) om een middag heerlijk te gaan geilen.
Ik ben 34 jaar, sportief atletisch figuur, kort blond haar en zie er goed en verzorgd uit en kaalgeschoren daar waar het hoort natuurlijk. En oh ja: altijd geil haha.
Zij is ook 34, bruin middellang haar, bisex. cup DD, 165, kaalgeschoren en normaal postuur en ooooh zooo geil mmmmm
hoop snel wat van jullie te horen!
X patrick en sletje Esther
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: hmmmm mijn geile sletje wil......
Laat maar weten wanneer jullie er zij en ik kom graag.........
Stuur maar een PB.
geile groet Michel.
Stuur maar een PB.
geile groet Michel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten