Ik was enige tijd geregelde bezoeker van de ec in Hilversum soms Amersfoort het valt me vaak op dat ik van mening ben dat de vrouw eigenlijk er helemaal geen zin in heeft. Het lijkt me nogal wat om aantal mannen te krijgen en het allemaal vlug vlug is mijn vrouw is er een keer mee geweest maar die vind het helemaal niks niet dat ze seks met andere niks vind dat juist wel we gaan regelmatig naar een paren club en gaan dan met stel of extra man of vrouw naar kamertje dat is dan veel relaxer je kan mekaar dan echt overgeven aan de gene die we mee ruilen. gewoon veel lekkerder want dan ben je allen me de andere en kan je echt er van genieten vinden wij althans.
Wij zijn van mening dat vaak dat de vrouw het helemaal niks vinden maar toch er met hun man mee gaan omdat de man het wil en dan niet nee durven te zeggen ik denk dat het meer gebeurt dan iedereen denkt jammer hoor voor die vrouwen die het echt niet willen en waar de man het van wil. is beetje onder dwang dan.
Gr stille genieter
mee eens
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: mee eens
Niemand verplicht jou toch om dit leuk te vinden? Dan is een parenclub blijkbaar meer iets voor je. Ik mis het doel van dit bericht
- Harde stoter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
De keren dat ik in de ec geweest ben en heb mogen genieten van een vrouw had ik niet het gevoel dat de dames het niets vonden. Alles gebeurde met respect en nee is nee.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dat kan overal wel zijn hoor. In een parenclub zie ik soms ook stellen waarbij ik afvraag of ze het allebei wel leuk hebben.
En vriendinnen zeggen mij in hun huwelijk het ook soms ook maar ff snel doen om er weer voor een tijdje vanaf te zijn.
Triest, maar uiteindelijk hun eigen keus.
En vriendinnen zeggen mij in hun huwelijk het ook soms ook maar ff snel doen om er weer voor een tijdje vanaf te zijn.
Triest, maar uiteindelijk hun eigen keus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten