Verslag middag 26 juni door een vrouw

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
lekkerenaltijdzin
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Verslag middag 26 juni door een vrouw

Bericht door lekkerenaltijdzin »

Allereerst alle geile mannen (met name I) bedankt voor de heerlijke middag gisteren. Ook Wendy en Tiffany hartelijk dank voor de welkome ontvangst! ;) Ik weet niet alle namen, maar degenen die er waren zullen weten of het over hen gaat.
Kloppen dingen niet?, pb gerust. Het is mijn eerste verslag, dus ik ben erg benieuwd naar de reacties...

Vandaag in de EC geweest tijdens het feestje van Wendy en Tiffany. Bij binnenkomst leek het rustig, een groepje mannen rond het grote matras bij de lockers, geen Wendy en Tiffany te bekennen. Ik open mijn kluis, hakken uit, jurkje uit, setje laat ik nog even aan en ik loop naar het toilet. De mannen rond het matras geven hun ogen goed de kost als ik van het toilet kom en het is dan ook even wat onwennig wat er nu gaat gebeuren. Ik loop met een man naar de heterocinema en we gaan op een bankje zitten. Het is er nog rustig, maar zodra wij zitten begint het langzaam vol te stromen. We voelen wat, voor het gemak trek ik mijn setje uit. Langzaam komen zijn vingers in de buurt van mijn kutje en begint hij mij te vingeren. Ik trek hem en merk al snel dat hij het niet lang gaat houden. Hij stopt op mijn verzoek met vingeren waarna ik me volledig concentreer op zijn pik en hem trek. Zuchtend komt hij klaar....om ons heen meerdere mannen...Ze zijn netjes, geen toenadering zonder vragen, fijn!
Wanneer hij klaargekomen is geef ik aan graag bij Wendy en Tiffany te willen kijken. Ze zijn al druk bezig maar wanneer ik binnenkom heb ik het idee dat sommige mannen wat afgeleid zijn. Ik ontmoet een mooie Indo man die netjes vraagt of ik hier met mijn partner ben. Wanneer ik aangeef dat dit niet zo is, en hier alleen ben, kijken de mannen me nog wat beter aan. Ik loop met I naar de heterozaal waar we naast elkaar gaan zitten. Voor hij begint vragen we wederzijds wat mag, ik geef aan niet te willen pijpen en niet gebeft te willen worden. Hij begint me te strelen op een hele rustige, intieme manier. Ik merk dat er naast me een donkere man verschijnt, waarbij ik mijn hand op zijn pik leg en hem zachtjes begin te trekken. Ik maak cirkeltjes over I zijn been langzaam omhoog naar zijn inmiddels hard geworden pik. Ik pak hem lekker beet en begin hem te trekken.

Hij kust me, op mijn tepel, in mijn nek. Ik raak er enorm opgewonden van terwijl ik zijn zoekende vingers voel rond mijn openstaande kutje. Ik geniet en geniet, en wil hem in me voelen. Ik vraag of hij me wil neuken, dat wil hij natuurlijk wel. Ik ga op het matras voorin liggen, opzij, zodat de mannen in de zaal ons van de zijkant aankijken. Er komen wat meer mannen bij ons staan terwijl I een condoom om zijn harde pik laat glijden en dan rustig mijn kutje binnenschuift. Hij is hard, en weet me goed te neuken. Zijn handen glijden over mijn lichaam, over mijn borsten, mijn tepels, hij likt ze. Ondertussen staat de donkere man langs mijn zij en pak ik zijn harde pik. Terwijl ik geniet trek ik hem.

I neukt me lekker door, schuift in en uit mijn natte kutje, ik voel hoe hij geniet en merk dat hij gaat komen. Hij neukt me nog rustig na om zijn harde pik leeg te krijgen, tot hij leeg is en uit mijn kutje glijdt. Er staan wat mannen om ons heen, ik vraag de donkere man of hij me wil neuken. Ook hij wil en glijdt lekker mijn kutje in. I is bij mijn hoofd gaan zitten en streelt me zachtjes over mijn schouders en door mijn haar. Dit is zo lekker, heerlijk geneukt worden, gestreeld worden. Ik raak er steeds meer opgewonden van. Mijn tepels worden gelikt, I kust mijn nek, mijn mond, we tongen wat. De donkere man neukt me stevig door terwijl ik met mijn ogen dicht geniet van de handen op mijn lijf. De donkere man komt klaar en glijdt uit me. I streelt nog zachtjes door over mijn nek, borst. Ik kom even bij met mijn ogen dicht wanneer I weer begint te kussen.

Ondertussen voel ik een hand richting mijn natte kutje gaan. Ik geniet met mijn ogen dicht van de zoekende vingers en voel hoe ze stevig naar binnen glijden. Ik ben inmiddels zo opgewonden dat ik mijn hand richting mijn clitje laat glijden, ik wil klaarkomen! De vingers beginnen me te verwennen, glijden in en uit mijn natte kutje. Ik kronkel wat mee, tot ik voel hoe 1 vinger zich langzaam verplaatst naar achteren en daar een ander gaatje rustig gaat masseren. Oke, dit is niet wat ik vanmorgen had gedacht, maar zo ongelofelijk lekker. De buitenkant wordt gemasseerd, tot ik voel hoe de vinger zachtjes naar binnen schuift en ik dubbel gevingerd wordt terwijl ik over mijn clitje wrijf en lig te zuchten van genot. Er zitten handen op mijn borsten, op mijn buik, op mijn hoofd. I zweeft ergens langs mijn hoofd. Dit ga ik niet lang volhouden...ik kom dan ook flink zuchtend klaar, wat een genot, al die vingers, handen, strelingen.

I vraagt lief of het gaat, ja, het gaat goed. Ik moet even bijkomen...ik wil hier niet meer neuken, helaas voor de man die ongevraagd met een condoom klaar stond.
Eigenlijk heb ik wel zin om even op de banken te zitten en te kijken wat Wendy en Tiffany allemaal doen met de aanwezige mannen.
Met flubberbenen loop ik richting de andere zaal en ga op de rode bank zitten, gezellig naast Uschi. Gezellige boel hierbinnen. Ik maak een praatje met Wendy terwijl Tiffany druk bezig is met 2 mannen. I heeft inmiddels door dat ik geniet van zijn strelingen en komt naast me zitten en streelt me weer heel zachtjes. Ik heb aangegeven dat ik niet nog een keer kan, maar merk dat ik hier alweer opgewonden van raak. De strelingen, het uitzicht, de mannen die gepijpt worden, getrokken worden, geneukt worden, wat een zalig gezicht...

De donkere man is weer bij mij komen staan en ik wrijf weer over zijn harde pik. Op dat moment komt Wendy vrij en steekt hij zijn stijve pik tussen haar lipjes. Ik raak opgewonden van al dit lekkers, open mijn benen voor I's zoekende hand. Dan vraagt I of ik op hem wil komen zitten. Hij schuift een condoom om zijn harde pik, ik merk dat het me allemaal niet meer kan schelen. Alle remmingen lijken weg, ik ben in een heerlijke mood. Ik kijk I aan terwijl ik over hem heen stap. Geen idee wat er achter me gebeurt, of ze kijken, hoeveel er kijken, het doet er niet meer toe. Ik geniet.
Ik voel I naar binnen glijden en voel dat dit standje een heel andere sensatie geeft dan liggend op mijn rug. Wat een genot, hij zit zo diep. Naast me voel ik de hand van U op mijn been die daar zachtjes over blijft wrijven. I en ik kijken elkaar aan terwijl we een ritme vinden waarbij hij niet in en uit me glijdt, maar waar ik zijn pik zo diep blijf voelen dat het zalig is. Hij kijkt me aan, kust mijn tepels, neuken nog wat harder, dan komt I schokkend klaar. Zijn hele lichaam beweegt en kronkelt onder me. En ik zie het gebeuren.

Nadat I is bijgekomen is T alleen en vraagt I of ze hem wil pijpen. Hij gaat liggen op het bed, pal voor mijn neus, T naast hem. Ze neemt hem in haar mond en ik zie hoe I geniet. Hij vraagt of ik er niet naast wil komen liggen, nou, dat laat ik me geen twee keer zeggen. Ik lik zijn tepels, bijt er zachtjes is, kus zijn heerlijke lijf terwijl T hem zuigt. Ik aai zijn lijf, langs zijn pik, over zijn ballen.
Wat heerlijk om een man zo te zien genieten!
I weet dat ik niet wil pijpen, maar als ik T zo bezig zie kan ik me niet meer inhouden, wat wil ik deze pik lekker likken. Ik kijk T aan, ze ziet wat ik wil, en terwijl I zijn hoofd achterover gooit van genot wisselen we snel van mond om zijn pik. I heeft het direct door. Er komen woorden uit zijn mond die we nog niet eerder gehoord hebben. Erg opwindend. Ik pijp hem een poosje, en wissel dan weer met T. Zo gaan we even door. T wordt ondertussen verwend door een andere man, W ligt met nog een ander op de andere hoek van het matras. Wat een geil gebeuren zo. Ik voel een hand tegen mijn billen, maar deze duw ik weg. Ik geniet zo ook al...

Wanneer T stopt met pijpen vraagt I of hij me weer mag neuken. Natuurlijk wil ik zijn lekkere pik weer in mijn kutje voelen. Ondanks dat ik dacht niet meer te kunnen kan ik nog wel degelijk. Iedereen op het matras schuift wat op zodat ik op mijn rug kan liggen. Ik voel mijn kutje alweer kloppen, het vraagt om klaar te komen. I schuift in me en is zo geil dat we heftig neuken. Hij stoot zijn harde pik in en uit mijn kutje, raakt me goed daarbinnen. Om hem nog beter te voelen leg ik mijn benen omhoog tegen zijn borst en voel hoe hij nog beter in me zit. Hij kijkt me aan, neukt me stevig door, en ik neuk mee. Hij gaat hard, diep, en komt weer klaar, de vijfde keer vanmiddag. Zonder mezelf aan te raken kom ik klaar, klaargeneukt door die heerlijke harde pik.
We kunnen niet meer, het is goed zo. Wat een geile middag, zonder remmingen, genietend van alles om me heen. Na gedoucht te hebben en weer aangekleed te zijn nemen we afscheid met een hug. Tot een volgende x?
Gert30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Verslag middag 26 juni door een vrouw

Bericht door Gert30 »

Wauw, heerlijk om te lezen dat je je als vrouw (alleen) lekker kan laten gaan en volop geniet. Hulde voor de respectvolle mannen. Hoop er de volgende keer bij te zijn...
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Oh yeah!!!
Een mooie, sexy vrouw, die naar EC komt om ongeremd te genieten... en die ook nog eens kan schrijven. You just gotta love her!

Lekkere L, ga zo door. Je bent op de goede weg. En je gaat verrassend snel.
Wel een kleine waarschuwing, wellicht ten overvloede: het werkt verslavend.
Al die geile feestjes, je wil altijd meer . Tenminste dat is mijn ervaring.
Van jou wil ik ook graag meer. Bring it on!
XB
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi L
Wat een lekker geil verslag
Mooi om te lezen dat je heerlijk genoten hebt
X
t-men7
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door t-men7 »

Zo wat een super verslag!!! En benno je gaat concurrentie krijgen !!
En Lekkerenaltijdzin super dat er zo van geniet

T-men7
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Vind het helemaal niet erg om concurrentie te hebben... en al helemaal niet van L

t-men7 schreef:Zo wat een super verslag!!! En benno je gaat concurrentie krijgen !!
En Lekkerenaltijdzin super dat er zo van geniet

T-men7
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
JeffreyBi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door JeffreyBi »

Pfew... Verslag van de Maand. Wat zeg ik? Verslag van het Jaar! Superstoer dat je in je eentje naar EC durft te komen hoor! Hopelijk heb je gemerkt dat je wensen altijd gerespecteerd worden.
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
britneyxxx
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door britneyxxx »

Top verslag!
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Wat leuk en fijn om te lezen dat je je goed hebt vermaakt in de cinema!

En dat je dan ook nog zon mooi gedetailleerd verslag schrijft is natuurlijk helemaal tof van je.

Volgens mij is er bijna of geen spellingsfout te vinden en anders wat maakt het uit!

Je gaat vast nog veel fantasieën uit laten komen !

Groet paul
Glenn4U
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Omg... wat een geil en zo gedetailleerd verslag.
Ik zit dit met een enorme lat in mijn joggingbroek te lezen.

Geniet van al dat lekkers, wat de EC je te bieden heeft.
En netjes van de mannen die je de ruimte geven.
Honger en verlangen naar lust!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten