Travestiedag!!!!

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gesloten
britneyxxx
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Travestiedag!!!!

Bericht door britneyxxx »

Lieve reactie, Jessy. Het feit dat er ook "echte vrouwen'' zijn maakt het bv voor mij wat laagdrempeliger om deze dag te bezoeken en maakt het extra gezellig. Ik ben er dinsdag ook bij en zie er naar uit je te ontmoeten.

X, Britje.
lekkersletje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

Ook ik ben 1 van de vrouwen die regelmatig op de travodag te vinden is. Dit is de leukste en gezelligste dag waarbij er heel veel gespeeld wordt met elkaar maar bovenal ook erg veel gelachen!

Net als bij Jessy is travestie mijn fetisj! Niet om te zijn, maar om naar te kijken en te genieten.

Ik vindt het dan ook erg jammer dat mandy een totaal andere ervaring heeft, zoals dat wij mannen zouden afpakken? Doorgaans doen wij alleen dingen met travo's. ik ga mij hier verders niet meer druk over maken en maak er net als de rest aankomende dinsdag weer een super gezellige dag van!!!
pantarhei
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door pantarhei »

Natuurlijk wringt het wel een beetje. Als je een themadag organiseert Trans/Trav en er lopen ook echte dames rond, tja dan trek je ook hetero mannen die niks met T/T hebben. Dat kan ongemakkelijk voelen. Toch zou ik zeggen, laat maar los dat idee, want:

De praktijk is anders. Die "hetero's" (wie is het nou echt) hebben op deze manier ook de kans om hun blik eens te verruimen. Als ik (crossdresser) in een sling hang met toegankelijk onderlijf (ik zal het netjes houden) zie ik die mannen kijken en twijfelen. Nou dat is prachtig, op een dag zetten ze een stap en dan zijn ze een ervaring rijker. Zo zie ik het maar.

En travs die het met vrouwen doen, ook mooi. Is dat niet de ultieme vrijheid, niets in hokjes, alles is wat het is en doe maar lekker.

Nee, het enige wat ik soms storend vind is dat mannen zo van de straat de darkroom in gaan. Het ontbreekt er ternauwernood aan dat ze hun paraplu nog onder de arm hebben als het buiten regent... Maar goed, het is geen hufterigheid, dat snap ik ook wel. Voor veel mannen is het gewoon super spannend om "iets" te doen dat van thuis niet mag. Ja toch?

Dus mannen, nieuwsgierig of bi-schierig, hou het gezellig en probeer wat uit te trekken. Wij zullen niet bijten, hooguit zuigen ;-)

Panta rhei (alles stroomt)
Slank, ruimdenkend, kinky, bdsm, versa.
tvsletjemandy
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Transseksueel

Bericht door tvsletjemandy »

hoi jessy,ik ben helemaal niet vrouwonvriendelijk hoor,en ik ben er ook helemaal niet op tegen dat er vrouwen komen op een tv dag,mits deze vrouwen dan ook voor de tv`s komen,heerlijk juist,maar MIJN ervaring is dat als ik bij erotica vrouwen tegen kom dat deze bijna altijd op mannen jacht zijn en daar maak ik bezwaar tegen,deze vrouwen kunnen bijna elke dag van de maand in clubs en bioscopen terecht,is het nou zo gek dat als ik op een themadag kom,er een hoop moeite tijd en geld in investeer,ik er niet blij mee ben dat er dan vrouwen zijn die nog even gauw proberen om mannen te scoren? het is toch een dag voor de tv`s?,ik ga toch ook niet met een herdershond naar een poedelshow?er zijn mijns inzien genoeg dagen waarop vrouwen terecht kunnen,waarom kom je dan op die ene dag per maand die voor ons is?jouw ervaring is misschien anders omdat jij dus wel voor de tv`s komt en dat is prima,maar ik ben niet de enigste tv die deze ervaring heb bij erotica hoor,ik heb het er vaker met zusjes over die er ook zo over denken ,maar die dat dan niet op een forum durven te zeggen,het enigste wat ik hoop te bereiken is dat de tv dag ook echt voor tv`s en tv liefhebbers is en niet een dag word voor vrouwen die even denken makkelijk te kunnen scoren omdat ze echte vrouwen zijn,want bij de meeste mannen geld toch dat een kuthaar sterker is dan 100 paarden en IK vind dat erotica dit best op hun site kunnen vermelden voor wie deze dag nou eigenlijk bedoeld is,en als er meer vrouwen komen zoals jij die tv liefhebber zijn juich ik dat alleen maar toe hoor,met vr groet mandy
britneyxxx
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door britneyxxx »

@tvsletjemandy

Ik denk dat vrouwen wel op de meeste themadagen aan hun 'trekken' kunnen komen qua mannen. Het is misschien ook juist voor vrouwen een prima dag om de cinema te bezoeken gezien het 'vrouwvriendelijke' karakter van de dag. Het maakt het misschien juist wat laagdrempeliger voor ze. Maar ieder beest zijn feest toch?
ott44
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door ott44 »

Hoi,

Heb er veel zin in.
Helaas kan ik pas na 17:00 komen.
Is er nog een afterparty ?
Of zijn jullie dan al vertrokken.

Groetjes Ott
tvsletjemandy

Hey Mandy, wat goed dat jij dit 'probleem' aankaart. Heb ik ook een keer aangekaart maar kreeg toen slechts een reactie van tvlsetje Uschi, die het vond dat het meeviel, want zij krijgt wel alle aandacht van mannen ook als er vrouwen aanwezig zijn. Tja, lucky girl dan. Mijn ervaring is echter dat er op een tvdag met vrouwen gewoon een heel andere sfeer heerst dan een tvdag zonder vrouwen. Echte vrouwen krijgen ALTIJD alle aandacht van de aanwezige kerels en dan kun je het als tv sletje wel vergeten, hoor. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt bij de EC, vooral de laatste paar jaar. Vroeger, zeg maar zo'n vijf jaar geleden toen vrouwen de weg naar de EC nog niet hadden gevonden, waren de tvdagen echte feestjes voor ons, met een overvloed aan heerlijke kerels, die echt op ons af kwamen. Ik vrees dat dat nu voorgoed voorbij is. Twee maanden geleden ben ik voor het laatst op de tvdag in Amerfsoort geweest en dat was echt vreselijk. Ik heb me toen ook voorgenomen om voortaan niet meer naar de EC te gaan. Ik wil liever het verlangen naar lekkere kerels koesteren, ook als ik ze even niet kan vinden, dan de frustratie van zo'n mislukte dag verdragen... Want je betaalt idd 12 euro entree, doet alle moeite om leuk en sexy eruit te zien en vervolgens gaan de echte vrouwen met de lekkere kerels ervandoor. Belachelijk gewoon, terwijl het een tvdag IS! Nu ga ik naar de Moods in R'dam, die sinds kort op donderdags vanaf 13 uur open is voor een tv party. Heerlijke mannen altijd en 's middag weinig tot geen vrouwen, yes! Ook Parijs natuurlijk, echt paradijs op aarde voor tv's Nou ja, wij gaan dapper door in beetje saai NL, waar vrouwen altijd alle voorrang krijgen want anders ben je vrouwonvriendelijk... Het antwoord van de EC was ook duidelijk. Jij accepteert hun beleid of anders zien zij jouw graag naar de concurrentie vertrekken. Geen goed commercieel inzicht lijkt me, maar goed. Veel succes en plezier met de kerels waar dan ook, kusjes van een lotgenoot. Marissa
tvsletjemandy

hoi marisa tnx voor je reactie,ja ik hoor van steeds meer tgirls hetzelfde,helaas durven die dit niet op het forum te plaatsen,er schijnen wel een paar vrouwen te zijn die dan wel tv vriendelijk zijn,maar het gros komt toch gewoon voor de mannen,ik denk omdat ze op de ``gewone`` dagen teveel concurrentie hebben van andere echte vrouwen en dan zelf niet kunnen scoren en het dus maar op de tv dag doen,heel jammer dat erotica hier niets aan doet en zo,een eerst zeer succesvolle en leuke dag voor de tv`s zelf de nek omdraaid,ik kwam vroeger ook in a`foort en had het daar heerlijk naar mijn zin,tot dat de vrouwen deze dag ontdekt hebben,in h`sum idem dito en miss nog wel graadje erger,vroeger waren dit travodagen,ze kunnen het nu beter dag voor vrouwen noemen waar tv`s evt ook welkom zijn zodat de tv`s dan tenminste de omzet verhogen met hun 12e entree want aan de vrouwen en stellen verdienen ze immers niets,maar ja dat is de keuze van erotica,die daardoor hun goede naam die ze HADDEN in de tv wereld wel te grabbel gooit,jammer hoor :( :(
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste Mandy,

Inmiddels weet iedereen hoe jij over onze "gezellige" trans/travestiedag denkt en wij gaan er ook van uit dat je nu je zegje gedaan hebt. Hierbij wil ik je uitnodigen om eens langs te komen in Hilversum zodat wij onder het genot van een kopje koffie, samen de irritaties kunnen bespreken in plaats van dit via het forum te doen.

Ook vinden wij het jammer dat de reactie die jij plaatst van een andere "dame" alleen naar jou gestuurd wordt en niet naar het Eroticcinema team.

Hierbij sluit ik het topic en ik hoop je gauw in de cinema te kunnen spreken Mandy.

Met vriendelijke groet, Cora
Eroticcinema Hilversum
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten