Na een uitgelopen werkafspraak kom ik vanmiddag om 14.15 uur de EC binnen. Ik heb 3 kwartier tijd tot mijn volgende afspraak: met Linda. Ze heeft vandaag geen zin om naar EC te gaan, maar wel om een kopje koffie te drinken. Dus ik hou de tijd goed in de gaten, want ik wil niet te laat komen.
Het is niet druk. De gebruikelijke club stellen is er niet. Wel een paar bekende mannen. En er is een stel dat had aangekondigd om er te zijn: Guilty Pleasure en gpb hebben allebei op het forum gezegd dat ze zullen komen. Ze wilden eigenlijk wel een paar fitte mannen om haar te neuken, maar later wijzigen ze hun oproep en geven ze aan alleen met elkaar te zullen spelen. Jammer, maar ik wil toch wel even komen kennismaken. Guilty Pleasure laat me via PB weten dat ze om 14.00 uur zullen komen, maar het blijkt toch een stuk vroeger te zijn geworden. En aangezien ik iets later binnen kom heb ik het grootste deel van hum spel gemist. Ik val er midden in. gpb zit geblindoekt en wijdbeens op de bank en Guilty betast haar kutje. Ik kleed me uit en als ik aanschuif, is gpb net bezig Guilty's pik uit zijn broek te halen. Ze begint hem te pijpen. Het is een geil schouwspel en ik popel om mee te doen. Het stel heeft echter andere plannen. gpb doet haar blinddoek af en daarachter komt een prachtige vrouw tevoorschijn. Ze vertellen me dat de aanwezige mannen hen iets te dicht op de huid zaten. Dat ze overal gevolgd werden door de hele groep. Ze hadden wat meer ruimte voor zichzelf willen hebben. Ze kleden zich aan en na nog wat kletsen vertrekken ze. Misschien volgende keer meer.
Het is even over half 3 en ik vraag me af of het nog zin heeft om te blijven. Tot kwart voor 3 blijf ik nog even napraten met de aanwezige mannen over het stel dat net is vertrokken en dan ga ik naar mijn locker om me aan te kleden. Net op dat moment gaat de zoemer en komt er een nieuw stel door de deur. Nog even blijven dan maar. Ik ben vergeten te vragen hoe ze heten, maar ze zijn er voor het eerst en moeten nog een beetje de weg zoeken. Al vrij snel kleed de dame zich uit en gaat ze op bed liggen. Ik vraag aan de heer of ik aan haar mag zitten. Hij zegt dat dat goed is, maar dat ze een erg gevoelig kutje heeft. Lijkt me niet echt een nadeel.
Ze opent haar benen voor me en haar kutje zie er lekker uit. Ik kruip ertussen en begin haar te likken. Ik heb nog een paar minuten voor ik weg moet voor mijn afspraak met Linda, dus het kan nog net even. Beffen is een liefhebberij van mij en ik mag er graag een of twee vingers bij in stoppen terwijl mijn tong de clitoris stimuleert. De dame laat echter meteen weten dat ze er geen vingers in wil hebben. Oké dan alleen de tong. En niet te lang want ik moet zo weg, zegt mijn hoofd. Maar als mannen geil zijn denken ze niet met hun hoofd, maar met hun pik. Dat weten alle vrouwen.
Dus ga ik door met likken en wissel ik het af met stimulatie met mijn vingers. De dame geniet er met volle teugen van. Ik vraag of ik haar ook mag neuken, maar daarop is het antwoord van haar partner een duidelijk nee. Dus ga ik verder met likken. Ze begint zwaarder te ademen en doet haar benen omhoog. Met een hand spreid ik haar lippen uit elkaar, zodat mijn tong nog beter bij haar clit kan. Haar orgasme bouwt zich in langzaam tempo op. Ze stuwt haar kruis op tegen mijn mond en haar ademhaling gaat steeds sneller. En dan barst het orgasme met volle teugen los. Het is echt een ontlading van jewelste. Heerlijk geil. "Dank je wel", zegt ze.
Ze komt overeind en pakt mijn pik. Ojee, denk ik, daar kan ik geen weerstand aan bieden. Het moet intussen wel 3 uur zijn, denk ik, maar voel me niet in staat me naar de klok om te draaien om dat te verifiëren. Ze buigt voorover en neemt mijn pik in haar mond. Oh, dat voelt goed. Ik ben zo geil geworden van het beffen, dat ik al helemaal opgewarmd ben. Ze staat op en neemt me aan de hand mee naar de bank waarop haar partner zit. Ze gaat op de leuning van de bank zitten en begint mij te pijpen. Wat een genot. Het duurt waarachtig niet lang voordat ik het uitkreun. Ze laat me klaarkomen op haar lippen en vangt het zaad dat naar beneden druipt op met haar handdoek. "Dank je wel", zeg ik.
Terwijl een andere man naar voren stapt om mijn plaats in te nemen, ren ik naar het toilet om me snel op te frissen. Het is 10 over 3 en ik ben echt te laat. als ik terugkom van het toilet, staat Linda op de gang. Ze is naar binnen gekomen om te kijken waar ik blijf. Ik verontschuldig me dat ik haar heb laten wachten. Ik ben nog naakt en ga me snel aankleden. De dame die me zojuist zo lekker heeft laten klaarkomen is nu bezig een ander man aan een schreeuwend orgasme te helpen. Daardoor lukt het me in de haast niet om nog afscheid te nemen (waarvoor excuus).
Met Linda heb ik vervolgens een gezellig gesprek onder het genot van een kopje koffie. Als we het hebben over dingen die in EC gebeuren doen we dat in bedekte termen, want aan de tafeltjes naast ons zitten mensen die wellicht niet weten wat daar gaande is. Maar als Linda het lachend heeft over die man die schreeuwend klaar kwam, vergeet ze even dat dat misschien best ongewone conversatiestof is in een koffiebar. Het was gezellig, lieve Linda. Tot gauw.
Ik was te laat voor Linda
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik was te laat voor Linda
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Ik was te laat voor Linda
Mooi stukje weer Benno! Altijd leuk om te lezen. Onze dag liep wat anders waardoor we inderdaad wat eerder waren dan gepland. Omdat mijn meisje de enige aanwezige dame was, hadden we inderdaad niet te klagen over de hoeveelheid aandacht. Die was er in ruime mate. Wij hadden gisteren geen behoefte aan een actief spel met anderen, maar wilde eens lekker samen spelen. Dat is prima gelukt. Ik hoop dat de heren van het schouwspel genoten hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten