Pixie's gangbang 19 december

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Pixie's gangbang 19 december

Bericht door xsjuicyxs »

19 december, leukste buurman had een leuk feestje gepland voor een vriendin van hem. Hij vroeg of ik mee ging, hij kon wel wat 'hulp' gebruiken. De verdere organisatie liet hij uiteraard aan Plumberjack over, dan is het altijd een geslaagd feest. Ik had buurman laten weten dat ik er écht niet bij kon zijn en wenste ze veel plezier.

Totdat ik (uiteraard weer heel last-minute) door wat veranderde afspraken mij bedacht dat ik wellicht toch bij het feestje aanwezig kon zijn. Ik was natuurlijk ook wel super nieuwsgierig. Ik liet Jack weten dat er een kans was dat ik toch kon komen, maar dat dan wel als verrassing moest blijven voor buurman. Jack stuurde me de planning en schreef 'ik zeg niks'.. En met deze voorpret vertrok ik, in mijn eentje deze keer, richting Amersfoort. Ik stuurde Jack een berichtje 'ik ga zo rijden, tot zo'.. De schat had gezorgd dat er een sleuteltje klaar lag, alles was weer top geregeld. Voor mij zag ik Benno al vluchtig de EC binnengaan, je zou bijna zeggen dat 'ie haast had ;).

De zoemer ging, ik duwde (of trok?) de deur open en liep rustig richting de spannende geluiden. Door de gordijntjes zag ik Jack al staan en ik liep door. Buurman stond met zijn rug naar me toe.. Surprise!! Die lach op zijn gezicht toen hij zich omdraaide was goud waard. Op het matras lag de mooie Pixie die Buurman meegenomen had in een spannende zwarte grove fishnet catsuit. Heerlijke borsten staken er doorheen en ze genoot van Jack zijn lul in haar mond. Ze was geblindoekt en werd lekker geneukt. Ze waren zo al een tijdje lekker bezig zo te zien...

Ik was druk met begroeten, kreeg dikke kussen op m'n mond en een lekkere lange geile welkomstzoen van Buurman. Nadat buurman mij uit mijn jurkje had geholpen kwamen Benno en Martijn naast me staan. Ik begon hun pikken rustig te masseren tot ze lekker hard werden terwijl Martijn me begon te zoenen. Ik zakte langzaam naar beneden en ik likte langs Martijn zijn pik, lekker nat over z'n ballen en nam z'n harde lul heerlijk in mijn mond. Lang duurde dit echter niet, want ik werd al gauw gedirigeerd naar Pixie op het matras. Zij lag met haar, nog geblinkdoekte, mooie hoofd iets over de rand waardoor ik met mijn kutje precies over haar mond kon staan. Ze was blij verrast dat ze een sappig kutje in haar mond kreeg en begon mij heerlijk te likken. Ik masseerde haar geile borsten terwijl zij een aantal pikken trok en zo'n beetje non-stop werd geneukt.

Terwijl ik heerlijk gebogen over haar hoofd bleef staan kwam Benno achter mij staan en stootte zijn pik in mijn kutje. Alles gebeurde op een paar centimeter afstand boven Pixie haar hoofd. Ik stond niet zo heel comfortabel en stapte iets opzij tot Benno mij omdraaide, optilde en mij staand met m'n kutje op zijn pik zette. Nu ben ik niet een heel zwaargewicht, maar heel lang hielden we het niet vol zo. Benno legde me op het matras en ging lekker verder. Martijn en Benno wisselden elkaar af, totdat Benno vrij snel helemaal uit beeld verdween. Martijn neukte mij stevig door en ik pijpte ondertussen een andere pik heerlijk geil. Naast mij werd Pixie inmiddels verwend door de andere mooie dame die er was, Jeanette. Jeanette zoende haar intens en begon haar geil te likken. Veel van dat schouwspel kreeg ik niet mee, maar het klonk heerlijk.. Het hele matras lag vol geile neukende mensen..een geweldige gangbang.

Ineens kwam Benno weer vluchtig in beeld, maar geheel aangekleed. Hij had dus écht haast en in een flits was hij weer weg.

Ik keek om mij heen, ook het matras was ineens leeg. Het hele gezelschap verplaatste zich naar de darkroom. Ik volgde, want het was veel te geil om te zien en zelf mee te doen.

Ik maakte ondertussen kennis met Blackco. Ik duwde hem subtiel richting het rek en hij gaf zich helemaal over. Ik streelde met mijn handen over zijn mooie lichaam en zakte weer rustig door mijn knieën. Gehurkt likte ik zijn heerlijke pik, nam zijn ballen in mijn mond en daarna al snel zijn pik. Hij genoot van mijn mond en tong en duwde zijn pik steeds met een genotskreetje lekker ver in mijn mond. Geil! Ik kwam omhoog, Blackco draaide me om richting het hek en neukte mij vol overgave. Zo wisselden we heerlijk af, tot Martijn het van hem overnam en in hetzelfde standje mij weer lekker doorneukte. Pixie werd ondertussen geil geneukt in de sling met pikken in haar handen en mond. Buurman liet me haar lekkere tepels likken terwijl hij en Jack mij afwisselend neukten. Met uitzicht op Blackco die gepijpt werd door Jeanette, was dit ook weer een compleet perfect plaatje.

Ik was aardig oververhit geraakt van al deze geilheid. Ik heb heel veel lekkere pikken mogen pijpen, een lekker klitje mogen likken, borsten en tepels, heerlijke pikken in m'n kutje gevoeld en genoten van de vele geile vingers die mij heerlijk meerdere keren lieten spuiten.. De andere dames konden er ook wat van trouwens, dus het was een hele geile natte bedoening..overal kletterde geil vocht met hier en daar een onverwachte spetter in het gezicht, hè Jack haha..

Buurman en Pixie moesten er ook weer vandoor, dus we gingen even lekker douchen met z'n drieën. Terwijl wij toekeken vanuit de douche naar hoe Jeanette genoot op het matras kon ik nog even heerlijk geil Pixie haar lekkere lichaam tegen mijn lichaam laten glijden tot we aangekleed, tevreden en voldaan de cinema weer verlieten. Tot snel!
Laatst gewijzigd door xsjuicyxs op 21 dec 2017 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
leukstebuurman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Pixy's gangbang 19 december

Bericht door leukstebuurman »

Wauw Juicy wat heb je het toch weer heerlijk verwoord.

Ik mag van geluk spreken dat Juicy mijn partner in crime is, en dat Pixy die ik al wat jaartjes ken eindelijk heeft mogen meemaken hoe gezellig de EC is. Jeanette die ik al zo lang niet meer had gezien,er ook weer eens was.

En Juicy jij mag mij altijd zo verrassen en verwennen TNX kanjer.

Ik ben niet zo een schrijver maar beste EC vriendjes en vriendinnetjes ik hoop dat wij snel weer kunnen genieten maar wens jullie in ieder geval hele fijne dagen.

En zoals ik al zei, ik ben best een mazzel pikkie en ik geniet er van.

xxx

Jullie leukste buurman
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Juicy, buurman, pixie
Ik was er niet live bij maar krijg er hele mooi geile beelden van bij het lezen, top, mooi verslag
C u
Groet Sem
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

BEAUTIFUL WOMEN OVERLOAD!!!

Helemaal geen tijd om naar EC te gaan, vanwege werk en andere tijdslurpende bezigheden. Stuurt Plumberjack een bericht: Buurman komt met een ebony beauty.
Geweldig, Jack, ik wil dolgraag komen, maar heb echt geen tijd. Nog een bericht: Juicy komt ook!
Shit, ik wil echt heel graag, maar ik heb geen tijd.
Op het laatste moment nog een bericht: Jeanette komt ook.
Dus ik zet alles op alles om toch in elk geval even te komen :lol: :lol: :lol:
Kan het nou eenmaal niet laten.

Om 11 uur als ik binnenkom wordt zojuist Pixie door Jack geblinddoekt aan het rek gezet. Jack en Buurman zijn er en Ricardo en Martijn. Snel uitkleden.
Pixie is een echte beauty. Curves in all the right places. Ze is gekleed in een nietsverhullende netbody.
Vrijwel meteen worden de aanwezigen (er zijn er niet zoveel) uitgenodigd om te komen kennismaken met Pixie's heerlijke lijf. Het voelt net zo heerlijk als ze eruit ziet.
Haar kutje is al drijfnat van de anticipatie. Ik ga even tussen haar en het rek op de grond zitten om het te likken. Heel fijn!

Dan laat Buurman Pixie knielen om te pijpen. Door de blinddoek ziet ze niets, maar haar handen hebben binnen twee seconden links en rechts een pik te pakken, terwijl ze de ene na de andere pik in haar mond krijgt. Jack geeft Pixie meteen een lesje in deep throat pijpen.
Daarna moet Pixie gebogen over het bed staan met haar geweldige kontje naar achteren. Ik zou Benno niet zijn als ik niet meteen met een condoom om vooraan sta om haar in deze positie te neuken. Ik pak haar hepen beet en ga er vol voor.
Niet te lang natuurlijk want Martijn staat al te popelen. En de andere mannen ook. Nadat er een paar aan de beurt zijn geweest, wordt Pixie op haar rug gelegd, met haar benen wijd. Ik zie mijn kans schoon en kruip ertussen. Ook in deze positie is het heerlijk om Pixie te neuken. Ze heeft bovendien een paar geweldige tieten, die op deze manier vol voor het grijpen liggen. Yummie!!!

Uiteraard sta ik na niet al te lang mijn plaats weer af aan een andere geile beer. Ik check even mijn telefoon en zie dat mijn werkafspraak gevaar loopt. Snel even aankleden en buiten bellen. Kleine change of plan. Ik kan nog even naar binnen. Kleren weer uit en verder met het feest. Jawel hoor, daar komt Juicy binnen, stralend als altijd. Ik kus haar en druk haar kleine lijf tegen me aan. Terwijl Juicy zich uitkleedt en met de verraste Buurman bezig is, zie ik dat Pixie druk is met op haar rrug liggend pijpen, maar dat er niemand zich over haar kutje bekommerd. Dus ben ik niet te beroerd om dat nog even uitgebreid te likken en te neuken.

Later verrast Juicy de nog steeds op haar rug liggende Pixie door met haar Juicy pussy op Pixie's gezicht te gaan zitten. Juicy's kleine kontje is daarbij naar mij toegekeerd en ik kan het niet laten om haar te neuken. Daarbij gaan mijn ballen over het voorhoofd van Pixie, die immers Juicy's kutje likt. Als Juicy zich omdraait til ik haar op en neuk haar staand met haar benen om mijn middel. Als ik dat niet meer volhou leg ik haar neer op het matras en ga zo verder. Ook nu moet ik na een tijdje mijn plek weer afstaan.

Inmiddels is ook Jeanettte, een oude bekende binnen gekomen. Ik heb haar nog wel met een lekkere kus kunnen begroeten, maar vervolgens wordt ze helemaal in beslag genomen door een paar anderen. Mijn tijd is bijna op (helaas), maar er is nog net tijd om Pixie nog eens te neuken. Haar blinddoek is af en ik kan haar in haar ogen kijken als ik mezelf naar een orgasme neuk. Daarna is het snel aankleden en afscheid nemen. Op het bed zijn de drie prachtige vrouwen en de aanwezige mannen een grote orgie-ende kluwen van naakte lichamen. Als ik vertrek komt Blacko net binnen. Het ziet er naar uit dat het feestje nog wel even zal doorgaan en ik vind het echt jammer dat ik niet kan blijven. Maargoed, eigenlijk zou ik helemaal niet zijn gekomen...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Papi chulo
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Papi chulo »

Benno,

Zoals altijd weer Zo geil om jouw verslagen te lezen.
Zou echo graag eens mee willen doen.

Gr James
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Austrian en 4 gasten