Supriseparty met Pixie Ellen en wat een lekkere mannen

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Supriseparty met Pixie Ellen en wat een lekkere mannen

Bericht door Ellen »

Zomaar een snipperdag....
F en ik spraken af. Wat fantasieën van tevoren gedeeld en mijn ervaringen van afgelopen dinsdag in Amersfoort had F gelezen. Hij had een verassing voor mij. En hoe ik gloei nog na. En zo'n heerlijk kloppend gevoel nog steeds nu bijna 7 uur later nog.

Bij binnenkomst worden we al begroet met dat er een feestje is. Oei F heeft alles al geregeld. En geloof het of niet ik onderga het vrij makkelijk. Na even geworsteld te hebben met mijn nieuwe pakje ontmoet ik S,B en Eddy enz.maar daarna krijg ik een blinddoek voor en word ik naar het grote bed geleid door F.

Met mijn blinddoek op word ik heerlijk onder handen genomen. Het praten werd erg lastig daarna. Niet lang daarna kwam mijn verrassing. Ik werd gelikt...was het een man ja/nee? Nee na een paar heerlijke lange likken van onder naar boven wist ik gelijk dat het Pixie was. Wat een heerlijke verrassing en wat zag ze er weer lekker uit. Ze ligt op me en we kussen lekker. De mannen om ons een kijken goedkeurend en afwachtend op actie. Pixie draait zich om in 69 en zo lig ik mijn eerste kutje te likken. En zij likt mij. Ik probeer voorzichtig 1 vinger en heb gewoon angst om haar pijn te doen. Softy die ik ben ik heb gezien hoe ze haar neukten en vingerden afgelopen dinsdag. Ik lik haar lippen en zuig aan haar klitje. O wat baal ik dat ik onderop lig. Geen bewegingsvrijheid voor meer actie. Het heeft ons en de mannen lang genoeg geduurd. Tijd voor actie van het mannelijke gereedschap. Pixie ging naar een ander bed en ik bleef.

Vergeef me als ik de volgorde niet goed heb maar was ook zoveel lekkers in de 3 uur dat ik er was. Tijd voor les 2 in mijn kontje met F. Spannend maar ik was heerlijk ontspannen en kon er zelfs van genieten. Het is ook een heerlijke man. Ik zeg geslaagd. Geen koude rillingen meer maar een nieuwe sensatie en dat met mijn mondje constant gevuld. Eiwitrijk dieet vandaag. Jack komt erbij liggen en ik krijg mijn 1e dp. Eh...blijven oefenen. Lekker. Tja en jack zal jack niet meer zijn als hij me niet kan laten squirten. Ook daarin heb ik mijn gespannenheid laten varen en het was dus binnen een minuut raak. Ik hoor de soppende geluiden en geniet van de mannen om mij heen.

Pixie was terug en mocht mijn cadeautje van haar en jack bij mij inbrengen. Een mega butplug zag ik een paar uur later. Hij werd ingebracht terwijl ik jack heel diep in mijn keel had en Pixie had weinig weerstand. Ik had een heerlijk uitzicht op pixie die van alles onderging terwijl B iedere mm van mijn kutje wel 100 keer heeft gelikt waarbij ik schokjes kreeg als hij heel dicht bij de roos was.
En wat heb ik die butplug gevoeld vooral wanneer (qua uithoudingsvermogen) Benno 2 met op diverse standjes uit het kamasutra boekje neukte. En ik....piemels ballen nog meer piemels ik mocht mijn pijphobby volledig waar maken. Ik heb in 3 uur tijd nog nooit zo weinig gekletst.

Afgelopen dinsdag was er een heerlijk SM stel bezig in Amersfoort. Had ik met mijn rappe tong jack laten weten dat ik dat toch ook wel eens soft zou willen proberen. Eerst al eens wat petsen op mijn tieten. Deed mij eigenlijk niet zoveel. Jack vroeg me achter het bed te komen staan. Sorry dat ik niet weet hoe alles heet maar in een rap tempo met milde slagkracht werd er zon zwart ding met leren slierten over mijn billen geslagen. Best lekker maar meer het frisse windje. Weer iets van mijn bucketlist. Waarschijnlijk ben ik daar ook niet onderdanig genoeg voor. En de uitdeler zou bij op moeten passen.

Jack vond het wel tijd dat pixie en ik op onze knietjes een spermadouche kregen. Jack was in haar mond e ik was al bij de 2e toen we samen kusten met onze mondjes en gezicht vol. Oei dat was geil. Maar we waren er nog niet klaar mee. Ik kwam daarna tot de ontdekking dat Vietnamese loempia' s ook een ander smaakje kunnen hebben. Gelukkig bracht Eddy weer wat lekkerder eiwit ver achter in mijn keel met die heerlijke brede piemel die lekker in mijn mond past.

Jack en Pixie gingen douchen....man wat lekker pixie jij onder de douche!! Weinig tijd van kijken kreeg ik niet. Het begon bij mij ook wel weer te kriebelen. S wou nog even zeker weten dat hij volledig leeg was. Benno 2 was weer op oorlogssterkte. Sorry jack toen moest toch even de butplug uit. Maar daarna kon ik vrolijk weer verder. Benno 2 maakte plaats voor Eddy die volgens mij binnen een half uur voor de 2e keer leegloop. Wow lekker hoor. S was toch nog niet helemaal op en F kwam zijn belofte na met een heerlijk vitamine masker voor mijn gezicht.

Heerlijk gekletst nog met mijn harem terwijl F en M af en toe nog iets aan mijn tepels friemelden. Heerlijk voldaan kreeg ik nog een ontspannen massage van M en koffie van F.

Pixie en Jack bedankt voor jullie cadeautje. F bedankt voor deze heerlijke ochtend/middag. En om niemand te vergeten iedereen bedankt voor jullie bijdrage. Jullie waren geweldig! Ik ben slecht in namen maar (Ik ga me schamen) een piemel en gezichten vergeet ik niet.

Xxx Ellen
Benno2
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Supriseparty met Pixie Ellen en wat een lekkere mannen

Bericht door Benno2 »

Wow, in 1 woord Wow.
Kan ik er een keer niet bij zijn, is er meteen een Benno 2... hahaha, lekker hoor.
Ellen, ik ben blij dat je genoten hebt. Je maakt in rap tempo furore binnen de EC-gelederen.
En je maakt reuzenstappen in jouw "seksuele ontwikkeling".
XXX Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

En ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen en al het genot wat erbij hoort.
Ik heb veel respect voor jullie. De ontspannen sfeer en jullie vertrouwen maken dat ik me compleet kan laten gaan.
Zoals iemand vandaag zei:"had jij vorig jaar gedacht dat je hier zou liggen met zoveel kerels om je heen"
Nee ik wist niet eens dat ik squirten kon of dat het bestond.
V/v moest ik niet aan denken en geloof me Pixie ik denk dat jij de enige blijft.
Omdat je heerlijk bent zoals je bent. En zoals jij ook schreef uit hetzelfde hout. Er moet toch wel een keer een piemel in.
Benno bedankt voor je leuke aanvulling.
Fijn weekend allemaal xxx
arnhemse teaser
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Ook ik was vrijdag op uitnodiging in ec.
Het was een mooie relaxte geile dag met 2 heerlijke dames.
Bij binnenkomst even voorgesteld aan Ellen. Daarna ben ik haar meerdere malen ' tegen' gekomen, geblinddoekt, in haar warme mond, heerlijk in haar warme gleuf waarbij ik lekker werd gekneden door haat kutspieren mmhh... dp met Jack...
Je bent een heerlijke en leuke vrouw..

Ook Pixie was aanwezig...bij de lockers werden jack, bert en ik al heerlijk door haar gedeeptroath... de maat was gezet.
Daarna een heerlijke v/v sessie mogen bekijken van de dames op het grote matras.

Maar zoals al te lezen viel.. daarna moest er weer een pik in...

Pixie en ik hadden ff samen een gloryhole gepikt waar ik heerlijk door haar werd afgetuigd en mijn kruit al voor in het geweer kwam....maar ' gelukkig' kwam jack zijn meisje halen zodat ze heerlijk kon gaan genieten op het matras van de heteroZaal....
Ook ik heb lekker deelgenomen en na enige tijd zat ik lekker in haar door de buttplug opgerekte sterretje en daar liep mijn rubbertje voor de eerste keer vol die ochtend.
Wat een lekker mens ben je toch...

Daarna ging het feest nog door op het grote matras en heerlijk genoten van beide dames. Pixie bracht mij mondeling weer op volle sterkte :P

Terwijl de dames op de knieetjes zaten en ik mijn pik naar de tweede spuitronde aan het brengen was, kwam bert zijn geleende euro netjes terug brengen maaf hierdoor was ik ff afgelegd ... gelukkig heeft Ellen mee daarna nog ff lekker laten genieten.
Dames en heren ( j, b, f, e en collega f) dank
Het was weer een waar genoegen....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast