FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door FemSubSletje »

Hai P.S.

FSS komt voor gedeelde pret heb ik de indruk, jammer dat een aanzienlijk deel van de heren alleen maar voor hun eigen persoonlijke genot gaan.

Dat klopt helemaal. dat is precies waar ik voor kom. Jij begrijpt het helemaal.

Het spijt me dat je gisteren weg bent gegaan door dit gedoe. Is heel jammer dat ook het plezier van de goede en respectvolle mannen word verpest. Ik hoop dat het een volgende keer beter zal gaan weer, net als vorige week zaterdag. Dan hebben we allemaal plezier, genot, en een lekkere geile middag om op terug te kijken :-)

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
dekteef
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door dekteef »

Ik heb met stille bewondering het relaas van de bezoeken van FemSubSletje gelezen, het getuigt echt wel van lef, en van stevig in je schoenen staan, om jezelf zo te durven geven!
Dus alle hulde FemSubSletje!
gay dekteef, vindt het heerlijk om mannen te bevredigen met mond en kont
Highcolder
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Highcolder »

Hoi Fss, ik was nog niet in de gelegenheid om bij een van je sessies aanwezig te zijn. Ik ken de situaties echter maar al te goed. Is het wellicht mogelijk om met de exploitant tot overeenstemming te komen om niet meer dan X personen in de ruimtes toe te laten om het inderdaad voor jou en de mannen leuk te houden?
Complimenten voor je opstelling en veel succes.
Herman
publiclover
Contacteer:

Bericht door publiclover »

Als eerste, ik was afgelopen vrijdag aanwezig. Toen ik de bestorming van alle ééncellige hersencellen zag had ik inmiddels gegeten en gedronken. Om een leuk spel te spelen was absoluut onmogelijk. Ik ben dan ook vertrokken uit de darkroom (terwijl ik eerste rang stond) en heb gewacht op de matras. Al zittend op de matras zag ik FSS later pauze houden en wat sperma uit haar oor vegen en begreep toen van haar dat het allemaal wat teveel, te druk was. Ik heb toen de tweede ronde niet meer afgewacht.

Wel was ik onder de indruk van FSS. Een positieve vrolijke meid en met een mooi gezicht. Knap hoe zij zich staande houdt bij al die mannen waarvan het verstand in de ballen is gezakt.
Mijn advies aan haar is om voor haar komst gewoon 15 uitnodigingen te versturen. Als de helft dan kan heb je een leuke ontmoeting. Verder kun je dan ook wat wensen kenbaar maken. Geef mannen wat opdrachten zodat je fantasie werkelijkheid wordt!

Ik vind alles leuk, liefst niet te hard liefst wel een expiriment. Zou het dan ook leuk vinden als je mij de volgende keer wel uitnodigt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten