4 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
mikejans
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 4 mei

Bericht door mikejans »

en hoe was het? ga je vaker langs komen op een maandag?
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Wat een heerlijke middag…..

Om half vier heb ik het sletje C, opgepikt, auto geparkeerd en samen naar de EC. C kwam recht van haar werk in de buurt en gaf aan dat ze bloed nerveus was. Tegelijkertijd straalde ze van de geile opwinding… Heerlijk dat paradoxale!

Bij binnenkomst stonden al een man of 8 te wachten op dit heerlijke sletje. Bert en Pieter begroetten C. vol verwachting en Loodgieter was iets vertraagd… Ze was nog nooit in de EC in Amersfoort geweest dus eerst een korte rondleiding gegeven bij het grote bed en de darkroom. Daarna haar onder de douche gestuurd en mezelf voorbereid. Andere mannen volgden het voorbeeld en kleedden zich ook uit. Gelukkig: geen kijkers…. In de tussentijd de aanwezige mannen duidelijk aangegeven wat de grenzen waren die gerespecteerd moesten worden en daarna kwam C als een nymf uit de douche geparadeerd. Ze droeg een doorschijnend zwart hemdje en een string. De mannenhanden gingen over haar lichaam en als de donder trok ik haar string uit. Ze begin voorzichtig met wat pikken te spelen en Loodgieter ging achter haar staan. Eerst gaf ik haar met de blote vlakke hand een paar stevige tikken op haar prachtige bolle billen….. Met een wilde stoot duwde Loodgieter vervolgens zijn harde staaf in haar kletsnatte grot. Ik keek naar haar ogen en zag dat ze helemaal ontspande. Dit was precies wat ze wilde…. Ondertussen verdween er ook een eerste paal in haar mondje. Voorovergebogen op bed werd ze aan twee kanten heerlijk gevuld. De meeste mannen waren ondertussen naakt en de pikken gingen door haar handen, in haar kutje en mondje. Ook haar kontje kreeg af en toe een harde paal te verwerken. Bertje duwde zijn vuist in haar gleuf en zelf liet ik met mijn vingers haar clitje alle hoeken van genot zien, terwijl een andere pik haar neukte… Indien ze even vrij was, nam ik mijn taak als gastheer zeer serieus en neukte ik haar stevig in haar goddelijke kont, tot zich weer een ander geilaard aanbood. Zo werd ze continu doorgeneukt. En op mijn vingers (dan wel andere lichaamsdelen van anderen), kwam ze regelmatig sidderend klaar.

Vervolgens werd Loodgieter op het bed gebonjourd en C kreeg de opdracht om haar geile gleuf op hem te spietsen. Zelf ging ik achter haar zitten en schoof mijn harde paal in dat goddelijke strakke gaatje. Een derde man greep zijn kans en schoof zijn harde lul in haar mondje. Al haar gaatjes waren tegelijkertijd gevuld… wat is een airlock toch botergeil!! Alleen hou ik zelf die geiligheid nooit al te lang vol. Ik voelde dat ik het niet ging redden en begin haar stevig door te neuken. Ik bouwde het op en met een donderend geraas kwam ik brullend klaar….. Ik verschafte ruimte maar de aanwezige mannen waren een beetje schuchter.

C werd op haar rug gelegd en toen gebeurde het…. Er waren een man of twintig en de een na de andere kroop boven op haar en begin haar in haar kutje te neuken. C ging helemaal los…. “Neuk me in mijn kutje, spuit me vol, neuk me harder” alles geile teksten werden uitgekraamd. De een na de andere man kroop op haar, neukte haar als een dolle, aangemoedigde door deze fantastische slet, spoot zijn rubber vol en maakte ruimte voor de volgende. Ik denk dat in een kwartier 10 man los zijn gegaan…. Wat een geweldige geiligheid. C had even rust nodig en met een man of 8 die nog over waren, dronken we even wat…. Tijd voor de volgende ronde… ook hier was het bingo. Achter elkaar werd ze geneukt, pijpte ze en als ik de kans kreeg dan nam ik haar in haar geweldige reet…. Een DP werd nogmaals geprobeerd, maar dat trok de knie van ondergetekende niet nogmaals…. Bert “ballenlikker” liet zich weer ongeremd aan zijn koten likken en spoot over haar tieten heen, terwijl ook Pieter zich niet onbetuigd liet. Loodgieter, Bert en Pieter waren er allen zodat de hele directe van het Geilige Land aanwezig was.

Toen iedereen een tweede keer even bij moest komen, heb ik mijn hoofd tussen haar benen gelegd en begon ik haar goddelijke gleuf te beffen. Ik had haar opdracht gegeven dat ze spuiten klaar moest komen en dat ze me helemaal onder moest spuiten. Omdat haar clit supergevoelig was door al het neuken en klaarkomen, draaide ze echter continu weg vlak voordat dat gebeurde. En heel veel mannen moeten nog leren dat als Don Roberto zegt dat ze de handen van de slet moeten vasthouden, dat ze niet na 10 seconden weer mogen loslaten….. Zo laat je natuurlijk nooit een slet huilend en spuitend klaarkomen….. Ondertussen waren Wilma en Bjorn binnen gekomen en die beginnen ook uitgebreid te spelen. C was uitgeput en wilde even zweet weg douchen… Zo gezegd, zo gedaan…..

Daarna was het tijd voor de derde ronde…. Na twee zeer actieve rondes was dit een heerlijke rustige en mellow ronde, afgezien een regelmatige tik op haar prachtige billen. C werd lekker geneukt en genoot… Ik zag echter aan haar gezicht dat ze goed afgemat was en dat het einde naderde. Ik wilde een grande finale en dat heb ik gekregen ook!!! Ik zette haar tegen het bed aan en schoof mijn harde lul van achter in haar kontje. Ik greep haar heupen vast en begon haar stevig te neuken. Steeds harder ging ik richting mijn orgasme terwijl ik haar hoor kreunen met mijn lul in haar kont… Vlak voor het orgasme, kwam C spuitend klaar en perste met haar kontspier mijn lul uit haar kontje. De vloer was druifnat…. Wat ontzettend geil…. Dus heb ik haar een meter verder, op een droog stukje, wederom tegen de bedrand gezet en mijn lul wederom in haar kontje geduwd om haar weer stevig in haar reet te naaien…. Wederom kwam ze vlak voor mijn orgasme spuitend klaar en perste mijn lul eruit. Dit gebeurde daarna nog drie keer en bij de laatste keer kwamen er nog maar een paar druppels uit gespoten….. Ze was helemaal kapot en vroeg: “stoppen?”…. C mocht gaan douchen….

Een klein minpunt: een man of 20 heeft mogen genieten van haar pure geiligheid….. Een uitgebreid verslag heb ik echter niet mogen lezen….

Met de aanwezige mannen hebben wij echter een geweldig middag gehad zonder kijkers en met alleen echt actieve mannen. Heren bedankt voor het respect en de actie!!

Hopelijk moet C snel weer in de buurt werken…….
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Graag ff pbtje de volgende keer.
Hier wil ik graag bij zijn.
Gr. Herman.
DonRoberto
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Of je leest regelmatig het forum, net zoals de rest..... Het werd zondag reeds aangekondigd!
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Mooi verslag Don Roberto.
Ik was aan de late kant door m'n werk.
Don had na overleg , de taak op zich genomen om haar mee te nemen naar de cinema.
Even over 4 was ik binnen , er was nog 1 locker over.
Het Luik van de douche was naar beneden , en C .
die ik nog nooit eerder gezien had was aan het douchen.
De mannen even gedag gezegd , en m'n kleren in het kastje opgeborgen.
Ik had een nieuw doosje condooms gekocht bij Patricia , en er 3 in m'n schoen op de kast gestopt.
Zat net op de bank met koffie , toen de deur van de douche open ging.
Tering , komt me daar een lekker wijf naar binnen stappen .
Mooie kop met lang pikzwart haar , 1 meter 80 lang en een mooi vol lijf , met een paar hele mooie tieten stevig die bij dit lichaam paste.
Ze stuurde me zondag , ik denk dat ik een BBW ben.
Maar dit is een mooie volslanke dame waar alles strak aanzit.
Ik wist niet waar uit Nederland ze vandaan kwam.
Zo te zien Brabant , toen ze later zei dat ze het keigoed vond , wist ik het zeker.
De eerste keer dat ik haar neukte , stond ze voorover tegen het bed met haar lange benen in een paar laarzen met hoge hakken , waardoor haar kutje nog 10 cm hoger van de grond verwijderd was.
Ik zelf met m'n 190 cm had moeite om m'n pik in haar kutje te krijgen .
Maar wat was ze toe aan een geile neuk middag .
Ze kon er geen genoeg van krijgen , zelden een dame gezien die in 3 uur tijd zoveel keer klaar gekomen is.
2 uur op het grote bed , en een half uur in de sling.
Op het einde lag ze op het grote bed , ik speelde net haar G spot , en mocht van haar niet meer ophouden daarmee.
Ze bleef klaar komen , grote golven water spoten uit haar kut , en ze smeekte dat ik ik door moest gaán.
Even later stond ze weer tegen het bed aan , ze had haar hoge laarEn uit gedaan , dus stond ze 10 cm lager
Een mooie hoogte voor Don om haar in haar kont te neuken.
En weer spoot het met stralen op de vloer , ik had een paar papiertjes gepakt om het van de Vloer te vegen.
Don ging een meter om staan en neukte verder
En weer kon ik de vloer dweilen .
Ze is op haar knieën gaan zitten , heeft m'n pik gepakt en hem heerlijk leeg getrokken totdat ik over haar lekkere tieten spoot.
Later zag ik m'n nieuwe doosje condooms , daar zaten er 10 in.
Hij was leeg.
Bjorn en Wilma waren ook nog binnen gekomen.
Ik heb m'n excuses aan haar gemaakt , omdat ik niet toegekomen was aan haar.
Volgende keer maar goed maken
Dame C . Bedankt voor deze geile maandag
Alle mannen bedankt voor de goede samen werking.
En Patricia bedankt , sorry voor de natte bende.

Loodgieter
TEDENSLET
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door TEDENSLET »

Dank jullie wel Don en Loodgieter voor jullie verslagen.... altijd geil om terug te lezen ;-)

En bedankt aan de aanwezige heren, ik was er aan toe en heb me prima vermaakt....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten