Vr. 8 april Stellen/swingersavond met Dokter Bob

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
dokterbob
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vr. 8 april Stellen/swingersavond met Dokter Bob

Bericht door dokterbob »

Het is erg lastig om uit te leggen wat een energiespel is. De remedie is vrijdag van heel dichtbij kijken en bedenken wat ik doe. Na een eerste sessie zal ik uitleggen wat ik gedaan heb.

Om je een indruk te geven over een energiespel hierbij een stukje uit een verslag van een van mn speelmaatjes:
--------------------------------------------
Maar ook hier komt weer een eind aan…. Een hand boven mijn buik? Een hand boven mijn buik? “Kijk mij aan” zegt de Dokter! Ik kijk, hij zegt “het mag”… Het mag?....... Die ogen…… mijn buik trekt samen, huh? Ik kijk en kijk, hij knikt “het mag wel, doe maar”. Ik kijk en voel en ik krijg een orgasme en geen kleintje ook, ik knal uit elkaar en hij raakt mij niet eens aan!
Dit laat zich nog een paar keer herhalen, ik moet er erg aan wennen. Raar, lekker, maar ik vind het met handen lekkerder☺. Ik ben zo nat en als de Dokter even over mijn G plek aait roep ik meteen: “pas op, want ik maak alles nat”.
----------------------------------
Spannend, spannend! Ik kleedde mij uit en ging op het inmiddels schoongemaakte en met schone handdoeken voorziene massagetafel liggen. Ik mocht op mijn buik plaatsnemen.
Dokter Bob was lief en het enige wat gebeurde was dat hij mij weer in contact bracht met lijf en geest door simpele aanrakingen. Ik voelde daardoor de spanning in mijn lijf afnemen. Na een tijdje mocht ik omdraaien en ook aan de voorkant kreeg ik dezelfde behandeling. Op een gegeven ogenblik ging hij geconcentreerd op mijn onderbuik pushen, maar ik was op dat moment nog niet zo ver dat ik de spanning los kon laten om plaats te maken voor genot.

Na meer ontspannende aanrakingen, let wel: totaal geen seksuele aanrakingen in de vorm zoals ik dat gewend ben, kon ik mijn eeuwig aangespannen onderbuik ook loslaten.

Het eerste orgasme volgde! Zonder vaginaal gestimuleerd te worden! Dit is leuk, dit is nieuw, give me more! Ik ben het type dat heel makkelijk en heel veel kan klaarkomen, maar dit is wel een hele leuke bizarre manier van klaarkomen hoor!
Op verschillende manieren werd ik gestimuleerd om klaar te komen. Dokter Bob gebood mij mijn ogen open te houden tijdens het klaarkomen. Dit is vrij nieuw voor mij en voelde me er enigszins onwennig bij, maar na orgasme nummer?? voelde het normaler aan en kon ik mij meer loslaten en laten gaan.
---------------------------------------------------------------------------
Vervolgens vroeg hij me alles uit te doen, waarop ik me meteen begon te verontschuldigen voor de onvolmaaktheden van mijn lichaam. Hij reageerde daar echter helemaal niet op.
Ik mocht op het bed gaan liggen. Hij legde zijn hand op mijn onderbuik. Ik weet niet hoe het precies werkte, maar ik voelde een schok door mijn onderlijf. Ik moest hem blijven aankijken. Niet wegkijken; beval hij.

Hij bleef praten tegen me en doorboorde me met zijn blik. Op elke beweging die ik maakte gaf hij commentaar. Het idee dat hij volledig op mij gefocust was, gaf me een enorme kick.
Ik voelde iets loskomen in mijzelf; iets beestachtigs; een oerkracht waarvan ik niet wist dat ik die in me had. Er volgde een aantal orgasmes die als een stroom doorging. Het leek wel een geestelijk orgasme. Anders dan ik tot nu toe ervaren had.
Remmingen vielen weg. Ik gilde en gilde; waarop Dr. Bob me streng toesprak en zei dat ik moest grommen in plaats van gillen.
De man had me volledig in zijn macht, dus ik gromde.
Ik voelde het kleine meisje in me, het geile sletje, de hoer: ALLES
Eroticcinema Zutphen
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Zutphen »

Hoe is het met jullie?

Ik heb er weer zin in, de boodschappen zijn binnen, spulletjes ligt in de koeling, dus alles in orde voor vanavond.

Dokter Bob net nog aan de lijn gehad, en hij vroeg hoeveel aanmeldingen we hadden, ik heb hem verzekerd dat er genoeg mensen aanwezig zullen zijn, hij zal in ieder geval op tijd zijn, vanaf 20.00 uur kunnen we draaien :lol: :roll:

Zoals jullie zien ben ik nu nog aan het werk in Zutphen, maar ik zal zorgen dat ik er op tijd ben. :P

Tot straks
Dikke kus , Carla.
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Zo een druk weekend achter de rug, maar ik zal nog even een kort verslagje schrijven over de avond op zich.
Ik vond het wederom weer een gezellige avond, fijn om weer wat vaste mensen te zien, die door een of andere reden even niet hadden kunnen komen.
Het was spannend, dat voelde je aan alle kanten, de stelletjes wisten niet wat er zou komen, en Dokter Bob wist niet wie er in was voor een "SPELLETJE"
Het stelletje dat zich had aangemeld, heeft de stap genomen, een hele ervaring zeiden ze achteraf, heel apart, enz.... waarschijnlijk zouden ze nog een eigen verslagje schrijven op de site, want ik kan u niet vertellen wat ze daadwerkelijk voelde/ beleefde......

Verder was iedereen nieuwsgierig, en hebben ze mee mogen/kunnen kijken, het was wel super stil in de ruimte, maar dat wilde "De Dokter" ook :) :) De andere ruimtes werden dan ook gretig gebruikt door de andere stellen die van elkaar wilde genieten.

Volgende maand hebben we geen extra item, gewoon lekker zelf je avond vullen, en gebruik maken van onze mooie spannende faciliteiten.

Ik zou zeggen, tot vrijdag 13 mei, dan kunnen jullie in ieder geval het Pinksterweekend goed in gaan ;) :oops:

Dikke kus Carla.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten