vandaag ook eens gekeken bij deze meet 'n greet.
Rond 14:30 binnengekomen en het was al aardig druk. Laura en Michelle werden flink beetgenomen, voor mij was nog geen locker vrij dus even toegekeken.
Na een paar minuten gingen ze voor een koffiebreak, een paar mannen namen die break ook om te vertrekken waardoor ik een locker kreeg.
Lekker uitgekleed om klaar te zijn voor de dames zodra ze terugkomen.
Daar kwamen ze eindelijk, ik had er zin in. Direct bij Laura gaan staan die al 1 man lag af te trekken en een beetje te pijpen. Ik aan de andere kant van haar hoofd, heerlijk haar grote geile borsten betast terwijl ze mij aftrok en m'n eikel even aflikte (ze had wel meer mogen pijpen, dan was ik in haar gezicht klaargekomen wat ze blijkbaar erg lekker vindt).
Eerst ging een man haar nog neuken, dus ik wachtte even af, hij nam haar goed en ze genoot er zo te zien flink van.
Direct na zijn beurt even het kutje van Laura gelikt, heerlijk als ze net geneukt is!
Uiteindelijk was ik flink geil geworden, maar wilde ook nog genieten van Michelle, dus die kant op gegaan. Zij werd al regelmatig staand geneukt en dat leek me ook wel wat.
Heerlijk met Michelle haar borsten gespeeld terwijl ze een man aftrok en af en toe door een man geneukt werd. Uiteindelijk in de rij gaan staan om haar ook te kunnen neuken, dat is een geil gezicht en gedachte, ze werkte er echt flink wat af.
Nadat ze door 3 mannen geneukt was, was het mijn beurt. Helaas was m'n jongeheer iets gekrompen door het wachten, maar toen ik eenmaal in haar kutje zat vond ik het heerlijk.
Michelle houdt duidelijk van door veel mannen geneukt worden en daar heb ik haar mee mogen helpen. Na een aantal keer diep stoten en zien dat veel mannen geil werden van mijn geneuk met Michelle heerlijk het condoom volgeschoten.
Duidelijk een aanrader, ik zal vaker langskomen, zeker als Michelle er is. Ze heeft iets erg geils over zich als ze zo tussen al die mannen staat, ze is duidelijk niet kieskeurig, zolang ze maar geneukt wordt!
22 februari Laura uit belgie
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: 22 februari Laura uit belgie
Wat een heerlijke leuke middag. Laura en Michele...wauwie!
Er was loempia besteld, dus daar was ik. Wel wat laat op de middag, maar er was nog genoeg tijd en ruim voldoende aandacht. Hoop mensen, maar een relaxte sfeer.
Michele is werkelijk mooi en lief, met een waanzinnig prachtige lach. Al snel mocht ik haar uitgebreid likken. Heerlijk om te doen en leuk om te zien dat ze genoot. Weer zo'n warme lach toen ze me bedankte en toen werd ik verwend. Hmmmm.....Ik lag inmiddels in het midden van het bed en kwam plots tussen de benen van Laura terecht. Ik had het slechter kunnen treffen...We keken elkaar aan en die blik was voldoende om te starten met een uitgebreide likbeurt. Ik weet niet hoe lang, maar ik heb haar heerlijk klaar mogen likken. Het bed werd al behoorlijk nat en ik vroeg me af of ik niet een ander deze heerlijkheid moest gunnen. Maarrr... Laura gaf te kennen dat ze er ook nog van genoot, dus ging ik nog even lekker verder.....wat een heerlijke dame is ze. Na dagelijks 10.000 loempia's dichtlikken, hou ik het heus wel lang vol. Zeker als zo'n mooie dame zo ligt te kronkelen en te genieten
Later heb ik nog een paar keer Michelle verwend en zij mij. Heerlijk haar staand achterlangs gepakt, wat een volle condoom opleverde. Waauwie!!! De 'man with the golden finger' was er gelukkig ook. Wat weer een gezellige boel!!!
Laura, wanneer je weer komt, bestel gerust weer loempia en ik ben weer van de partij. Dank jullie wel voor een heerlijke middag.
Cheers,
Chinaman
Er was loempia besteld, dus daar was ik. Wel wat laat op de middag, maar er was nog genoeg tijd en ruim voldoende aandacht. Hoop mensen, maar een relaxte sfeer.
Michele is werkelijk mooi en lief, met een waanzinnig prachtige lach. Al snel mocht ik haar uitgebreid likken. Heerlijk om te doen en leuk om te zien dat ze genoot. Weer zo'n warme lach toen ze me bedankte en toen werd ik verwend. Hmmmm.....Ik lag inmiddels in het midden van het bed en kwam plots tussen de benen van Laura terecht. Ik had het slechter kunnen treffen...We keken elkaar aan en die blik was voldoende om te starten met een uitgebreide likbeurt. Ik weet niet hoe lang, maar ik heb haar heerlijk klaar mogen likken. Het bed werd al behoorlijk nat en ik vroeg me af of ik niet een ander deze heerlijkheid moest gunnen. Maarrr... Laura gaf te kennen dat ze er ook nog van genoot, dus ging ik nog even lekker verder.....wat een heerlijke dame is ze. Na dagelijks 10.000 loempia's dichtlikken, hou ik het heus wel lang vol. Zeker als zo'n mooie dame zo ligt te kronkelen en te genieten

Later heb ik nog een paar keer Michelle verwend en zij mij. Heerlijk haar staand achterlangs gepakt, wat een volle condoom opleverde. Waauwie!!! De 'man with the golden finger' was er gelukkig ook. Wat weer een gezellige boel!!!
Laura, wanneer je weer komt, bestel gerust weer loempia en ik ben weer van de partij. Dank jullie wel voor een heerlijke middag.
Cheers,
Chinaman
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten