Bezoek vrijdag 29-09

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
dikkepaal
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 29-09

Bericht door dikkepaal »

Vanochtend als ik het dit bericht nog eens, ik was het een beetje vergeten. EC Amersfoort is al weer een tijd geleden.

Ik kwam wat later binnen, aangezien ik helemaal uit Amsterdam moest komen. Ja, dat had ik er deze keer zeker voor over.
Aan Lotte's plaatje zag ik al meteen dat het mijn type was...een heerlijke vrouw! Kleine tietjes, heerlijke kont, en een mooi strak lichaam.

Met een harde lul loop ik richting de EC, binnengekomen kleed ik me snel uit. Het is best druk, maar nog goed te doen.
Ik ben nog maar een minuut binnen, maar ik heb goed in de gaten dat Lotte's vriend de regie in handen heeft. Aardige kerel trouwens.

Lotte druipt van verlangen, en pijpt de aanwezige heren zorgvuldig. Haar vriend vindt het toch te druk, en iedereen moet ruimte verlaten, behalve
ik en iemand anders! Kennlijk ben ik uitgekozen om mijn grote, dikke lul te laten pijpen door Lotte. Heerlijk zuigt ze aan m'n pik. Ik mag
haar ook aanraken...ik verlang er eigenlijk naar om haar te neuken. Ik steek twee vingers in haar gulzige kut, die al kletsnat is en lekker open
staat. Ik laat de heer die naast me staat lekker spuiten, zodat ik de tijd kan nemen met Lotte. Ze kijkt me af en toe aan, met haar geile ogen.

Ik sta in brand, en het ik voel dat er een grote lozing aan zit te komen. Ze pijpt me gulzig verder, terwijl ik met haar kut en tieten speel.
Haar vriend juigt me lekker aan om haar koppie onder te spuiten. Er spuit veel zaad uit m'n lul. Wat geil, ik krijg nu alweer een harde
pik. Ze zuigt m'n pik lekker schoon, deze heerlijke, knappe vrouw.

Vijf minuten later vertrekken ze weer. Ik was net op tijd :-) Of net te laat, want ik had graag meer gespoten. Ik ben nog even gebleven, en heb
me lekker afgetrokken om van m'n geiligheid af te komen. Er kwamen nog twee andere stellen binnen, maar ik had niet zo'n klik met hun en
ik moest weer terug reizen.

Hoop jullie weer eens te zien!

Dikkepaal
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 29-09

Bericht door LotteMooi »

Ik bedank alle mannen, het waren er geloof ik 12 , die lekker over mij hebben gespoten. Heerlijk die stralen sperma over mijn lichaam. Ik vond het erg geil en relaxed. Mijn vriend heeft ook erg genoten. Nu maar eens kijken wanneer ik weer langskom. Uiteraard liefs met een naaktdag. Ik wil ook nog graag een keer vastgebonden(ik geloof dat er zoiets hangt boven het grote bed) en hard geneukt worden. Ik hou van een harde geile en sletterige aanpak :twisted: .

Ik vind het leuk om jullie ervaringen hier terug te lezen ..dus mannen leef je uit :roll:

Bedankt en wie weet tot binnenkort
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Eroticcinema A'foort, Mike1966 en 10 gasten