Lotte bezoekt EC Amersfoort 27-10

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
accordingtojordi
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lotte bezoekt EC Amersfoort 27-10

Bericht door accordingtojordi »

WoW Lotte, je bent vast niet de enige die er zin in heeft :).

Tot vanavond, Jordi
Stiekem1988
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stiekem1988 »

Hoi Lotte,

Ben al een aantal keer hier aan het kijken op het forum, tot twee keer toe kon ik niet komen.
Wat zie je er ongeloofelijk geil uit. Ik heb nog nooit zoiets in het echt mee gemaakt (gangbang achtige gebeurtenissen)
Het lijkt me heel erg geil om jou als een heerlijk sletje tekeer zien gaan en al die pikken in je mondje te nemen.

Ik hoop dat ik er vanavond op tijd bij ben en zou het erg geil vinden om je te neuken en met je te spelen. Mijn fantasie daarbij is dat je op mijn pik rijd terwijl ik op de grond of bed lig en je tegelijkertijd de pikken om je heen pijpt en aftrekt. Mijn lul word heel erg hard bij deze gedachte. Misschien kunnen we dat vanavond laten uitkomen?

Geile groetjes
Laatst gewijzigd door Stiekem1988 op 26 jun 2021 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Hallo mannen,

Ik vertrek zo naar Amersfoort . Ik ben al lekker opgewarmd ;)
Ik hoop op een gezellige avond met heel veel pikken

XxxLotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Lotte,

Wat een prachtig stel zijn jullie. Ik heb echt genoten van hoe je het iedereen naar de zin maakte. Ik heb eerst lang gekeken en genoten van je prachtige lichaam en ook van je heerlijke manier van pijpen. Na ongeveer een uur kon ik me niet meer inhouden, ben ik voor je gaan staan en heb ik mn zaad even later over je heen gespoten. Eigenlijk kwam ik al veel te snel klaar.. ;) maarja, lekker was het..!!!!!!! Na je bedankt te hebben en een laatste blik in je lieve ogen maar snel aangekleed en weer vertrokken.

Tot een volgende keer Lotte....XX..John
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Goedemorgen

Ik hoorde dat er tussen de 15 en 20 mannen geweest zijn op het feestje van Lotte

Dat wordt spannend dit weekend , al die verslagen lezen , hoe het sletje zich gedragen heeft , en hoe ze genoten heeft , en het zaad van haar afdroop .

Dank je alvast mannen .

Gr. Jack
Luc1981
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Luc1981 »

Nadat ik vrijdagmiddag de oproep las van Lotte en haar vriend heb ik mijn "agenda" omgegooid en ben naar Amersfoort gereden omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar Lotte en dit is me helemaal niet tegengevallen! Ik verheug me nu al op de volgende keer.

Na mijn auto te hebben geparkeerd zag ik op hetzelfde moment een leuk stel uit de auto stappen en ik had de stiekeme hoop dat dit Lotte en haar vriend zouden zijn ;) . Snel naar de cinema gelopen want ik was redelijk laat omdat ik veel mannen verwachte.

Na binnenkomst was ik blij dat ik "gewoon" een kluisje kon krijgen en begon me gelijk om te kleden omdat er in de oproep stond dat je naakt diende te zijn. Na nog geen minuut kwam dat leuke stel wat ik eerder zag binnen :lol: . Wat een mooi stel, Lotte heeft een mooi gezicht en een strak figuur met mooie strakke borsten. Haar vriend is ook een knappe gespierde vent maar bovenal zijn ze erg vriendelijk.

Ze begonnen zich beide ook gelijk uit te kleden en nog geen 5 minuten later zag ik dat Lotte al haar eerste pik in de mond had, na een tijdje liepen ze samen naar een andere ruimte waarna ik ze gelijk volgde, ze begon haar vriend daar te pijpen. Ik begon ze spelen met mezelf maar dat mocht niet van haar vriend want die beveelde Lotte me te gaan pijpen, ze deed dit erg lekker. Haar vriend vroeg of ik haar wilde neuken, dit liet ik me geen twee keer zeggen alleen mijn condooms lagen nog in mijn kastje, gelukkig was er een andere man zo vriendelijk om zijn condoom aan mij te geven, ik heb hem later een nieuwe condoom gegeven, bedankt nogmaals!

Lotte ging in de gyneacologen stoel liggen waarna ik haar heerlijk diep neukte. Ze vond mijn grote pik erg fijn zei ze. Ze vroeg of ik over haar kutje wilde spuiten als ik klaar kwam, dit liet ik me ook geen twee keer zeggen en na een paar minuten spoot ik al mijn zaad over haar kutje, wow. Haar vriend bedankte me en Lotte had een paar seconden later alweer een andere pik in haar mondje, zo ging ze meerdere mannen langs en bij sommige mannen deed ze dat zo goed dat ze in nog geen halve minuut ervoor zorgde dat ze klaar kwamen.

Al die tijd was er ook een ander jong stel aanwezig, ik hoorde later dat ze voor de eerste keer er waren. Het leek me ook een erg leuk en mooi stel, ik had graag nog even met jullie gepraat, ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden en vaker komen.

Even later kreeg Lotte een spermadouche, ik heb ook nog geprobeerd haar mijn tweede lading zaad te geven maar helaas was dit nog te vroeg voor mij.

De tijd vloog voorbij en heb met vele leuke mensen gepraat, ik wil Lotte en haar vriend de complimenten geven voor de leuke avond. Ik hoop dat Lotte genoeg zaad heeft gekregen. Ook de complimenten aan haar vriend die duidelijk de leiding nam en aan alle vriendelijke mannen. Hopelijk tot snel.
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Luc wat kan je mooi schrijven nu weet ik ook wat er in het begin zo allemaal heeft afgespeeld.:)
Blijkbaar heb ik geile momentjes moeten missen maar door jou verslag zie ik het wel allemaal voor me. ;)
Vond het ook leuk kennis met je te maken.
Zie je vast wel weer een keer in de cinema!
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Goedenavond allemaal!

Een beetje late reactie...i know sorry... maar ik wil jullie nog bedanken voor een hele leuke en geile vrijdag avond.
Mijn vriend en ik zijn nu inmiddels bij verschillende EC geweest en amersfoort is toch echt wel mijn favoriet. Ondanks dat ik het elke keer weer gezond spannend vind, ben ik elke keer weer blij verrast door de geiligheid van iedereen, respect en relaxte sfeer! Ik ben niet zo van de hele koffietafel gesprekken tijdens dit soort geile settings....word ik meestal niet geil en kom toch wel voor zaad en pikken ;) maar een grapje tussendoor om het allemaal een beetje luchtig te houden, hou ik van!

Ik heb weer nieuwe mannen gezien en nieuwe pikken mogen pijpen...en gelukkig ook een paar bekende pikken geproefd! Heerlijk geil en ik EN mijn vriend hebben weer een ontiegelijk geile avond gehad. Meestal ga ik onder het zaad weer terug naar huis en word ik thuis nog eens flink geneukt door mijn lekkere vriend! Over straat lopen terwijl ik weet dat ik helemaal onder gespoten ben en dan in de fantasie dat misschien mensen op straat dit aan mij kunnen zien, is heel spannend :D

Maar goed... top avond gehad! En graag tot de volgende keer!

Voor de mannen die mij een persoonlijk bericht hebben gestuurd die stuk voor stuk heel lief en vleiend zijn geweest... dankjewel daarvoor! Is echt heel leuk om te lezen!

Voor nu... klein geil kusje op jullie pikken!

Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Lotte,

Ook ik liep weer met een brede glimlach de EC uit :D :) . Ik heb later nog heerlijk over je doorgefantaseerd.....en wat doe je je naam (LotteMooi) eer aan.
Ik kijk nu al weer uit naar een volgende keer. Niet te lang wegblijven hoor en ruim van tevoren aankondigen.... :D :D ...

Dikke lik op je..........XX

John
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten