Nadat ik vrijdagmiddag de oproep las van Lotte en haar vriend heb ik mijn "agenda" omgegooid en ben naar Amersfoort gereden omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar Lotte en dit is me helemaal niet tegengevallen! Ik verheug me nu al op de volgende keer.
Na mijn auto te hebben geparkeerd zag ik op hetzelfde moment een leuk stel uit de auto stappen en ik had de stiekeme hoop dat dit Lotte en haar vriend zouden zijn

. Snel naar de cinema gelopen want ik was redelijk laat omdat ik veel mannen verwachte.
Na binnenkomst was ik blij dat ik "gewoon" een kluisje kon krijgen en begon me gelijk om te kleden omdat er in de oproep stond dat je naakt diende te zijn. Na nog geen minuut kwam dat leuke stel wat ik eerder zag binnen

. Wat een mooi stel, Lotte heeft een mooi gezicht en een strak figuur met mooie strakke borsten. Haar vriend is ook een knappe gespierde vent maar bovenal zijn ze erg vriendelijk.
Ze begonnen zich beide ook gelijk uit te kleden en nog geen 5 minuten later zag ik dat Lotte al haar eerste pik in de mond had, na een tijdje liepen ze samen naar een andere ruimte waarna ik ze gelijk volgde, ze begon haar vriend daar te pijpen. Ik begon ze spelen met mezelf maar dat mocht niet van haar vriend want die beveelde Lotte me te gaan pijpen, ze deed dit erg lekker. Haar vriend vroeg of ik haar wilde neuken, dit liet ik me geen twee keer zeggen alleen mijn condooms lagen nog in mijn kastje, gelukkig was er een andere man zo vriendelijk om zijn condoom aan mij te geven, ik heb hem later een nieuwe condoom gegeven, bedankt nogmaals!
Lotte ging in de gyneacologen stoel liggen waarna ik haar heerlijk diep neukte. Ze vond mijn grote pik erg fijn zei ze. Ze vroeg of ik over haar kutje wilde spuiten als ik klaar kwam, dit liet ik me ook geen twee keer zeggen en na een paar minuten spoot ik al mijn zaad over haar kutje, wow. Haar vriend bedankte me en Lotte had een paar seconden later alweer een andere pik in haar mondje, zo ging ze meerdere mannen langs en bij sommige mannen deed ze dat zo goed dat ze in nog geen halve minuut ervoor zorgde dat ze klaar kwamen.
Al die tijd was er ook een ander jong stel aanwezig, ik hoorde later dat ze voor de eerste keer er waren. Het leek me ook een erg leuk en mooi stel, ik had graag nog even met jullie gepraat, ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden en vaker komen.
Even later kreeg Lotte een spermadouche, ik heb ook nog geprobeerd haar mijn tweede lading zaad te geven maar helaas was dit nog te vroeg voor mij.
De tijd vloog voorbij en heb met vele leuke mensen gepraat, ik wil Lotte en haar vriend de complimenten geven voor de leuke avond. Ik hoop dat Lotte genoeg zaad heeft gekregen. Ook de complimenten aan haar vriend die duidelijk de leiding nam en aan alle vriendelijke mannen. Hopelijk tot snel.