EERSTE KEER VOOR MR DENNY EN EVY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: EERSTE KEER VOOR MR DENNY EN EVY

Bericht door arnhemse teaser »

Na een korte break; was ik weer terug in ec...
Dat was te merken...
Ik kwam vroeg binnen, ellen en rick waren er en een nieuw stel...zou dat.... mmhh

Uitgekleed en gedoucht...Ellen lag er heerlijk bij in een geil setje en vroeg me aan te schuiven....mijn pik moest nog ff hard worden maar daar wist Ellen wel wat op....vakkundig werd hij hard gezogen en maakte ik heerlijke neukbewegingen in haar mond....mmhh...ik begon al aan te lopen....
Snel haalde ik mijn pik terug uit Ellen haar mond en terwijl ze me ondeugend aan keek zei ze, ik proefde al wat ....
Snel een condoom om en Ellen heerlijk geneukt maar wel in een rustig tempo ;)

Ondertussen liep het leuke stel nog wat rond, zij bleken mr Denny en Evy te zijn. Samen met Ellen een gezellig praatje met ze gemaakt. Laten we zeggen dat ze even een moment voor zichzelf nodig hadden en daarna besloten ze te gaan douchen.
Benno en Eddy waren ook binnen en al spelen met Ellen en Rick keken we allemaal naar het douchende stel....zag er prachtig uit.

Mr. Denny en Evy besloten naar de hetero cinema te gaan waar ze ff ongestoord hun ding konden doen.. na 10 minuten gingen Benno en ik even kijken....mmhh..Evy zat op haar knieen heerlijk haar meester te pijpen. Ik ging op een stoeltje zitten kijken. Na een poosje wenkte de meester Benno, hij werd aan zijn gezicht te zien heerlijk gepijpt en zijn handen gingen over haar lichaam...haar heerlijke kontje was goed in mijn zicht....daarna wenkte de meester mij en ging ik recht voor haar gulzige mondje staan...ze nam me heerlijk in haar warme mondje en zuig en likte er heerlijk aan...
Mmhhh....ik pak haar haren beet, streel haar borsten met heerlijke tepels
......
Nadat een volgende man aan de beurt is geweest, verplaatsen we ons naar de sling en helpen Evy in de sling..terwijl we haar helpen likt benno haar kutje en daarna staat hij vooraan en neukt haar (verrassend :arrow: :P ) als eerste heerlijk en lang
..ze geniet er van... benno ook en na enige tijd komt hij klasr...daarna mag ik van haar meester...dat wil ik wel...heerlijk glijdt mijn pik in haar warme strakke kutje....ik neuk haar zachtjes en diep..vraag wat ze lekker vindt en dat is hard...ik pak haar bij haar middel en til haar iets op en begin haar haar te neuken..geil kijkt ze me aan...die blik en dat heerlijke strakke kutje maken dat ik bijna ga komen....
Maar als ik mijn pik er uit haal...zegt ze..kom op, kom je straks nog een keer....en oke... dat dan maar...snel weer naar binnen en heerlijk neuk ik me klaar in haar en spuit het condoom vol...

Mmhh....heerlijk

Ik loop naar de locker voor een nieuwe condoom en wat te drinken....daarna terug naar de darkroom ...onderweg kom ik Dave tegen die net gearriveerd is...in de darkroom heeft de meester zijn Evy aan het kruis zet....
Ze krijgt wat opdrachten en staat er heerlijk bij...wat een mooi kontje... op een gegeven moment vraagt de meester of er nog iemand wil...diverse mannen komen in actie en na een poosje begint het te jeuken en stap ik ook naar voren..streel haar borsten...buk mezelf en vinger haar heerlijk...daarna lik ik haar....waarbij ze haar kontje heerlijk meebeweegt en tegen me aan duwt...
Daarna moet er weer geneukt worden...mijn pik staat weer en ik neem haar lekker van achter...hard zials ze graag wilt tetwi ik haar haren naar achter trek....
Na een heerlijke poos geneukt re hebben..hard zachr..zo diep mogelijk...zeg ik ..ppffhhh....waarbij evy zegt...did i whore you out... nee hoor..ff op adem komen en ik vervolg mijn heerlijke neukpartij......

Daarna nog van alles gebeurd
Lekker gekeken terwijl Evy de zweep kreeg.
Haar borsten bewerkt...nog een keer gebeft....
Mmhh...Ellen die heerlijk met dame aan het tongen was....haar squirten in de darkroom...

Daarna terug naar Evy. Zij en haar meester gingen naar het grote bed...alwaar dr meester haar vingerde en zij zelf haar klitje onder handen nam.......dit duurt even zei ze tegen de aanwezige mannen..geen.probleem was het antwoord en we hebben heerlijk gekeken..iedereen hield afstand...perfect...
Daarna kwam evy intens en luid klaar terwijl haar meester hast begeleiden....
Heerlijk...ik moest nu echt wat....en pak mijn kleding...stop mijn stijve in mijn onderbroek..als er 3 man op bed mogen komen.....maar ja...tijd...naaktdag...kleding aan...helaas en ik werd niet aangewezen...maar ik zag wel hoe mooie evy heerlijk en vakkundig 3 man geil liet komen....eddy was 1 van de lucky bastards...

Snel meester en evy bedankt en gedag gezegd...was het tijd om te vertrekken...
Eddy en Dave hadden beiden een grote smile...volgens mij ik ook....

Meester, dank dat ik mee mocht doen.
Evy, je bent heerlijk...
Verder iedereen dank voor gezellige dag.
Groet Sem
Benno, thanks!!
Mrdenny
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Mrdenny »

Eerste bezoek aan de EC

Donderdag 28 juni was het zover. We zouden een bezoek brengen aan de EC. We waren de afgelopen twee weken al in contact met een aantal vaste bezoekers wat rust creëerde. Benno, Ellen en Maddy vertelden over hun ervaringen.

We hadden een idee hoe we het zouden willen ervaren deze dag maar als je nooit geweest bent weet je dat je geen verwachtingen moet hebben. Via Benno had ik geregeld dat er een paar mannen van onze leeftijd zouden zijn. Dit voor Evy want de bedoeling was dat ze goed onder handen genomen zou worden.

Om kwart over 11 waren we er. Even snel de winkel door waarna we een rondleiding kregen door de EC. Binnen waren al een stelletje en een man. Heel relax werden we gedag gezegd en toen was het zover.. Klaarmaken.

Evy ging het toilet in en trok een mooi setje aan. Heerlijk die jarretels. Toen ze eruit kwam merkte ik dat ze gespannen was dus hebben we rustig even een plekje gezocht zodat we lekker konden ontspannen en acclimatiseren.

Even later kwam Benno binnen en daar kort even mee gesproken. Fijn dat iedereen zijn best deed om Evy te laten ontspannen. Het lukte gedeeltelijk.
Evy vroeg of we even konden douchen.
Door de douchewand was te zien dat het langzaamaan drukker werd of de mannen die binnen kwamen waren afgeleid door Evy in de douche en bleven daar kijken. Na de douche ging de lingerie weer aan bij Evy en zijn we naar de heterozaal gelopen. Daar ging Evy netjes door de knieen en begon met pijpen. Niet veel later kwamen Benno en Sem binnen die rustig stonden te kijken en wat complimenten gaven over Evy. Ik liet Evy stoppen en zorgde dat ze Benno en Sem even ging pijpen. Benno en Sem lieten zich dat geen twee keer zeggen. Benno vroeg na even gepijpt te zijn of hij Evy mocht neuken. Dat was goed maar daarvoor moest ze wel in de sling. Evy stond op en onder mijn begeleiding bracht ik haar naar de Darkroom waar ze vol enthousiasme in de sling sprong. Ze werd meteen geholpen goed te gaan liggen en Benno begon haar te likken. Hier genoot ze zichtbaar van.

Benno heeft haar daarna goed geneukt. Aan zijn geluiden te horen beviel het hem opperbest. De volgende was Sem die direct enthousiast de plek van Benno overnam. Hij begon rustig en Evy had inmiddels een lul in haar hand waar ze lekker aan trok. Tot Sem vroeg of ze het hard wilde!! Daar werd positief op gereageerd door Evy. Dus Sem ging volle bak stoten wat er voor zorgde dat ze de lul losliet en de kettingen goed vast pakte.

De drukte nam langzaam toe en een aantal heren hebben het geluk gehad om Evy onder handen te nemen.

Evy kreeg de smaak te pakken en wilde graag aan het andreaskruis. Goed vast zitten en geen weerstand kunnen bieden. Dus ja, uit de sling en aan het andreaskruis. Daar genieten nog een aantal heren van de prachtige Evy. Wat een lekkere kontje heeft ze. Heerlijk om die te zien draaien. Omdat ze zo graag meer wilde hebben we haar benen los gemaakt en kon ze haar kontje naar achteren zetten zodat de volgende haar goed konden nemen. Ja, ze heeft het geweten. Vandaag heeft ze er spierpijn van. Nadat een aantal heren plezier hadden gehad ging iedereen de darkroom uit. Even een momentje samen.

De flogger kwam erbij en haar billen werden even onder handen genomen. Die draaiende uitdagende kont had even de flogger nodig om tot rust te komen. Ze weet dat ik dol ben op haar lekkere kontje.
Uiteraard wil de meester zelf ook en heb ik haar ondertussen genomen.

Sem keek door de gordijnen en vroeg of de aanwezige mannen er weer bij mochten. Evy had nog zin en de darkroom werd weer gevuld en haar kontje kwam weer naar achteren en begon uitdagend te draaien. Wederom mochten een aantal haar nemen waarna er een pauze werd ingelast. De andere aanwezige dames waren inmiddels vertrokken dus Evy kreeg de opdracht om op het matras zich zelf klaar te vingeren. Ze heeft daar moeite mee helemaal als er gekeken wordt maar nu lukt het en ze kwam kronkelend klaar. Heerlijk om te zien.

De laatste opdracht was om drie heren uit te kiezen en klaar te pijpen. Zaad mocht over haar heen of ze zou het slikken. Ze koos drie mannen uit die het matras op kwamen. Om de beurt werden ze klaar gepijpt en dat deed ze geweldig. Mooi gebukt en met haar kontje omhoog. Ze bedankte iedere man nadat die haar mondje had volgespoten. Als afsluiting hebben we samen onder de douche gestaan.

Geweldige mooie ervaring met leuke mensen die gezorgd hebben voor een ontspannen sfeer.. Complimenten voor de aanwezigen.
wij2125
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door wij2125 »

beter laat dan nooit,

aanstaande donderdag kwam ik rond 12.45 de cinema inlopen, trok snel mn kleren uit want hoorde al heerlijke geluiden uit de darkroom komen. een prachtige dame met een heerlijk lichaam en blond haar zat vast aan het kruis ze werd nog kort even genomen door een man en werd toen los gemaakt en ging even een appeltje eten. daarna weer terug de darkroom in waar ze heerlijk gevingerd werd en wij mochten toe kijken hoe ze dr kontje na achter duwde terwijl evy lekker gevingerd werd door der meester.

ze werd vervolgens weer vast gemaakt aan het kruis en ik werd gevraagd of ik dr wou neuken, die kans liet ik niet gaan dus deed een cd om en ging achter staan en liet mn lul diep in dr kutje verdwijnen wat een heerlijke heupen om vast te houden en neukte dr kuntje lekker lang en diep maar na een minuut of 10 hield ik het niet meer en kwam heerlijk klaar. daarna vroegen ze om 5 minuten prive. en hoorde je de tikken/klappen in de andere kant van de cinema door dreunen, heerlijk geluid..

daarna mochten we er weer bij komen en zij Mr denny wie aan dr wil zitten mag dat nu doen. en ze werd van alle kanten betast gevingerd en zelfs heerlijk gebeft door een man. wat een geil gezicht dat kontje zo naar achteren, dit geile aanzicht bezorgde me weer zo harde lul dat ik 3x flink hard met mn lul op dr kontje sloeg en werd gevraagd of ik dr weer wou nemen, natuurlijk! wat een heerlijk lichaam.

vervolgens ging ze daarna na wat overleggen heerlijk op het grote bed liggen. waar ze heerlijk met dr zelf ging spelen. stapje voor stapje kwam ze verder in extase en uiteindelijk kwam ze voor het aanzien van ons alle heerlijk kronkelend en schokkend klaar. daarna mocht ze 3 man uitzoeken om klaar te pijpen. en had ik het geluk dat ik als eerste uitgekozen werd en midden voor dr heerlijke mondje mocht gaan zitten op het grote bed. en samen met 2 andere werd ik heerlijk door dr klaargepijpt en slikte ze alles netjes door. de 2e man die naar mij aan de beurt was vroeg of die over de lichaam mocht komen.
maar toen ze eenmaal zo heerlijk begon te pijpen bij hem spoot hij ook uiteindelijk haar mondje vol.

wat een heerlijke middag!! en hoop jullie snel weer te zien!!
Evy
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Evy »

Sorry, het heeft even geduurd voor ik het verslag af kon schrijven maar daar is hij dan.

Dank aan alle aanwezigen! En dank Benno voor het uitnodigen van de mannen..
..................................................
Hoe moet ik alles beschrijven wat ik heb meegemaakt donderdag.
Sommige dingen weet ik nog goed andere als een waas de volgorde zal misschien niet helemaal kloppen..

Mijn Meester en ik kwamen vrij vroeg aan. Rond kwart over 11. Ik was enorm gespannen en zenuwachtig.. ik had nooit gedacht dat ik ooit zoiets zou gaan doen. We hadden samen wel een idee van wat we ongeveer zouden willen maar geen idee hoe het uit zou pakken en of we het als we er eenmaal waren zouden doen. Ik had mezelf van tevoren toegezegd dat als ik me totaal niet op m'n gemak voelde of het niet goed voelde we gewoon weer zouden gaan.
We liepen na wat winkels samen naar de Erotic cinema. Beide gespannen maar bij mij droop de spanning echt van mijn gezicht af. Mijn Meester kan altijd precies zien en aanvoelen hoe ik me voel. Voor hem kan ik niets verbergen.. bij elke stap dichterbij liep de spanning op. Daar stonden we dan voor de deur.. we liepen naar binnen en we keken eerst even rond in de winkel.. zelfs dat is voor mij al heel wat.. ik kan nog steeds schrikken van sommige dingen.
Er liep al iemand waarvan mijn Meester zei dat hij waarschijnlijk een van de genodigde was. Benno en mijn Meester hebben al een poosje contact waarin hij vertelde wat hij voor ons in gedachte had. Benno had een aantal mannen uitgenodigd om te komen. Ik durfde niet om te kijken en bleef stijf van spanning met mijn gezicht naar het schap staren..
Toen de man (ik denk dat jij het was Sem) weg was liepen we samen naar de kassa waar we heel vriendelijk ontvangen werden. We kregen een rondleiding door de ruimtes beneden en zagen gelijk het stel staan waar mijn Meester ook contact mee had gehad. Ik had van hen al een foto gezien en dat had me zeer goed gedaan. Het voelde goed om 2 gezichten te zien die ik al eerder had kunnen zien. Heel fijn Ellen en Casanova! Ik was nog steeds heel erg gespannen en dacht bij elke ruimte.. wat doe ik hier in vredesnaam. Ik voelde me onwijs ongemakkelijk en probeerde mezelf te sussen maar dat lukte totaal niet. Ik heb me omgekleed in het toilet om even alleen te zijn.. ik trok mijn setje aan die mijn Meester had uitgezocht.
Mooie kanten kousen, zwarte jarratels een zwarte bh met bijpassende string en mooie hoge hakken..
Vol spanning liep ik naar buiten en zag daar ineens Benno staan die in de tussentijd gearriveerd was. Daar stond ik dan.. in mijn setje.. de ogen van mijn Meester en Benno gingen over mijn lichaam. Benno gaf me een compliment over hoe ik eruit zag.. en stelde zich voor.
Mijn Meester was duidelijk ook tevreden met hoe ik eruit zag in zijn setje.
Ik was nog steeds super gespannen en kon mezelf maar moeilijk tot rust krijgen. We liepen een beetje heen en weer en ik was maar in de weer met m'n spullen. Ik keek voornamelijk naar de grond. Ik liep even met mijn Meester de Dark room in en sloot me even in zijn armen. Langzaam kwamen Ellen Casanova Benno en Sem binnen en we kletste wat.. heel fijn. Ik had echt tijd nodig om te acclimatiseren.
Ik liep met mijn Meester richting de kluisjes en vroeg hem of we even onder de douche konden. Ik kleedde me weer uit en voelde dat alle ogen op ons gericht waren. Wetend dat iedereen ons kon zien voelde ik me toch wat meer op mijn gemak in de douche. Ik sloot me weer even in de armen van mijn Meester en ik waste mijn lichaam nog eens.. we zoende, zijn vingers gleden langzaam bij mij naar binnen terwijl ik tegen de muur stond.. hij vingerde me heerlijk. Iets meer ontspannen droogte we ons af en droeg mijn Meester me op om mijn setje weer aan te trekken maar dit keer alleen mijn jarratels en kousen. Ik deed wat hij vroeg en samen gingen we naar de heterozaal
waar we even konden connecten en samen konden beginnen. Het was duidelijk dat ik niet zomaar zou ontspannen.. even dacht ik, dit gaat me niet lukken.. hoe kom ik hieruit..
Tot mijn Meester de overhand pakte, mijn haar vastgreep en me opdroeg op mijn knieën te gaan en hem te pijpen.. ik deed wat hij me opdroeg en voelde de ontspanning eindelijk komen.. langzaam hoorde ik wat mannen binnen druppelen. Benno kwam naast mijn Meester staan en hij droeg me op om Benno vervolgens te plezieren met hetzelfde..
Met een splitseconde aarzeling begin ik aan mijn opdracht en neem ik Benno in mijn mond, ik lik zijn ballen en vervolg het zuigen... Aan het geluid te horen is Benno tevreden met mijn orale kunsten.. dan is Sem aan de beurt.. ook hij lijkt het lekker te vinden..
Na een klein poosje tilt mijn Meester me op en zegt, ga er eens goed voor staan en laat aan je zitten en hij nodigt de mannen uit om me aan te raken... 2, 5, 6, 8 handen gaan over mijn lijf.. ik kan niet eens goed voelen hoeveel handen het precies zijn.. sommige strelen zacht, andere wat fermer. Ik geniet van alle handen en leg mijn hoofd achterover op de schouder van een man die dicht achter mij staat..
'mag ik je neuken?' hoor ik Benno vragen.. Ik verwijs hem naar mijn Meester.. hij bepaald. Het mag en we vertrekken naar de darkroom, ik loop voorop en loop nog halfduizelend maar sensueel die kant op.. iedereen volgt. Daar hangt hij dan, de sling.. van gehoord, net gezien en nu is het tijd om erin te gaan liggen.. ik ga een tikkeltje onhandig erin liggen, alle heren helpen me zeer galant in de goede positie en leggen mijn benen in de beugels..
Terwijl iedereen naar me kijkt, me aanraakt en Benno zich beneden met zijn mond bekent maakt blijft mijn Meester altijd dichtbij, ik hoor hem, ik voel hem.. hij past goed op mij.
Benno staat op en begint me te neuken.. eerst nog wat zacht maar hij heeft al gauw door dat ik wel wat kan hebben.. ik hou me stevig vast aan de kettingen en laat alles gebeuren.. wat een gevoel is dit! Intussen staat er naast mij een man en ik trek hem ondertussen af..

Terwijl Benno me neemt wrijft hij met zijn duim over mijn clitoris, dat voelt heel erg goed.. zo goed dat ik er bijna van kom. Wat mij uiterst verbaasd aangezien ik niet makkelijk klaar kom.. maar Benno was me net voor.. bovendien staan er nog meer mannen te popelen om zijn plaats in te nemen..
Het is donker en ik probeer wat gezichten te zien, ik vind het fijn om te zien welke mannen er om mij heen staan maar door het heftige heen en weer geslinger en het donker is het lastig te zien..
Nadat Benno klaar is wijst mijn Meester de volgende aan en hij neemt plaats.. ik geloof dat Sem het genoegen had.. hij zei al dat hij het nu niet lang vol kon houden.. ik stel hem gerust en zeg dat het ook niet hoeft omdat hij vast nog wel een keer de kans krijgt.. hij vraagt hoe ik het graag heb.. ik antwoordde: 'I like it hard'
Dat liet hij zich geen 2 keer zeggen. Hij pakt mijn heupen en stoot heel hard.. ik laat nu de man naar mij los want dit gaat niet samen.. ik pak snel stevig de kettingen vast en laat me heerlijk en hard nemen..
Ik geloof dat ik inmiddels helemaal ontspannen ben en aan het genieten ben van alle aandacht en het geneukt worden.. elke man een andere cadans, een ander gevoel.. bijzonder..
De volgende dient zich aan en ook hij komt heerlijk klaar...
Mijn Meester checkt even met mij of het goed gaat met me.. helpt me uit de sling en zet me samen met iemand anders vast aan het kruis..
Weer nodigt hij uit om me aan te raken waar ze maar willen.. ik heb inmiddels geen idee meer hoeveel mannen er in de kamer zijn en wie allemaal..
Weer heel veel handen gaan over mijn lijf.. dan opeens voel ik een tong beneden, iemand drukt zijn gezicht beneden tegen me aan en likt me.. ik schrik er heel even van maar ontspan me gelijk weer met de gedachte dat hij dat waarschijnlijk geweldig geil vind.
Aan het kruis word ik door verschillende mannen geneukt.. de een pakt m'n taille, de ander mijn schouders of mijn jarratels..
Na een aantal mannen waarbij mijn Meester nooit mijn zijde heeft verlaten vraagt hij de mannen om een pauze en haalt hij water voor me.. ik voel me inmiddels veilig en ontspannen genoeg om vast te blijven staan terwijl hij water voor me haalt. Hij vraagt Sem even op me te letten en dat doet hij.. als een bodyguard staat hij naast me.. wat een fijn gevoel. Ik sta daar.. even te zuchten en bij te komen, ik leg mijn hoofd even tegen het kruis en probeer weer even te ontspannen.. mijn Meester geeft me water en vraagt de mannen even om een momentje samen.. de mannen verlaten netjes de Dark room..
Hij pakt een condoom en kan eindelijk zelf even zijn lust op mij uitleven.. wat is hij geduldig geweest en wat blijft hij toch heerlijk dichtbij de hele tijd.
Op mijn verzoek pakt hij de flogger en geeft me een paar goede tikken.. waarom dat toch zo heerlijk is, het scherpe gevoel, kort, heftig.. ik hou ervan..
Na een klein poosje komt Sem vertellen dat de mannen graag terug naar binnen willen..
Weer laat mijn meester aan me voelen en daarna krijgen er een paar mannen weer de ruimte om me me te neuken..
Mijn Meester maakt me los van het kruis en we lopen samen naar een bank bij het bed. We zitten even intiem bij elkaar.. hij op de bank.. ik netjes naast hem op de grond op m'n knieën. Ik leg mijn hoofd op zijn been en ontspan me.. dan vraagt hij me of ik het durf om mezelf klaar te vingeren op het bed.. het is intussen heel erg druk geworden en ik ben de enige vrouw.. heel even aarzel ik.. ik kom niet snel klaar.. zeker niet als iemand kijkt. Maar ik vind het ook een heel spannend en geil idee om even het middelpunt te zijn en de mannen iets te geven om naar te kijken.. dus ik besluit mijn twijfels opzij te zetten.. ik glimlach naar mijn Meester en weet dat ik hem heel trots zal maken als ik dit doe.. ik sta op en ga midden op het bed liggen.. alle mannen gaan om het bed heen staan en ik begin mezelf te vingeren.. na zo'n lange tijd door verschillende mannen geneukt te zijn voelt het heel lekker.. het duurt even dus ik zeg; 'het kan even duren Heren'
'Dat geeft niet' zei iemand.. dit helpt me om nog meer te ontspannen en ik concentreer me op de vingers van mijn Meester die heerlijk naar binnen en buiten glijden.. zijn vingers en handen gaan over mijn been terwijl ik mezelf vinger.. de spanning bouwt op en ik kom onwijs lekker klaar.. die had ik wel verdiend dacht ik zo..
Na een lang kronkelend orgasme kijk ik naar mijn Meester en hij vraagt me 3 mannen uit te kiezen om klaar te pijpen op het bed.. moeilijk.. ik wil niemand teleurstellen en ik heb geen idee wie er allemaal wel en niet aan de beurt zijn geweest..
Ik kies drie mannen die alle 3 snel op het bed komen zitten.. over je heen of in je mond? Oe, beide hele leuke opties.. over me heen dat lijkt me heerlijk maar alle 3 de mannen komen uiteindelijk in mijn mond klaar..
Dan vind mijn Meester het genoeg geweest.. we gaan samen onder de douche waar we een intiem moment samen hebben.. we zoenen.. knuffelen.. ik pijp mijn Meester en hij komt klaar in mijn mond.. ik slik netjes zijn zaad door en omhels hem. Hij wast teder mijn lichaam schoon.. wat is hij toch lief.. ik genieten van zijn handen die met de gladde zeep over mijn lichaam gaan..

Wat een dag... Veel beleefd, veel gevoeld, heerlijk genomen... We kleden ons aan, kletsen nog een klein beetje en we gaan naar huis..
Wat een dag.. een ervaring om nooit te vergeten..
JohnV
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Evy,

Wat een prachtig, lief maar toch ook super geil verslag. Ik nomineer je voor verslag van de maand.. ;) :) . Misschien treffen we mekaar snel in de EC.

Heel veel seksplezier en groetjes,

John...
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ook ik ben aangenaam verrast door het mooie, uitgebreide verslag van Evy, vol met pikante details, waardoor wij als lezers een indruk krijgen van hoe zij haar eerste bezoek aan EC beleefd heeft.
Nu ben ik wel een beetje bevooroordeeld, want ik heb het voor een deel natuurlijk zelf meegemaakt (een zeer aangename ervaring, mag ik wel zeggen), maar het is duidelijk dat we hier met een nieuw talent te maken hebben,
qua schrijven, maar zeker ook qua seksgodin ;)
Evy, en MrDenny, kom vooral terug. En blijf lekker schrijven.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi Evy
Mooi en geil om jou kant van het verhaal te lezen.
En ja, ik was het in de winkel en hoopte dat jullie het zouden zijn.., en Yes dat was zo.... ik heb zeker genoten en denker bog vaak heerlijk asn terug... wie weet tot een Next sex time :lol:
Groet Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten