Het is van te voren al duidelijk dat vandaag een goed feestje zou worden. Maar dat het zo top zou zijn hadden we niet verwacht. Marvin komt met Jade en Rick. Blackco neemt zijn Sletlana mee. Via pb heb ik afgesproken dat Bisteldev ook meedoet. S en G zijn vandaag precies 1 jaar een gelegenheidsstel en willen dat graag in EC vieren. We hebben nog wat andere stellen uitgenodigd, maar die kunnen allemaal niet. Er zijn ook 30 mannen uitgenodigd, maar gelukkig zijn die niet allemaal gekomen. Hoewel... all drie de dames kunnen heel wat aan...
Ik kom om kwart voor 12 binnen en het feest blijkt al in volle gang te zijn. Het eerste wat ik zie is een samenklontering van mannen rondom de gynaecologenstoel. Daarin ligt Jade met haar benen wijd en haar kutje uitnodigend tentoongespreid. Marvin biedt me dat kutje meteen aan maar ik besluit me eerst even uit te gaan kleden. Het is nog niet heel druk. S en G zijn al met elkaar bezig. Verder zie ik Rogier, Dave, Patrick, Gerry, Sem, Aduh en nog wat andere heren. Naakt ga ik terug naar waar de actie is en maak kennis met de supergeile Jade, die mij vrijwel meteen begint te pijpen. Een prima start van wat een topmiddag gaat worden.
Nadat ze mij helemaal hard heeft gepijpt, laat ik Jade opstaan en kus ik haar, vinger haar kutje en dan laat Marvin haar voorover tegen de stoel staan en mag ik haar neuken. "Je mag haar ook fisten", zegt Marvin. Hmm, spannend. Terwijl Jade voorover blijft staan, breng ik voorzichtig de ene na de nadere vinger naar binnen. Ze helpt mee door tegen mijn hand aan te leunen, waardoor deze langzaam naar binnen glijdt. Als mijn hand voorbij de eerste barrière is kan ik hem samenballen tot een vuist en kan het daadwerkelijke fisten beginnen. Net op dat moment komen Plumberjack en Bert binnen. "Ik kan jullie even geen hand geven", zeg ik.
In de heterozaal maak ik kennis met Sletlana. Wat een heerlijke verschijning in haar rode jurkje, waar haar tieten voortdurend uit tevoorschijn glippen. Op het bed vervolgen we de kennismaking. Eerst lik ik haar kutje. Dat voelt meteen goed. Op de rand van het bed neuk ik haar en sta dan met tegenzin mijn plaats af aan... ik weet niet eens meer aan wie, Dave geloof ik. Bisteldev is ook in de heterozaal gekomen en S begroet mij door meteen op haar knieën te gaan en mijn pik te zuigen. Ik hou haar krullenbol stevig tegen mijn kruis aan. Daarna lik ik haar kutje en neuk haar lekker op het bed.
Het leuke van deze middag is dat er drie onverzadigbare vrouwen zijn en een stuk of 20 actieve mannen, misschien nog wel iets meer zelfs. De sfeer is goed, er is geen rivaliteit. Iedereen gunt elkaar alles. De meeste mannen zijn voor dit feestje uitgenodigd, maar enkele toevallige bezoekers kunnen gewoon aanschuiven. Onder hen een jongeman uit Harderwijk en een roodbebaarde "viking" (in de woorden van Lana). Tussen de geile seks door wordt er gezellig gekletst en gelachen. En daarna gaat de geile seks gewoon weer verder.
In de darkroom wordt Jade langdurig geneukt en gefist. Jade is kletsnat. Bert maakt er een sport van om zijn vuist bij haar naar binnen te steken, haar kort en snel met zijn vuist te neuken en die er dan pardoes weer uit te trekken. Dat herhaalt hij een paar keer. Jade gilt het uit van genot.
Van Lana kan ik geen genoeg krijgen. Als ze op een gegeven moment met haar benen wijd op het grote matras ligt te pijpen en er even niemand tussen die benen is, kruip ik er voor de derde (of vierde?) keer tussen. "Ben jij niet al heel vaak geweest?", vraagt ze. Dat geef ik toe en ik sta mijn plek aan iemand anders af (Sem geloof ik). Een paar neukers later ga ik toch weer gewoon. Ze is zo lekker!
Ook kan ik het niet laten om haar kutje te likken. Als ik er twee vingers bij in stop, vraagt ze""Wat stop je er allemaal in?". "Twee vingers", mompel ik met mijn mond op haar clit.
Lana gaat bovenop Jack zitten en Blackco kruipt erachter om haar een DP te geven. Twee van die grote pikken blijken echter teveel voor haar. Eerder heb ik al gezien hoeveel moeite ze had om Blacko's pik te verwerken. Maar er moet wel bij gezegd worden dat ze toen nog een flinke butplug in had, die ze later maar uit doet. Het is geweldig om te zien hoe Blackco haar laat genieten. Lana kan squirten als de beste en Blackco kan het door telkens heel kort zijn pik in haar te steken en hem er dan snel weer uit te trekken.
Na zo'n twee uur seks, wordt het tijd voor mij om aan het werk te gaan, maar niet voor een laatste keer neuken met Lana. Ze ligt half op haar zij en ik heb haar linkerbeen dat helemaal omhoog steekt stevig vast. Zo neuk ik mezelf naar een brullend hoogtepunt. Jammer genoeg heb ik de finale van deze middag niet meegemaakt. Gelukkig hebben meerdere mensen daar al hun visie op gegeven.
Bedankt aan alle aanwezige voor deze ontzettend leuke, geile middag.
Vooral veel dank aan Lana en Blacko, Rick en Jade (en Marvin!) en aan Bisteldev.
De komst van deze stellen maakte dat dit een van de meest geslaagde feestjes in tijden was.
Een geile natte hete woensdag
Gebruikers op dit forum: Eroticcinema Arnhem en 22 gasten