Naaktdag donderdag 17 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Geert_Doen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag donderdag 17 augustus

Bericht door Geert_Doen »

Zo balen, ik sta vast met een niet startende auto. Veel plezier jullie!!!
Nudist40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag donderdag 17 augustus

Bericht door Nudist40 »

Wat een feest was het zeg! Hoewel ik wat later binnen kwam heb ik ontzettend genoten. Er was volop actie. Open en bloot zag ik haar op handen en knieën en ze werd flink geneukt en in haar gulzige pijpbekkie nam ze een lul te grazen. Het bed was omringd door geile naakte mannen die zonder uitzondering met hun jonge heer zaten te spelen. Er was voor mij nauwelijks ruimte om me uit te kleden. Toen dat eenmaal gelukt was, was mijn Joducus al flink hard geworden en wees onbeschroomd met z'n gladde, kloppende eikel naar het bed, terwijl hij in tussentijd door menig blik bekeken werd en hier en daar een hand begerig om mijn geslacht geklemd werd. Toen ik wat dichterbij het bed kwam wist ik niet wat ik zag. Ik werd bloedgeil. Haar kleine, zachte tietjes deinden heerlijk op en neer bij elke stoot die ze kreeg. Ondanks de drukte kon ik me ertussen wurmen en een tiet bemachtigen. Wat een geweldige ervaring! Hij voelde zo zacht aan en een heerlijk tepeltje prikte uitdagend in mijn hand. Toen de meeste mannen hun kwakje geloosd hadden kwam er voor mij ruimte om uitdagend voor haar op bed te gaan zitten. Benen wijd, m'n lul uitdagend wiebelend voor haar gezicht. Ze had geen aanmoediging nodig. Ze pakte mijn lul ruw vast en wist niet hoe snel ze hem in haar gulzige bekkie moest krijgen. Wat een sensatie! Ik werd goddelijk gepijpt en goed bekeken door menig aanwezige. Het duurde niet lang voor ik begon te schudden en mijn zaad een uitweg zocht. Ik kwam spuitend over haar klaar. Wat geweldig om zo als exhibitionistische slanke biman zo geil bekeken te worden. Graag zou ik een volgende keer gedwongen worden tot open sex. Heerlijk! Dank je wel fetisjgirl! De volgende keer doe ik graag als exhibitionistische slet mee, uitdagend en poedelnaakt...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten