De bovenstaande discussie is natuurlijk een hot item, wij doens het als volgt.
Als M geniet van al het lekkers in de cinema blijf ik scherp de omgeving in de gaten houden. Dat weet men inmiddels van ons. Een keer heb ik gemerkt dat iemand een poging deed om met zijn mobiele telefoon dingen te doen die niets met bellen te maken hebben en heb hem in een vroegtijdig stadium daarop aangesproken. Ik ben hem continu met met mijn ogen blijven volgen waarop hij doorhad niet meer welkom te zijn.
Ik zeg niet dat het kwaadaardig gebruikt gaat worden, maar respecteer elkaar en kom vooral doen waar de cinema voor is. Geniet zelf en van elkaar.
C en M
Mobiel
-
- Geaardheid: bi
- Contacteer:
Re: Mobiel
Wij zijn een geil, lekker en verzorgd stel (HBO nivo)
Zij sletterig en sub, hij switch.
Hij is bi (geen must!) en zij bij de juiste klik.
Gaan voor ongedwongen (bijna) ongeremde sex.
Zijn niet op zoek, maar zo af en toe vinden we wat lekkers;)
Zij sletterig en sub, hij switch.
Hij is bi (geen must!) en zij bij de juiste klik.
Gaan voor ongedwongen (bijna) ongeremde sex.
Zijn niet op zoek, maar zo af en toe vinden we wat lekkers;)
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Dat is de manier c & m , want je kan niet van de beheerder verwachten dat hij alles weet en ziet wat binnen gebeurd.maar als er iets dergelijks plaatsvindt week ik zeker dat je je bij de balie kan melden en dat er dan ingegrepen wordt
P/S komen jullie weer snel ? ik lees dat ik de vorige keer weer heel wat gemist hebt .
xxx Lorenzo
P/S komen jullie weer snel ? ik lees dat ik de vorige keer weer heel wat gemist hebt .
xxx Lorenzo
-
- Contacteer:
Mobiele telefoons:
Beste bezoekers van de Cinema,
Wij begrijpen het zeer zeker dat mensen zich niet op hun gemak voelen met de gedachte dat er gefilmd kan worden met een mobieltje.
Maar wij hebben ook altijd gevraagd als iemand iets opmerkt wat niet door de beugel kan het direct te melden aan een van onze medewerkers, zodat wij maatregelen kunnen treffen. Daarom hebben wij per direct besloten dat de mobieltjes uit moeten zijn alvorens de mensen de Cinema betreden.
Onze medewerkers kunnen vanaf de winkel niet alles in de gaten houden en gaan er vanuit dat er een onderlinge sociale controle is.
Voor mensen die deze regel niet nastreven, wordt de toegang van de Cinema ontzegd.
Alvast bedankt uw begrip en medewerking.
Beste bezoekers van de Cinema,
Wij begrijpen het zeer zeker dat mensen zich niet op hun gemak voelen met de gedachte dat er gefilmd kan worden met een mobieltje.
Maar wij hebben ook altijd gevraagd als iemand iets opmerkt wat niet door de beugel kan het direct te melden aan een van onze medewerkers, zodat wij maatregelen kunnen treffen. Daarom hebben wij per direct besloten dat de mobieltjes uit moeten zijn alvorens de mensen de Cinema betreden.
Onze medewerkers kunnen vanaf de winkel niet alles in de gaten houden en gaan er vanuit dat er een onderlinge sociale controle is.
Voor mensen die deze regel niet nastreven, wordt de toegang van de Cinema ontzegd.
Alvast bedankt uw begrip en medewerking.
-
- Contacteer:
Misschien een idee om die mannen zelf op
de film of foto te zetten?
Kijken of ze het zelf ook leuk vinden.
Meestal niet zo
Leert onze ervaring!
de film of foto te zetten?
Kijken of ze het zelf ook leuk vinden.
Meestal niet zo