Ok Isabella, tot volgende week dan. Hopelijk kan Maikel je geilheid een beetje dragelijk maken .
Er liepen vanmiddag een heel stel wachtende mannen rond die iig voor poesje kwamen. Hopelijk komen er nog een paar hete dames voor ze.
Hoi Isabella en Maickel,bête kent dit dat Julie er donderdag 24 Oktober overdag zijn? Na lange tijd heb ik wel zin in een stevig verzetje. Ik ben niet verlegen, type aanpakker en doorstoter
isabellamooi schreef:Ik zet dit oproepje nu met een heel nat poesje. Een poesje die niet kan wachten tot donderdag naaktdag! Allemaal geile pikken om me heen hmmm...mannen boxer uit please dan kan ik teminste lekker naar jullie pikken grijpen terwijl ik heerlijk word geneukt. Geen strelen of vingeren, daar word ik niet geil van. Wel word ik lekker geil van goede doorneuk pikken wie o wie....
Hoi lieve Isabella, ik zal er ook eens bij zijn. Hoelaat start het festijn ?
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Hoi Isabella kun je aangeven hoe laat je wanneer komt?
isabellamooi schreef:Ik zet dit oproepje nu met een heel nat poesje. Een poesje die niet kan wachten tot donderdag naaktdag! Allemaal geile pikken om me heen hmmm...mannen boxer uit please dan kan ik teminste lekker naar jullie pikken grijpen terwijl ik heerlijk word geneukt. Geen strelen of vingeren, daar word ik niet geil van. Wel word ik lekker geil van goede doorneuk pikken wie o wie....