vrijdag 27 augustus jonge mannen gevraagd door vrouw
-
- Contacteer:
Re: vrijdag 27 augustus jonge mannen gevraagd door vrouw
Hallo,
Ik ben een jonge man van 18 jaar en heb wel intresse in een oudere vrouw. Ik zou graag weten hoelaat jij in de bios aanwezig bent.
Groeten peter
Ik ben een jonge man van 18 jaar en heb wel intresse in een oudere vrouw. Ik zou graag weten hoelaat jij in de bios aanwezig bent.
Groeten peter
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
peter18jaar schreef:Hallo,
Groeten peter
Zie aankondiging:
Gevraagd:
Mannen die zin hebben om vrijdag 27 augustus van 12:00 tot 13:00 uur lekker met mij te "spelen". De voorkeur gaat uit naar jonge potente kerels.
Uitsluitend met gebruik van Durex Topsafe of Durex Comfort en Durex Fiesta voor oraal genot.
Zijn er ook stellen die het leuk lijkt te komen of misschien een andere keer iets met elkaar te doen?
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
konijntje,
ben je aan je trekken gekomen?
Sam
ben je aan je trekken gekomen?
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Contacteer:
Hoi,
Nee het viel een beetje tegen. Er waren 5 mannen die wel wilden spelen en zij zijn ook heerlijk aan hun trekken gekomen. De rest kwam meer voor mijn vriendje of voor het kijken. Jammer want ik had er wel zin in.
Nee het viel een beetje tegen. Er waren 5 mannen die wel wilden spelen en zij zijn ook heerlijk aan hun trekken gekomen. De rest kwam meer voor mijn vriendje of voor het kijken. Jammer want ik had er wel zin in.

-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ja konijntje, je had er zeker zin in!
Ik was de eerste van die vijf, die jouw lekkere warme natte kutje mocht voelen. En collega mannen die alleen langs de kant hebben gestaan... Jullie hebben wat gemist!
Dus gun konijntje volgende keer jullie lekkere staaf....
Ik was de eerste van die vijf, die jouw lekkere warme natte kutje mocht voelen. En collega mannen die alleen langs de kant hebben gestaan... Jullie hebben wat gemist!
Dus gun konijntje volgende keer jullie lekkere staaf....
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Jammer dat ik er niet was voor je. Ik ben zoals een ander al schreef wel exhibitionistisch.
Zodra ik binnenkom kleed ik me altijd eerst uit, ook al loopt de rest soms nog met kleding aan. Heerlijk om dan door iedereen bekeken te worden.
Ik heb er dus geen problemen mee door bijv. 10 man bekeken te worden terwijl ik je goed doorneuk. Ik denk dan altijd "kijk maar, ik neuk haar, jij nu niet!"
.
Daarnaast is het ook geil om te zien dat je eerst door een paar anderen genomen wordt, dan krijg ik vaak nog meer zin en kom vaak ook meerdere keren als je er nog ligt. Dus even ik, dan 2 mannen na mij en dan neuk ik je graag weer.
Ooit in Gogonuts een vrouw horen zeggen: ben je er alweer?!. Was de 4de keer in 1 uur dat ik haar neukte... als ik geil ben ga ik dus goed door.
5 man van mijn geilheid en je wordt 20 keer geneukt dus, is dat genoeg?!
Zo ja, kom dan morgen (1 september) naar A'foort (middag).....
Zodra ik binnenkom kleed ik me altijd eerst uit, ook al loopt de rest soms nog met kleding aan. Heerlijk om dan door iedereen bekeken te worden.
Ik heb er dus geen problemen mee door bijv. 10 man bekeken te worden terwijl ik je goed doorneuk. Ik denk dan altijd "kijk maar, ik neuk haar, jij nu niet!"

Daarnaast is het ook geil om te zien dat je eerst door een paar anderen genomen wordt, dan krijg ik vaak nog meer zin en kom vaak ook meerdere keren als je er nog ligt. Dus even ik, dan 2 mannen na mij en dan neuk ik je graag weer.
Ooit in Gogonuts een vrouw horen zeggen: ben je er alweer?!. Was de 4de keer in 1 uur dat ik haar neukte... als ik geil ben ga ik dus goed door.
5 man van mijn geilheid en je wordt 20 keer geneukt dus, is dat genoeg?!
Zo ja, kom dan morgen (1 september) naar A'foort (middag).....
-
- Leeftijd: 99
- Contacteer:
Hee Konijn,
Ik vind het toch wel jammer dat er niet geheel aan je verwachting is voldaan. Ik zelf ook nogal open in de bios, bedoel we zijn daar allemaal om lekker ff te geilen nietwaar. Anyway meest recent ben ik bij de meet en greet met Wendy geweest. Heerlijk twee keer orgasme met haar gehad en na pauze toen niemand initiatief nam nodigde ze mij uit voor prive massage terwijl iedereen keek. Waarom niet heh..... kom niet om koffie te drinken. Later zat ze nog weer tussen ons in met mijn pik te spelen. Waarom ik tik is dat er toen leuk stel kwam, en ik eerlijk gezegd al aardig aan mijn trekken was gekomen. Ik werd echter zo geil van haar dat ik erbij ging zitten en zij mijn ballen en staaf begon te masseren, ik beetje met haar schaamheuvel spelen. Punt wat ik wilde maken is dat ik eigenlijk wilde excuseren dat ik al zoveel gehad had dat ik niet meer helemaal focuste of zij het ook wel naar haar zin had. Zie ook mij oproep op het forum. Ik knoop het echter in mijn oren dat vrouwen er in EC ook voor hun plezier zijn en niet werk. Dus stel bij deze, mijn oprechte excuus dat ik te vroeg plaats maakte na orgasme...... Zal mijn leven beteren.
Konijn, als ik keer kan als jij er bent, laat ik je zeker niet links liggen, geil op geilen en als er naar gekeken wordt. Laat anders keer PM achter en wie weet
Berry
Ik vind het toch wel jammer dat er niet geheel aan je verwachting is voldaan. Ik zelf ook nogal open in de bios, bedoel we zijn daar allemaal om lekker ff te geilen nietwaar. Anyway meest recent ben ik bij de meet en greet met Wendy geweest. Heerlijk twee keer orgasme met haar gehad en na pauze toen niemand initiatief nam nodigde ze mij uit voor prive massage terwijl iedereen keek. Waarom niet heh..... kom niet om koffie te drinken. Later zat ze nog weer tussen ons in met mijn pik te spelen. Waarom ik tik is dat er toen leuk stel kwam, en ik eerlijk gezegd al aardig aan mijn trekken was gekomen. Ik werd echter zo geil van haar dat ik erbij ging zitten en zij mijn ballen en staaf begon te masseren, ik beetje met haar schaamheuvel spelen. Punt wat ik wilde maken is dat ik eigenlijk wilde excuseren dat ik al zoveel gehad had dat ik niet meer helemaal focuste of zij het ook wel naar haar zin had. Zie ook mij oproep op het forum. Ik knoop het echter in mijn oren dat vrouwen er in EC ook voor hun plezier zijn en niet werk. Dus stel bij deze, mijn oprechte excuus dat ik te vroeg plaats maakte na orgasme...... Zal mijn leven beteren.
Konijn, als ik keer kan als jij er bent, laat ik je zeker niet links liggen, geil op geilen en als er naar gekeken wordt. Laat anders keer PM achter en wie weet
Berry
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Tsja...het is ook allemaal wel erg verwarrend soms...Het ene stel wil actieve deelname zonder het te moeten vragen ,maar als je dat dat weer doet bij een ander stel, kan het maar zo wezen dat je op je "vingers" getikt wordt ,omdat je moet wachten op een uitnodiging. Mijn ervaring in de EC is dat de mannen zich keurig op een afstand houden tot ze van Vin een teken krijgen dat ze zich er mee mogen gaan bemoeien en dat werkt voor ons prima. Ik persoonlijk hou er helemaal niet van dat mannen zich op me storten als een stel uitgehongerden en vind het dus juist prettig dat ze gepaste afstand houden en denk eerlijk gezegd ook dat de meeste mannen de instelling hebben dat ze wachten op een uitnodiging van de vrouw/stel. Dit getuigd alleen maar van respect vind ik. Hoe vaak hebben we hier op het forum al niet gelezen dat stellen erg teleurgesteld waren na een eerste bezoek omdat de vrouw zich "bedreigd" voelde door de menigte? Vandaar de afstand gok ik zo.....
Maar goed, dit soort tegenvallers zou je dus kunnen voorkomen door vlak na je binnenkomst tegen de aanwezige mannen te zeggen dat er geen toestemming nodig is...dat lijkt me de beste oplossing.
x roos
Maar goed, dit soort tegenvallers zou je dus kunnen voorkomen door vlak na je binnenkomst tegen de aanwezige mannen te zeggen dat er geen toestemming nodig is...dat lijkt me de beste oplossing.
x roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Contacteer:
..
Laatst gewijzigd door konijntje op 28 okt 2010 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik snap niet waar alle drukte om is. Er wordt nu net gedaan of er iets mis is met mij. Kom de volgende keer eens langs en dan kom je er wel achter dat er niets mis is. Ik heb het gevoel dat er wel degelijk meer mannen aanwezig waren vanwege mijn oproep en dat is dan wel weer leuk voor mij.
Geloof niet dat er iemand is die zegt dat er wat mis is met jou.....Het enige wat er uitgelegd wordt, is de reden waarom sommige mannen op "papier" heel wat fantasieen hebben maar als het erop aan komt, toch lichtelijk verstijven

Én van mij een andere uitleg waarom mannen vaak wachten op een uitnodiging...
Geloof dat je het iets te persoonlijk opvat.
roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten