Stellenavond 9-1-2015

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
ANKE
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stellenavond 9-1-2015

Bericht door ANKE »

Lang heb ik erover nagedacht om de gebeurtenis van 9 januari jongstleden te verwoorden. Ik vind echter dat het best goed is voor andere stellen, twijfelaars of aanstaande twijfelaars, om niet alleen de veel gestelde vragen te lezen, maar ook eens een kort verslag van de avond zelf.

Ik begin met het woord ‘wauw’. Wauw omdat, het een avond is geworden die je eigenlijk niet zou verwachten. Waar ligt dat aan? Respect voor elkander, openheid en de heersende gevoel van vertrouwelijkheid.
Wij waren 9 januari echt in het diepen gestapt. Beide hebben geen ervaring met zowel stellen, vrouw-vrouw als de setting swinger/stellen. Totaal onbekend.

9 januari hebben wij toch de stoute schoenen aangetrokken en zijn wij vertrokken naar de EC in Arnhem. Eenmaal binnengekomen werden we vriendelijk aangesproken en – na het betalen van de entree – werden we rondgeleid. Werd door de mevrouw daar nog wat tips gedeeld over wat de avond in het algemeen kan brengen en wat er (niet) verwacht wordt van je als stel; de bekende do’s en dont’s.

Toen zijn we de winkel gaan verkennen. Speeltjes gezien waarvan wij dachten dat deze absoluut niet voor mensen bedoeld kunnen zijn en leuke pakjes kunnen zien. Soort van ‘’ruiken’’ van ’t sfeertje des huizes.

Eenmaal alles bekeken zijn we naar boven gegaan. Met boven bedoel ik: de ruimte waar het allemaal gebeurt. Daar zagen wij een mooi jong stel. En, dat was voor ons toch wel fijn. We hebben gepraat over van alles en nog wat en later, als een kind in Walibi, alle spullen kunnen bekijken. Langzaam aan werd de situatie van ‘ontdekkend’ naar ‘speels’. Stelletjes begonnen met elkaar te spelen en langzaam maar zeker steeg de temperatuur.

Wat er allemaal heeft afgespeeld is niet aan mij om te vertellen. Ik kan je, nu na wat ervaring vertellen, dat je zonder vrees echt wel een poging kan wagen. Wel ben ik van mening dat het belangrijk is dat je tijd spendeert aan het zoeken van enige klik. Dat hebben wij gedaan en ondanks een klein gesprek, toch een beeld gevormd van de personen voor en om je.
Wij hadden de mazzel om een aantrekkelijk wereld-stel tegen te komen. Een stel met ervaring, openheid en vertrouwen. Ik denk dat als we dit niet hadden en het respect miste, we snel weg waren. We zijn dan ook blij dat de start goed is verlopen. Door hun voelde het goed en durfde we ook meer aan.

En ja, de oudjes. Die zijn zo slecht nog niet. Het zijn de mensen die echt wel wat te vertellen hebben en een goed verhaal en zekere wijsheid te delen hebben. Er was een man met gekleurd haar (paars/rood) die leuk met ons praatte en met zijn ervaring ook wat meer kon vertellen over de verschillen tussen EC en de gemiddelde parenclub. Het was een leuke drukke avond en ondanks de leeftijd hebben we veel knappe mensen gezien.

Ik hoorde van een medewerker dat er meer jongere stellen zijn die, hetzij wel eens, bij de EC komen. Het lijkt ons leuk om ook die mensen te ontmoeten. Nu hadden we dankzij één stel een fantastische avond. Maar des te meer zielen, des te meer vreugde. Wellicht nog meer jonge twijfelaars die eens willen komen naar de EC?

Wat betreft alle twijfelaars die dit bericht lezen: controleer het forum. Kijk of er mensen reageren en waag het erop. Ik (de man) was de eerste keer echt wel zenuwachtig. Ik wist echt niet wat ik moest of kon doen of überhaupt waar ik mijn handen moest laten. Ik voelde mij af en toe behoorlijk onhandig en lomp. Maar dat hoort bij het leerproces. En ja, ook mijn stamina was door alle zenuwen niet echt zoals ik die kende. Maar hé, dat verpestte de avond echt niet.

En ook de vrouw wist zich moeilijk een houding te geven. Maar als stel hebben we samen zeker wel stappen gezet.

We komen zeker nog wel een keer terug. Mochten jongere stellen het fijn vinden om, voor alle zekerheid, te vragen of wij er een bepaalde avond ook zijn, dan mag die vraag gesteld worden per PM. Verwacht niet dat wij nu alle dagen als plezierjagers naar de EC gaan. Maar een leuke avond is altijd welkom.

Onze dank voor de leuke avond.

AnKe.
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stellenavond 9-1-2015

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste ANKE,

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand JANUARI.
Zie: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 25&t=22304
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand JANUARI en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: D&s en 4 gasten