Verzoeken die op het forum worden gedaan, willen Wendy en ik graag doen. Het enige punt is dat wij niet weten wie wat heeft gevraagd (niemand draagt tenslotte een naambordje

Dus bij speciale verzoekjes is het handig als je dat tijdens de gangbang, in de groep of privé, aan ons vraagt. Wij zijn zeker de beroerdsten niet, en we willen het meestal graag doen.
B_Lucas schreef:Bedankt Wendy en vooral ook Tiffany. Was erg lekker. Alleen viel mij wel op dat op het forum allerlei kinky voorstellen gedaan worden en die vallen in de praktijk wat tegen. Daarmee bedoel ik niet de spiderwoman-act van Wendy. Die was wel wat kinky.
Ik pakte op een gegeven moment de lul van een man waar Wendy mee bezig was en toen zei ze: "ik weet niet of deze meneer daarvan gediend is?". Tja, hoe kom je daar dan achter. Of was ik de enige met bi-neigingen? Overigens kreeg ik wat last van verslapping door de druk die er eigenlijk niet zo was om te presteren. Gelukkig vergat ik alles toen ik met Tiffany aan de gang ging. Heerlijk bij haar klaargekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.