Bijzonder. Dat is mijn samenvatting.
Ik moet zeggen, dit was dus mijn 2e keer ooit in de cinema, en waar ik de eerste keer onwennig de ruimtes betrad, was ik nu bekend met het terrein. Echter, en dat bleek al gauw, niet met de ongeschreven regels, die iedereen weet, behalve ik dus. Ik gaf al aan dat ik later zou zijn, dit werd uiteindelijk zelfs best laat, rond half vier ! Zat allemaal niet heel hard mee. Dat wetende, en wetende dat ik ook vroeg weg moest (zeg maar half uur later), was er van relaxed gedrag geen sprake!
Beneden was een gezellig drukte, veel naakt, en veel stijve jongeheren. Snel mijn kluisje vol, en nu ook maar gewoon naakt meedoen met de rest. Eerst naar de heterocinema. Een al wat oudere dame was hier druk bezig met een heer naast haar, rustig pijpend zat zij op een handdoekje en keek ik met een handvol anderen toe. Enige opwinding maakte zich zeker meester van mij, maar de onwennigheid, zelfs nervositeit overheerste. Wat was dit nou weer ! (let wel: 2e keer in een ero bios he..)
Ik begaf mij naar de darkroom, waar de geluiden me al tegemoet kwamen, eenmaal binnen zag ik hoe een leuke vrouw kei, maar dan ook keihard genomen werd. Om haar heen stond een man of tien, ik voegde mij bij hen, en begon ook maar wat met mezelf te spelen, niet wetende hoe de code is, wie er na de nu stevige neuker was, en of er voor mij een kans was. Rusteloos liep ik wat rond, kwam terug bij de hetero cinema, ook hier was de dame van positie verandert en werd genomen achter de laatste rij. Toekijken is een favoriete bezigheid hier, dus ik deed wederom rustig mee, zonder me op te dringen. Uiteindelijk toch weer naar de darkroom, waar nog steeds dezelfde vrouw een snoeiharde neukbeurt kreeg van een andere liefhebber ! Geweldig. Ondertussen ontwaarde ik even eerder ook een andere dame, die wel weg wou, en toch niet, en uiteindelijk op het matras in de gang plaats had genomen. Zij werd geneukt, en daarna even kans met haar te spreken, kort. Vertelde dat ik er nog maar net was, zij wist mij te vertellen dat ik al best een en ander gemist had, onder andere nog een ander stel, en een andere dame. Wat een dag! Nu al beter dan mijn vorige ervaring. Maar als ik er toch was, er was nu even niemand om haar te neuken, of ik interesse had. Ja, natuurlijk ! Maar weer een verassing (voor mij), geen condooms beneden. Onwetendheid. Ik raakte wat teleurgesteld, maar ach, veel tijd had ik toch niet meer. Een vriendelijke omstander bood mij daarop toch een condoom aan, maar wederom die verrekte zenuwen. Kortom, werd een lastige bedoening. Ik besloot even te kijken bij de darkroom, en al frunnikend ging ik met het condoom aan de gang. Net op het moment dat ik dacht: "ja, gelukt", raakte ik op het punt dat mijn kleine vriend dacht : "en nu ik!", en besloot zich te legen in het condoom..
Kortom, een tikje beschaamd, een tikje teleurgesteld verliet ik met licht gebogen hoofd de darkroom en ging naar mijn kluisje. De lieve dame waar ik een hete dans mee wou voeren was inmiddels weer voorzien. Ik kleedde me aan en ging naar buiten. Ik dacht alleen maar ' bijzondere wereld, dat erotische bioscoop gebeuren', en dat bedoel ik positief! Ik vond dit een leuke belevenis, baal van mijn nervositeit, maar hoop op een herkansing. Buiten, lopende naar de auto, kwam ik een man tegen die ik eerder in de bios ook zag. Hij belde met iemand (vrouwelijk) en ik hoorde hem zeggen dat hij nog even ging afsluiten en gedag zou zeggen, en dan naar huis kwam. Blijkbaar net als ik eigenlijk nog heel hard aan het werk, en dus het thuisfront geruststellen dat hij er zo aankwam. Exact de reden waarom ik alweer zo vroeg weg moest, ter voorkoming van lastige vragen...
Nogmaals, wat een bijzondere wereld. Maar wel een leuke, een interessante ! Zonder te weten wie iedereen was, hoop ik dat onder andere deze dame er een volgende keer weer is, zodat ik haar die neukbeurt alsnog kan geven, en er zelf heerlijk van kan genieten..
Ik was al wat vaker in de EC geweest en hield daarom het forum regelmatig in de gaten. Toen ik dus de oproep "Mannenoverschot voor mijn slet....!!" zag staan was ik gelijk nieuwsgierig. Zeker toen daarin werd vermeld "Deze dag zal ik mijn slet wederom geblinddoekt ter beschikking stellen.....
Zij zal op haar beurt haar kut, mond, en vooral haar kont gewillig aanbieden.!"
Het feest zou om 14:00 beginnen, dus ik besloot om er om 13:00 al te zijn in de hoop dat er nog een kluisje vrij zou zijn. Dat lukte ook. Bij binnenkomst zaten er al een paar dames, maar er was nog weinig activiteit. Dus eerst maar even in de stemming komen in de hetero-cinema. Na een tijdje voelde ik dat er iets gaande was. Dus naar de centrale ruimte. Daar stond een cirkel mannen die duidelijk naar iets in het midden keken. Dichterbij gekomen bleek er een mooie blonde vrouw met blinddoek op haar knieën te zitten met een pik in haar mond. Achter mij klonk het commando 'links'. Waarop ze zich gehoorzaam een stukje draaide en de volgende pik in haar mond nam om die te pijpen. Balen natuurlijk, want zie maar eens om ook in die cirkel in te breken. Maar gelukkig verhuisde ze even later naar het bed naast de darkroom. Daar werd het een geil feest. Ze deed alles wat haar Meester haar opdroeg. Dus ook weer pijpen, maar ook gebogen over het bed gaan staan en zich laten neuken. En daar kon ik volop aan meedoen. Ik werd toen ook benieuwd of ze dat 'onsje meer' van mij ook inderdaad in haar kontje kon hebben. Niet te geloven, ze drukte zichzelf zelfs achteruit om hem er helemaal in te krijgen. En dan dat geile lijf dat zo intens trilde als ze klaar kwam. Waanzinnig zo geil.
Elke actie apart beschrijven kan niet. Maar mooi was ook hoe ze die andere vrouw lekker befte. Ruim twee uur ongeremde geile sex. Prachtig ook om te zien dat twee mensen zo mooi op elkaar ingestemd zijn.
Volledig gesloopt lukte het me nog om haar aan het eind een toetje in haar mond te spuiten. Met knikkende knieën wist ik nog de auto te bereiken. Bedankt Meester en heerlijk geile slavin. (en toen ik je een perfecte geile slet noemde was dat uit bewondering en respect)
En nu maar hopen op een volgende keer.
Afgelopen woensdag heeft mijn sletje waanzinnig genoten van het spektakel met de actieve mannen.
Vele stijve lullen zijn de revue gepasseerd, en ze heeft intens mogen genieten hoe ze veel in haar kutje, en vooral haar kont is geneukt.
Véél waardering voor het mooie en nette verslag van Haja84. Dank hiervoor.
Uiteraard hoop ik op nog veel meer verslagen, die al dan niet zijn toegezegd.
Als dat gebeurt, dan staat er héél binnenkort wéér zo'n geil feestje in de planning. Maar dat is geheel afhankelijk van.....
Mijn sletje vond het wel heel jammer dat het koppel, die zij, doordat ze altijd geblinddoekt is niet kon zien, weg zijn gegaan.... Ik had haar een uitgebreide beschrijving gegeven van de desbetreffende mooie en charmante dame. Ik had vernomen dat het voor hun wat te druk was en ze niet op de hoogte waren van dit feestje.
Ik hoop iig dat ze contact opnemen.
Na het zien van deze aankondiging en vooral de geile aankondiging dat ook haar kont gebruikt kon worden vervolgens dagelijks het forum gevolgd om te zien wanneer het zou zijn. En natuurlijk hopen dat het op een moment zou zijn dat ik vrij kon nemen. Dat bleek nog even lastig maar gelukkig kon daar een mouw aan gepast worden. Na enkele dagen vol verwachting was het dan eindelijk zo ver. Ik kwam op de aangekondigde tijd van ca 14:00 uur binnen en zag net een stel met een mooie vrouw vertrekken. De actie was al volop aan de gang en er stond een kring van mannen in de hoek voor de ingang van de darkroom. Er vertrok net een man waardoor er net een kluisje vrij kwam en heb me vervolgens snel uitgekleed en me tussen de mannen in de hoek begeven. In de kring bleek de slet van Stoutstel bezig om de mannen te pijpen en daarbij te wisselen op commando van haar meester. De slet zag er lekker uit met een rood korsetje en nam de pikken diep in haar mond. Toen haar meester zei dat ze geneukt mocht worden lieten de mannen zich dat geen twee keer zeggen. De slet werd tegen het bed aan gezet, en voorover geduwd zodat haar kont lekker open naar achter stond. ik stond vooraan met geweldig uitzicht op dat geile lijf. Ik weet niet meer of ik nu de eerste of tweede was maar ik positioneerde me achter haar en schoof zo in haar gewillige kont, aangemoedigd door haar meester. Wat er toen gebeurde was wel heel bijzonder geil. De slet kwam tijdens het neuken in haar kont meerdere malen trillend klaar en duwde elke keer haar kont achteruit om mijn pik er zo diep mogelijk in te krijgen. Wat een geile slet en wat een heerlijk lijf. Na een paar pauzes omdat de slet te wild schokte om door te neuken kwam ik al snel klaar en maakte plaats voor de volgende. Ook die nam haar hard in haar heerlijke kont. Ik bleef nog een tijd kijken naar de verschillende neuk- en pijp-sessies. Geil om te zien hoe de slet uitgewoond en tegelijkertijd regelmatig in haar mond gespoten werd, wat ze gewillig slikte, soms zich bijna verslikkend in het vele zaad. Ze moest zelfs even op de grond liggen trillend van het klaarkomen. Na een tijdje verhuisde het hele feest zich naar de darkroom en ook daar ging het op dezelfde manier zaadslikkend verder. De slet moest van de meester op haar buik op de matras gaan liggen en met haar handen haar kont open houden. Ik was inmiddels weer op sterkte en stond al weer klaar om haar nog een keer in die heerlijke openstaande kont te neuken. Ik liet een andere liefhebber voorgaan, maar terwijl die haar (ook voor de tweede keer) hard in haar kont neukte deed iemand anders haar pijn (bij het vingeren of aan haar voeten is me in de ontstane verwarring niet duidelijk geworden) wat het feest even verstoorde. Na even bijgekomen te zijn kon het feest weer verder, maar ik moest helaas weer naar het werk en kon nu echt niet meer langer blijven, en kon daarom mijn beurt niet meer afwachten. Dus na een bewonderde knik naar haar meester heb ik me met tegenzin aangekleed en het feest met nog een laatste blik op het geile schouwspel verlaten. Jammer jammer jammer, maar ik had al een keer van haar heerlijke geile lijf kunnen genieten. Stoutstel, bij deze bedankt voor jullie oproep en hopelijk komen jullie snel weer (en hopelijk weer op een moment dat ik aanwezig kan zijn). Misschien volgende keer een geile sandwich?
En al de mannen die er waren en hebben genoten van deze slet, doe jullie best en plaats een verslagje. Jullie willen toch ook weer van deze geweldige slet genieten?
Vorige week woensdag heb ik de tocht naar Hilversum ook gemaakt. Bij binnenkomst bleek het druk te zijn, heel druk. Lekkersletje zag ik al staan en de slet van Stoutstel werd volgens mij op het matras goed gebruikt. Lekkersletje begon mij spontaan te pijpen, wat ze erg goed kan. Volgens mij heb ik haar daarna geneukt, ik weet het niet meer helemaal
Na een tijdje waren Stoutstel en de meeste mannen naar de darkroom verhuisd. Het was ook al wat rustiger geworden, gelukkig. De slet zat op haar knieen en was mannen aan het pijpen. Toen ik aan de beurt was vroeg ik of ze ook geneukt kon worden en dat kon. :p
Op het matras heb ik haar doggy style vaginaal en anaal geneukt, waarbij ze een paar keer heerlijk klaarkwam, ze kon bijna niet meer, mannen kunnen dus ook sletjes 'plagen'.
De rest van de middag heb ik me heerlijk met Lekkersletje vermaakt, die volgens mij een heel stuk later naar huis ging dan ze van plan was.
Het was een heerlijke middag, bedankt Lekkersletje en Stoutstel!