Ik snap de ophef over 'parendagen' en travo-dagen e.a. niet helemaal meer.
Aan de ene kant maken velen zich druk over de themadagen en/of voelen zich uitgeloten, aan de andere kant bekijken ze wel bepaalde films met o.a. stellen, travo's of leather.
Aan niets moet of hoef je actief mee te doen, sommigen worden al g**l door het toekijken van bepaalde geaardheid of fetischisme.
Inderdaad is er altijd het risico van viezerikken, en is inderdaad niet iedereen van hogere leeftijd dat en dus niet alleen oude maar ook jongeren, hiervoor moet {naar mijn mening} iedereen (met elkaar) voorzichtig zijn! [Wat M ook heeft geschreven en de 'veralgemenering' heft gecorrigeerd]
Conclusio: tijdens themadagen wordt er niemand buitengesloten, viezerikken heb je in alle leeftijden niet iedere oudere is meteen zo.
themadag stellen
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: themadag stellen
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
- Meester M
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
klopt helemaal. de viezeriken zijn niet altijd de oudere. Dat was absoluut een fout van mijn kant.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
- bottom
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
ook ik vind het spreken van vieze mannetje en weren van alleenstaande mannen erg denigrerend,uiteindelijk komen we daar allemaal voor iets aparts en beleeft ieder dat op zijn manier
daarbij zijn er voor stellen genoeg andere opties en voor mannen alleen juist door dit soort stellen steeds minder te doen,mannen alleen vragen er ook niet om om alleen te blijven he,gun ons ook wat plezier
en de lastige mannen worden echt wel aangesproken is mijn ervaring
daarbij zijn er voor stellen genoeg andere opties en voor mannen alleen juist door dit soort stellen steeds minder te doen,mannen alleen vragen er ook niet om om alleen te blijven he,gun ons ook wat plezier
en de lastige mannen worden echt wel aangesproken is mijn ervaring
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik begrijp de ophef, wellicht een idee om bijvoorbeeld 1 ruimte te reserveren voor stellen, zodat je je als vrouw of stel even kan terug trekken uit het strijdgewoel als het te druk wordt of als je gewoon even de kat uit de boom wil kijken.
Ik denk dat je op die manier extra stellen aantrekt en daar hebben de heren ook weer plezier van
Ik denk dat je op die manier extra stellen aantrekt en daar hebben de heren ook weer plezier van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten