Donderdag - 24 juni ZOMER GANGBANG PARTY

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
rick-rick
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Donderdag - 24 juni ZOMER GANGBANG PARTY

Bericht door rick-rick »

schrijf even stukje over donderdag zomer gangbang party

na dat we de auto in de parkeeer garage gezet hadden gingen ik ( rick ) en jannie richting de erotica shop jannie in een heel kort rood jurkje op hoge laarzen en met een halsband om verder niks geen bh of slip en ze moest natuurlijk vreselijk nodig plassen en wou dus snel naar de ec maar gemeen als ik ben liep ik natuurlijk niet zo snel en hield ik haar ook geregeld aan haar honde riem vast afentoe lekker met mijn hand onder haar jurkje en jurkje soms opbeuren tot boven haar billen

toen we de ec binnen kwamen was dani even bezig zo dat ze nog even moest wachten voor ze naar de wc kon
na dat ze terug kwam van het plassen werden we natuurlijk heel hartelijk begroet door dani en bood hij ons een drankje aan wat jannie niet afsloeg even later kwam er een jonge dame binnen die iets wou om mee te spelen en jannie hielp haar een leuk speeltje uit te zoeken

daarna gingen we de cinema in jannie geblinddoekt waar we ons uitkleden en even gingen douche lekker schoon en fris beginnen ik zette jannie geblinddoekt op haar hurken vast aan het rek en toen mocht ze de aanwezige mannen pijpen en aftrekken na dat ze dat een tijdje gedaan had maakte ik haar los en ginnen we naar de sling en legte ik haar in de sling waar ik haar lekker op haar kontje kon slaan met de leren stroken zweep na een paar tikken mocht ze mee naar het grote bed waar het niet lang duurde tot er verschillende mannen met haar aan het spelen waren ze pijpte en ze trok ze af en werd natuurlijk heerlijk gevingerd en geneukt

niet lang daarna kwam er nog een stel binnen die in de andere zaal met de nodige mannen meenemend daar gingen spelen geen idee hoe en wat ik was er niet bij ik was bij mijn eigen meissie

na dat jannie de nodige keren spuitend werd klaar gevingerd besloot ik dat ik haar aan de stang boven het bed met haar voeten in de lucht te leggen en wat ze ook deed benen bleven wijd en waar ze dus ook weer werd gevingerd en ik haar ook even neukte na een tijdje weer losgemaakt en de nodige heren neukte haar heerlijk ondertussen werden de dames voorzien door dani van het heerlijke drankje en jannie werd weer spraakzamer hihi ik bespeelde haar telkens met haar favorite speeltje

later op de dag ging ander stel weg en kwam er een mooie en leuke dame binnen ben haar naam even kwijt mijn excuses daar voor die ging eest doche en lekker even met wat mannen spelen later kwam ze naast jannie op het bed liggen waar door er dus door de mannen met twee vrouwn gespeeld moest worden wat geen probleem was natuurlijk kwam de masseur van jannie ook nog even en die begon jannie te masseren en ik en nog een man de andere dame na een tijdje begon ik met de speeltjes de andere dame te bespelen waardoo ze echt bloed geil werd en begon jannie haar borsten te betasten ondertussen was dani veranderd in koksal
hoop dat ik je naam goed schrijf noem hem gewoon van af donderdag sjors hihi en de drankjes bleven maar komen en de dames werden heerlijk geneukt en bespeeld
maar op gegeven moment zag ik aan jannie dat het eigenlijk genoeg was en gingen we douche en aan kleden jannie weer in alleen rood jurkje
nog even nagepraat in de shop met koksal ( sjors ) en toen terug naar de parkeergarage en naar huis

wil bij deze dani en koksal en natuurlijk het hele erotica team bedanken voor de geweldige en mooie zomer gangbang
alle mannen die weer netjes en corect met de dames om gingen dat mag ook wel eens gezegt worden vind ik
en natuurlijk de stellen en in het byzonder de dame die alleen kwam weet helaas haar naam niet maar hopen dat we haar nog eens een keer tegen gaan komen in de ec of ergens anders

al met al een mooi en geslaagde donderdag onze dank daarvoor
van janny en rick

ps 01-07-2021 zijn wij natuurlijk in hilversum bij de gangbang
Marcos
Leeftijd: 53
Contacteer:

Re: Donderdag - 24 juni ZOMER GANGBANG PARTY ZAADSLET SUUS en haar MR

Bericht door Marcos »

Ook ik zal een stukje schrijven over deze geile middag .
Het begon met een oproep van een leuk stel om met een trio mee te doen naar aanleiding van een een quatro date ongeveer een week er voor.

Ik was als iets eerder binnen en zag bij binnen komst twee dames een was janny blonde 24 op het matras liggen genieten
was lekker geil en haar (partner man) was de andere dame naam weet ik niet meer bezig te verwennen wat ik begreep had ze al wel paar pikken gehad :).

Maar ik had afgesproken en nog geen 10 min was stel ook binnen maar na kennis gemaakt te hebben vonden ze het te spannend te veel mannen en gingen eerst ff eten na nog keer contact buiten gingen ze iets anders doen .

Ik besloot toch maar naar binnen te gaan na eerst de onbekende dame verwent te hebben was ik aan beurt om Janny te verwennen ze genoot er en stout als ik kan zijn vroeg ik zullen we/jij naar de sling gaan en dat wilde ze wel daar hebben we haar met zijn 4 heerlijk verwent zo lang tot ze op was en ging douchen.

Terug in de 1e ruimte zag ik een blond dame op haar knieen zitten het was ZAADSLET SUUS ze was samen met haar Meester leuke vent hij gaf aanwijzingen aan de heren op geven moment gingen de kleren uit hihi.

Ik dacht mijn kans komt nog wel en de onbekende dame van eerder in verhaal lag op haar knieen te kijken of weet niet meer ik vroeg haar zij heb ik lekker doggy genomen zodat ze kon zien van SUUS allemaal deed zij vond ook super geil .

IK was er erg opgewonden van maar besloot om mijn zaad aan ZAADSLET suus te geven heb nog een poging gedaan om voor 2e x te spuiten maar dat lukte niet helaas en we moesten stoppen omdan 20.00 was anders was ze nog wel ff doorgegaan .
bedankt iedereen voor de ondeugende middag.
gr Marcos
Marcos
Leeftijd: 53
Contacteer:

ZAADSLET SUUS

Bericht door Marcos »

Ook ik zal een stukje schrijven over deze geile middag .
Het begon met een oproep van een leuk stel om met een trio mee te doen naar aanleiding van een een quatro date ongeveer een week er voor.

Ik was als iets eerder binnen en zag bij binnen komst twee dames een was janny blonde 24 op het matras liggen genieten
was lekker geil en haar (partner man) was de andere dame naam weet ik niet meer bezig te verwennen wat ik begreep had ze al wel paar pikken gehad :).

Maar ik had afgesproken en nog geen 10 min was stel ook binnen maar na kennis gemaakt te hebben vonden ze het te spannend te veel mannen en gingen eerst ff eten na nog keer contact buiten gingen ze iets anders doen .

Ik besloot toch maar naar binnen te gaan na eerst de onbekende dame verwent te hebben was ik aan beurt om Janny te verwennen ze genoot er en stout als ik kan zijn vroeg ik zullen we/jij naar de sling gaan en dat wilde ze wel daar hebben we haar met zijn 4 heerlijk verwent zo lang tot ze op was en ging douchen.

Terug in de 1e ruimte zag ik een blond dame op haar knieen zitten het was ZAADSLET SUUS ze was samen met haar Meester leuke vent hij gaf aanwijzingen aan de heren op geven moment gingen de kleren uit hihi.

Ik dacht mijn kans komt nog wel en de onbekende dame van eerder in verhaal lag op haar knieen te kijken of weet niet meer ik vroeg haar zij heb ik lekker doggy genomen zodat ze kon zien van SUUS allemaal deed zij vond ook super geil .

IK was er erg opgewonden van maar besloot om mijn zaad aan ZAADSLET suus te geven heb nog een poging gedaan om voor 2e x te spuiten maar dat lukte niet helaas en we moesten stoppen omdat 20.00 was. anders was ze nog wel ff doorgegaan .
bedankt iedereen voor de ondeugende middag.
gr Marcos
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: ontdekkers en 17 gasten