Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Danny36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Siemstel komt op de jongerendag van 1 juni

Bericht door Danny36 »

:lol: Ik heb het hele verhaal een beetje gevolgd,vind de uitkomst wel erg grappig. (sorry :roll: )
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

:lol: :lol: ook ik heb vol verwachting 2 weken meegelezen en het is idd een verrassend en erg grappig einde! Maar ach, zo te lezen heeft iedereen zich goed vermaakt! :D

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
vaarman
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ikzelf kan er de humor ook wel van inzien. Ik heb me evengoed prima vermaakt. ;-)
Sonnyboy
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sonnyboy »

Ik was gister samen met een vriend bij de jongere dagik zager een vrouw zitten met mannen om haarheen. Was het de bedoelingdat je haar gewoon kan aanspreken voor wat spanends? Want t ging meer om broodjes van t station.... Aangezien dit mij eerste x was in de bios weet ik nog nietnhoe t alemal werkt graag antwoordmxxx
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Bericht door Siemstel »

1 juni wat een jongerendag, ik als de vriend van Roos van het Siemstel had goede wil in deze dag immers ik mocht haar, die mooie vriendin plots begeleiden naar een speeltuin al waar zij misschien wel weer zou kunnen gaan genieten van al het moois wat ze daar op dit pad zou tegen komen en dat waren er achteraf gezien erg veel.

Vele ervan waren ook nog eens leuke mensen in de omgang ze genoot van de nieuwe sociale contacten die ze aldaar dan ook heeft opgedaan maar zeker ook van de vele mensen die hun bevrediging al vonden om zo maar haar mooie milfen lichaam te mogen strelen en ook hebben we genoten van het respect wat iedereen dan ook zeker toonde voor haar deze dag.

Niemand deed dan ook iets tegen haar wil in ( sjapoo voor al die aanwezigen ) vele uitdrukkingen van bedankjes tijdens deze dag heeft haar dan ook goed gedaan zowel live als zeker ook op dit topic van het forum.

Met daarnaast nog de vele pb-tjes die wij nog steeds toegezonden krijgen over deze dag.
Hoewel wij het toch leuker zou vinden dat de reacties van deze pb-tjes gewoon op dit topic zouden worden geplaatst omdat het anders wel erg privé word, en dan kunnen de vele lezers van dit topic ook meegenieten van al de ervaringen die er werkelijk ook kunnen gebeuren binnen de muren van EC en blijft het voor een ieder zodoende vele malen leuker.

Zoals hier nu ook te lezen valt de ervaring van de jongere gast Sonnyboy die dan ook op dit topic spontaan vraagt hoe te moeten handelen als hij juist die mooie vrouw ziet waar hij eigenlijk misschien wel meer mee wilt doen, dan alleen over broodjes van de NS praten, hoe hij daar dan verder mee in contact kan komen.

Nou Sonnyboy er was op dat moment net even een rustpauze ingelast om de inwendige mens te verzorgen en omdat er iemand op dat moment dan ook zo opletten was ( Michael in dit geval ) om haar (Roos) spontaan een heerlijk broodje aan te bieden bij wijze van waardering word dat zeker niet afgeslagen en even zo spontaan kreeg deze dank aan hem dan ook een fijn vervolg in één van de ruimtes binnen het EC gebouw.
Zo ook voor de mensen zoals Patrick1 die haar met regelmaat iets te drinken aanbood tijdens haar acties en mede daarmee ook nog eens een oogje in het zeil hield werd ook zijn dank hiervoor dan ook omgezet in een fijne ervaring, welke zijn ervaring misschien dan ook nog wel op dit topic zal plaatsen.
Even zo zeer de mensen die al wat van hun zelf hebben laten horen op dit topic, zoals Joop en William
willen we hierbij danken om te kunnen lezen hoe zij deze dag hebben ervaren en aan alle anderen die er misschien wel bij waren maar waarvan we nog weinig hebben vernomen.

Maar het grappigste van het geheel was nog wel de voorpret, waar vele mensen dan ook zo te horen van hebben genoten.
De geile voorzorg voor haar kledij die tot in de puntjes werd vastgesteld en waaraan zij zoveel als mogelijk gehoor aan had gegeven, alsmede ook om het feit dat er diverse fantasieën werkelijkheid zouden kunnen worden was een leuk begin.

Maar wie had dan ook ooit kunnen bedenken dat er ook om 14.00 uur al een stel binnen was gekomen, die het gras voor onze voeten had weggemaaid en waar ongeveer een 20 tal geile voorpret lieden uit dit topic al voor 14.30 uur toen wij arriveerden hun zaad en fantasie over Roos haar kledij kwijt waren, waaronder ook ons gewardeerd lid Vaarman welke zich dan ook ongewild had laten foppen
(LOL).

Maar gelukkig waren er zoveel mensen op de voorpret van dit topic afgekomen dat er nog wel meerdere vrouwen hun lust op welke manier dan ook hadden kunnen krijgen, want kort na onze binnenkomst was er weinig meer van Roos haar mooie bruine lijfje te ontdekken zo druk was het om haar heen.
Naarmate de dag vorderde konden we gelukkig ook meer tijd besteden aan de sociale kant van het geheel, en werd het zodoende een geslaagde dag waar we dan ook graag naar terug kijken en voor herhaling vatbaar is.

Groetjes Siemstel
Laatst gewijzigd door Siemstel op 06 jun 2012 18:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Hoi Siemstel... Een bizarre ontknoping di dag. Temeer al omdat de man van het eerste stel bevestigend knikte toen ik mij als Vaarman voorstelde. Ik wist niet beter of jullie waren het. Ik vond hel vreemd dat de vrouw van het eerste stel geen slotjes aan haar hakken had. En van een mysterieus broekje was oo in. Bk al geen sprake omdat het geil al uit haar blote kut langs haar been liep!

Ik hoop jullie binnenkort een keer echt te treffen!

Vaarman

PS bedankt voor het delen van jullie ervaring...
kingp
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door kingp »

Een ander stel?? waarom heb ik niets gezien??!!

Nou, Siemstel! Wat een toppertjes... Heerlijk hoe ze eruit zag! Een mengelmoes van de ideeen, maakte dat ze er heel erg geil uitzag! Hakken, kousen, mooi rokje en een geil corset!!
Leuk even het gebabbel aan het begin, Grappig dat na enige tijd de mensen van de voorpret zich bekend maakte!
Maar toen ze wel wat actie wilde.... wat een drukte om het matras!! Haha, ze heeft er wel meteen aan moeten geloven! heerlijk, overal handen, stijve pikken en zij wist er wel raad mee!!
Het was lekker en heerlijk geil! Wat een heerlijk nat strak kutje heeft ze...
Verdere details... Had je er maar bij moeten zijn! hahaha..
Volgende keer langer en meer!! Ik kon niet eens gedag zeggen... Zo druk om haar heen!!

Siemstel bedankt en hopelijk tot snel!!
Patrick Nice
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Patrick Nice »

Hallo Siemstel,

Hier Patrick Nice. Ook ik was er, maar ben erg geschrokken van de enorme drukte en er liepen zoveel mannen bij die bij mij de geilheid compleet lieten wegvloeien. En dit terwijl ik toch niet terug deins van een verdwaalde hand, mond of pik. Dit zoals jullie duidelijk op het forum hebben kunnen lezen als in de voorpret.

Ik heb Roos mogen zien, en ze zag er inderdaad adembenemend uit. Ik kreeg er echter helaas geen goed gevoel bij en heb besloten om rond 15:30u stilletjes weg te gaan. Heel erg spijtig want ik was helemaal vanuit Roosendaal naar Arnhem komen rijden.

Wel ben ik blij te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.

Ook stond er die middag van een uurtje of 1500 tot 1515 een heel mooi meisje op de gang. Ze was bezig met haar telefoon en plots was ze weg. Dat was ook erg jammer, ze was echt enorm knap en hoop dat ze zich kenbaar maakt hier op het forum en ben zeer benieuwd waarom ze daar was en of ze vaker komt!

Ik ben vervolgens terug gereden naar Roosendaal en daar nog even naar de cinema gegaan, maar daar was helaas niets meer te doen dan twee heren van 65+.

Zo zie je maar weer, een bezoek aan de cinema leidt niet altijd tot een bevredigend einde, volgende keer beter!

Groeten,
Patrick
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Bericht door Siemstel »

Dankbare reacties na zo'n dag is altijd leuk om te lezen.

Dat Vaarman op die dag naar alle schoentjes heeft gekeken of hij er nergens slotjes aan zag bengelen, maar toch zo opgewonden was van de roes waarin hij zat van alle voorpret op dit topic dat hij niet heeft kunnen wachten tot het juiste stel aanwezig was om al zijn opgespaarde spermatoiden die in zijn zaadbal waren aangemaakt en in zijn bijbal werd opgeslagen om die te kunnen deponeren in het daarvoor bestemde grotje, moet hij op dat moment wel zo'n ongekende drift hebben gehad, waardoor zijn werkelijke doel aan hem is ontglipt en zodoende Roos niet te hebben kunnen voorzien van zijn kunnen.

Dit kon niet te wijten zijn aan haar mysterieuze broekje want ook dit had dat pseudo stel zo te lezen geensinds aan, dus Vaarman voortaan niet als een bok op de eerste de beste haverkist duiken die je tegen komt anders delf je het onderspit.

Hopelijk heeft dat koppel zich niet voorgesteld als zijnde Siemstel, want wij willen met niemand worden geassocieerd, wij hebben een eigen aanpak met een eigen opvatting hoe wij het onszelf en andere het naar de zin kunnen en willen maken.
En dat werkt gezien het aantal lezers van dit topic en welk topic nu al ruim 4200 keer is gelezen.
Waarmee wij op dit moment dan ook voor de eerste keer dat wij onze aankondiging kenbaar hebben gemaakt wel meteen de hoogste score aan kijkers hebben weten te bereiken, met dank aan een ieder die wij het naar de zin hebben kunnen maken en die hier aan hebben mee gewerkt.

Kingp : Zoals hierboven is te lezen heeft Roos haar eigen aanpak welke jij zeker heb kunnen ervaren geprobeerd te verwezenlijken door te voldoen aan jullie kleding fantasieën, met die geile gedachten er omheen om zodoende het spel te kunnen spelen zoals het in de voorpret was geopperd met om juist die hoofdrolspelers voorrang te geven die aan deze fantasie hebben mee gewerkt waaronder dus ook uiteraard Kingp en Patrick Nice toe behoorde, dat dit uiteindelijk in het gedrang is gekomen door de grote drukte en dat we op dat moment niet wisten wie nu wie was waardoor dit niet geheel uit de verf is gekomen neemt niet weg dat dit geen vervolg kan krijgen.
Waarbij het heerlijk is om te lezen dat Kingp de spanning er nu al weer lekker in houd om niet in verdere details te treden over Roos haar zaligheden, zodat een volgende keer de hoofdrolspelers van nu zeker Roos als eerste mogen benaderen.

Patric Nice : Jammer dat je schrok van de drukte om haar mooie lijfje heen van de vele grote, stijve, dikke, dunne, lange, kleine stampers of van welke andere maatvoering deze dan ook moge zijn, want dat is voor Roos niet eens zo belangrijk.
Wel vinden we het jammer dat je door de drukte jezelf hebt laten afschrikken, want had je toch even de moeite genomen je forum naam in te fluisteren bij ons, had wellicht toch als eerste ons spel gespeeld kunnen worden maar omdat we niet wisten zoals eerder gezegd wie nu eigenlijk wie was is het anders gelopen dan we hadden gedacht en hebben we er een andere invulling aan moeten geven om onszelf en de overigen het toch nog naar de zin te maken.

Daarnaast hebben we genoten van Joop en William hun aanwezigheid welke van de nood een deugd maakten om zich in te kunnen leven over hun eigen fantasie welke ervaringen we misschien hier binnenkort ook nog kunnen lezen.

Groetjes Siemstel
Laatst gewijzigd door Siemstel op 06 jun 2012 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ja Siemstel,

Wrijf het er nog maar lekker in. Maar zo is het wel gegaan ben ik bang. Als een bok op een haverkist. Om 14:00 kwam het stel binnen. Zo die hetero zaal in. Zij was geblindoekt en de man liet haar bevoelen door vele handen. Ze had zoals gezegd geen slipje (meer) aan dus dat was al verdacht ;-). het Het andere stel heeft zich niet voorgesteld als Siemstel maar blijkbaar kende de man mijn naam wel van het forum (hoewel ik pas een week lid ben). De vrouw had ook zwart haar en lange zwarte kousen, inclusief een doorschijnend bloesje. Volgens mij hadden meerdere mannen het idee Siemstel ontmoet te hebben daar. Ze zijn echter maar een half uur gebleven denk ik. Ik ben om 14:45 de EC uitgewandeld en heb op het terras van de naastgelegen snackbar nog een patatje gegeten. Ik moet jullie dus echt precies zijn misgelopen. Ik heb zelfs nog overwogen om na het patatje toch nog even de EC in te wandelen om te zien of er inmiddels nog andere activiteiten aan het ontplooien waren.

Ik blijf hier dus zitten met visioenen over hoe Roos eruit zou hebben gezien in het echt. 't Is mijn eigen schuld! :oops:

Toch heb ik wel genoten van de aanloop er naar toe op dit topic en vooral hoe jullie en andere erover schreven en hopelijk nog gaan schrijven. Ik denk dat voor iedereen de middag geslaagd was (ook voor mij uiteindelijk wel hoewel ik nog steeds erg baal jullie te hebben gemist, daar kwam ik immers voor). Ik hoop ook voor jullie, Siemstel, dat dit voor herhaling vatbaar is. Al is het alleen al om tóch een keer Roos van het geheimzinnige broekje te ontdoen. En ja de spermatoiden die zijn al lang weer aangevuld dus wat dat betreft hoeft het van mij niet lang meer te duren.

Groeten van een ontgoochelde Vaarman...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten