SIEMSTEL vrijdag 5 Okt. weer op de jongerendag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
vis
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SIEMSTEL vrijdag 5 Okt. weer op de jongerendag

Bericht door vis »

Ja mij is ook door roos ;) gevraagt hoe ik het vond voor mij was het de eerste keer en zal zeker niet de laaste keer zijn. Het was een mooie ervaring als je zag hoe roos lag te genieten met heel der mannen om haar heen geweldig en was ook leuk dat er later op de dag nog een leuk stelletje binnen was en ook heerlijk aan het genieten was zo als het er nu voor staat 2 nov weer en nieuwe jongere dag maar laten we hopen dat siemstel en eventuweel ook nog andere stellen er zijn groetjes vis :D
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Spuitje: Zo te lezen is het jou om het even of het nu Roos zelf is of haar balletjes voor jou blijken ze alle twee even lekker, en dat is natuurlijk leuk om te horen dat je die ervaring hebt op kunnen doen tijdens de jongerendag hopelijk weer tot volgende keer.
Vis : Ook leuk te lezen dat ook jij hebt genoten en dat je even buiten je eigen vissen kom hebt geproefd wat er nog meer valt te beleven dan alsmaar rond te blijven zwemmen in je eigen omgeving.
En hopelijk zijn er volgende keer inderdaad nog meerdere stellen, dat maakt het enkel maar gezelliger.

Groetjes Siemstel
Mens zijn voor een Mens
Boefje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Boefje »

Hoi hoi Siem & Roos , ik ben Boefje 23 jaar uit omg. Gelderland .
Ben nieuw op dit forum , en afgelope begin weekend en vandaag voor het eerst en tweede x ff in de ec Arnhem weze kijken .
Vond het erg intresant leuk spannend en educatief .
Ik ben zelf hetro ingesteld , en vond het dus ook jammer dat er die dagen geen dame(es) waren .
Maar vind het dus erg leuk om te horen , dat jullie naar de ec Arnhem komen op de jongerendag :)
Ik zelf ben ook van plan om ff langs te komen in de ec Arnhem op de jongeredag , om ff ook te kijke hoe het dus is op thema dagen :)
Ik heb uiteraad toen ik voor het eerst en tweede x langs kwam , wel ff gezelig een praatje gemaakt met het personeel en overige bezoekers .
Dat omdat bezoeken van de ec Arnhem voor mij compleet nieuw is , en ik uiteraad ook erg nieuwschierig ben naar hoe het is in de ec en hoe het allemaal gaat :)
Ik hoop daarom ook dat ik dus op jongere dag kan langskomen , en mischien dat we kennis kunnen maken en mischien ff gezelig kletsen :)
Uiteraad ook alleen als jullie het ook leuk vinden .
Want zoals ze ook zegen .. alles mag , nix moet :)

Ik wens jullie een pretige week en vriendelijke groet Boefje :)
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Nou Boefje aan een prettige week zal het bij ons niet mankeren,wij proberen het ons zelf altijd wel naar de zin te maken en dat lukt ons aardig moeten wij je zeggen.
Zeker als je probeert te handelen volgens het motto van Roos dan lacht het leven je toe.
Daarbij zijn tevens de uitstapjes naar de jongerendag in Arnhem een leuke aanvulling op ons leven, niet dat we elke jongerendag bezoeken, maar als we er weer voor gekozen hebben om er weer eentje te gaan bezoeken kan een ieder dat lezen op de aankondiging daarvan op ons topic.
Dus hou het zelf maar in de gaten en laat zo nu en dan eens wat van je horen is ons advies.
En mochten we je dan ooit treffen op zo'n dag dan zal Roos juist die mensen voorrang geven die gezellig hebben mee gedaan op het topic.
Afbeelding
Want gezelligheid maak je samen.

Groetjes Siem van Roos
Mens zijn voor een Mens
Adonis
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Adonis »

Nu even tijd om te kijken hoe het Roos vergaat, leuk om al die reacties te lezen, dat maakt me weer al geil om Siemstel weer snel te kunnen ontmoeten hopelijk lees ik dan ook hier weer gauw wanneer jullie komen.
1martin
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door 1martin »

ja,ja, Roos nog 14 lange dagen ,voor dat het feest gaat beginnen,
kan bijna niet wachten ,laten wij allen er een fijna geile middag van maken
gr 1martin
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Adonis : wie weet komen we inderdaad binnenkort weer, wanneer dat is zullen wij dan weer aangeven op dit forum.
1martin: We weten nog niet zeker of we komen hey op de volgende jongerendag dat is maar net of er genoeg animo is onder de leden.
We hopen natuurlijk van wel, we wachten af.

Groetjes Siemstel
Mens zijn voor een Mens
joop
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door joop »

Hallo Roos en Siem,

Natuurlijk hoop ik en met mij heel veel anderen denk ik dat jullie op de komende jongerendag weer aanwezig zullen zijn. Zonder jullie is er geen geslaagde jongerendag!!
Dus mannen sparen voor Roos!!!!
Dikke kus,
Joop
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Joopie poopie met het boegbeeld van jou die altijd verschrikkelijk goed voor Roos zorgt, kunnen we er eigenlijk niet meer om heen om er weer bij te zijn op de jongeren dag van 2 november a.s. hopelijk kunnen we dit met zekerheid zeggen in aankomend weekeind of we definitief ja dan nee kunnen komen, aan ons zal het niet liggen maar er zijn ook nog andere factoren in het leven waar het van af kan hangen dus nog even afwachten voor we de hoorn kunnen blazen.
Afbeelding
Groetjes Siemstel
Mens zijn voor een Mens
joop
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door joop »

Jongerendag 2 november weer super geslaagd dank zij de aanwezigheid van met name Roos en Siem!!!
Ik weet bijna zeker dat ik namens velen spreek als ik zeg dat Roos en Siem wederom voor een geslaagde jongerendag hebben gezorgd. Ook was er een alleraardigste jonge dame aanwezig die bijdroeg aan het plezier voor velen.
Ook de balletjes van Roos waren wederom een schot in de roos en vonden gretig aftrek.
En over aftrek gesproken................ het was weer een natte boel op en om Roos.
Lieve Roos bedank voor alles en ik hoop over vier weken wederom van de partij te zijn.
Liefs Joop
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten