Hoi Hoi...Ik zal eerst even voorstellen.... Wij zijn een getr. stel van gemiddeld 44 jaar ... ik ben voor morgen op zoek naar geile dingen om te ZIEN , graag wil ik mijn vrouw hiermee verrassen ...Zij houd van kijken en bekeken worden ...het lijkt mij super geil om met een gelijkgestemd stel hierover iets af te spreken , wij zullen er rond 19.30 uur zijn in hilversum zijn ...
Alvast geile groetjes en "tot morgen"....?
T. en S .
Donderdag 26-11-09
-
- Contacteer:
Re: Donderdag 26-11-09
Leuk dat jullie komen...
Ik zal er zeker zijn en 'wat laten zien' hahah...
Hoop dat er nog een aantal mannen/vrouwen komen...., de sfeer..., zoals gebruikelijk goed (en geil) is , en wie weet ...
Laten jullie het even weten als het niet door mocht gaan..., sommigen moeten van best ver komen..
Tot vanavond..

Ik zal er zeker zijn en 'wat laten zien' hahah...
Hoop dat er nog een aantal mannen/vrouwen komen...., de sfeer..., zoals gebruikelijk goed (en geil) is , en wie weet ...
Laten jullie het even weten als het niet door mocht gaan..., sommigen moeten van best ver komen..
Tot vanavond..

-
- Contacteer:
Ahhh..., ik lees net dat er wat verwarring is of jullie naar Amersfoort of naar Hilversum komen....?
In je bericht staat Hilversum...., als dit niet juist/ vergissing is kan je het dan even aangeven...?
In je bericht staat Hilversum...., als dit niet juist/ vergissing is kan je het dan even aangeven...?

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID...... Hilversum !!!!
+/- 18.30 uur
groetjes T-S.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten