DE VERHALENDOOS VAN ROOS

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

DE VERHALENDOOS VAN ROOS

Bericht door Siemstel »

Zo nu en dan leest U hier een erotische belevenis van ROOS
Als Volgt:

Verlangende gedachten tijdens het masturberen .....

Ik word wakker vroeg in de ochtend ..allerlei gedachten spoken door mijn hoofd maar één gedachte overheerst toch wel daar zorgt mijn geile gevoel wel voor o ooh wat ben ik geil nu...en ik denk dan gelijk aan de volgende keer dat ik naar EC ga, we ontmoeten elkaar eens in de maand zoals gewoonlijk. Als ik naar EC ga wachten ze me altijd op zonder kleren aan, wachtend op mijn aanrakingen en de vele kusjes, mijn kutje erg nat en geil als ik daar nu aan denk ..ik wil maar een ding, dat is me bevredigen en ik verlang ernaar om te spuiten ..ik kan dat nu nog doen want de komende dagen moet ik me er van weerhouden. De mannen willen alles zeggen ze, ik denk nu aan de weg er heen, want ik ben een uur onderweg naar hun ,onderweg denk ik aan dat ik binnen kom, als ik binnen stap zie ik al die lekkere pikken en begroet hun, ik ga naast hun zitten en begin Joop te zoenen op zijn mond ,tegelijkertijd gaat m’n hand naar twee grote mooie pikken, ik lik beide eikels en ze beginnen behaaglijk geil te bewegen, ik ga hun verder likjes geven , ik voel mijn kutje in m’n broekje al flink nat worden en dat merken ze gelijk.want ik ga er met mijn hand heen en ik begin mijn kale natte kutje te strelen dat wachtend onder mijn rokje geil verborgen zit, ik til mijn rokje op en zeg dan: Mannen dat is voor mij zoveel lekkers en geil, ja zeggen jullie met trillende stem, vanochtend nog kaalgeschoren voor jou Roos...(terwijl ik nu er aan denk. loop er al een beetje vocht uit mijn geile kut) ..ik kleed me gelijk uit met alleen m’n broekje aan, dat er wel erg nat uitziet aan de voorkant ..hun handen gaan er gelijk heen en ze trekken m’n broekje gretig naar beneden en ze likken m’n natte spleet uitbundig , nat en trillend van wat komen gaat, ik vraag of ze hun broek uit willen doen wat ze gelijk doen , we zijn nu allemaal bloot en geil klaar voor de eerste stoot zo noemen we dat altijd , als mijn kutje over vaarman zijn pik glijd zodat we dan samen in de hemel zijn zo lekker en geil voelt dat aan mijn ogen gaan dan altijd wat dicht als mijn kutje er helemaal over is gegleden mmm ooh…ik beweeg zijn kontje er heerlijk tegenaan en ik ga op en neer mijn kutje over zijn pik heen als we zo met velen op de bank liggen, elkaar heerlijk het genot geven, ik zeg Thargor laat dit nooit ophouden want zoveel geilheid kan ik bijna niet aan zo lekker voelt dat aan we voelen ons gewoon super ,is ook gewoon overweldigend, Roos zeg je kom maar mee op het bed en we kijken elkaar aan met geile ogen ..ik wil dit weekend heerlijk genieten van mariokorono ik tril van opwinding ,wetende dat dit maar het begin is van zoveel geilheid en genot voor ons allen dat komen gaat. Een hele middag van heerlijk schaamteloos neuken en elkaar bevredigen en met vele klaarkomers , die wij toch wel hebben, puur genot noemen ze dat vaak , een paar uur neuken, allerlei standjes ...achterelkaar .. heerlijk is dat, samen neuken tot je er beiden bij neervalt, wel elkaar om de beurt rust geven maar voor het neuken is er dan nog dat hemels voorspel, ik hun bevredigen en zij mij heerlijk likken en strelen en dan beland Siem zijn penis helemaal in mijn mond en Jan54 zijn hand aan mijn tietjes ,ik kreun van genot, ik zeg dan altijd: als ik driftig bezig ben, neuk me in mijn spleetje om mijn kutje te laten spuiten om dan PeterZ zijn sperma er diep in te spuiten, terwijl ik dat denk nu op bed, begin ik me te strelen en mijn hand gaat naar mijn klitje en vinger me klaar, ik zeg hardop ik kom klaar mag het mag het ..ik hoor jou in me gedachten zeggen ...Roos laat je gaan spuit nou ....en de ontlading gaat gebeuren ik voel het al komen .. het warme squirt vocht spuit er bevrijdend uit met begeleiding van mijn woorden o oo ooo ik kom ik kom ..en het warme geile vocht vliegt tot op m’n kin en mijn schouders , Roos je zal het de komende dagen moeilijk hebben denk ik nu , want de mannen willen alles, dus ik zal me de komende tijd in moeten houden want ze willen alles en dat doe ik met volle overgave, want wat is er mooier dan het verlangen naar hemels genot met mijn geile heerlijke mannen in EC!

Een geile groet van ROOS
Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
1martin
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: DE VERHALENDOOS VAN ROOS

Bericht door 1martin »

mooi en spannend verhaal ,
mijn broek staat gespannen bij het lezen hiervan .
als dit zo ook op 2 nov gaat .zal dat een geweldige middag worden.
heerlijke groet ,

martin
britneyxxx
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door britneyxxx »

Heerlijk verhaal....,

Brit.
vaarman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Haha leuk om te lezen! Ik ben ook een personage in dit verhaal. ;-)
Dank je!
Adonis
Contacteer:

Bericht door Adonis »

Mooi verhaal Roos hoop dit ooit ook eens met je te mogen meemaken, zie het dan ook helemaal voor me ;)
PeterZ
Leeftijd: 46
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door PeterZ »

Hoi Roos,
ik ben niet elke dag op het forum, dus lees je verhaal nu pas. Vind het enorm geil om in je fantasie voor te komen terwijl je jezelf lekker klaarmaakt ... en denk terug aan hoe ik tijdens de vorige jongerendag in je warme kut stootte en spoot. Dat doe ik graag nog een keer over. Zie ook mijn PB'tje aan jullie.

Kus en lik, PeterZ
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Onlangs kreeg ik een gewardeerd PB-tje van een leuk EC lid, welke door mijn verhaaltje op dit topic zo geil geworden was dat hij toen wat onwennig in verwarring op zijn stoel zat te draaien, met zijn handjes om zijn hard geworden vleselijke paal in zijn broek.
Hij pb-de ons daarop dan ook het volgende.
( Als ik eerlijk ben schrijf ik liever iets prive dan open op de site.... werk en prive hé...)

Maar zijn verhaal wat volgde leverde bij mij dan ook weer de nodige geile gevoelens op, vandaar dat ik aan diegene dan ook heb gevraagd of ik dit verhaal dan van diegene op dit topic mocht zetten wel in iets aangepaste vorm natuurlijk.
Daarop gaf diegene zijn/haar goedkeuring, zodat ik jullie nu dan ook mee kan laten genieten van zijn/haar leuke ervaring.

Er zo nu en dan op uit.
Afbeelding

Ja ik zou graag wat vaker EC willen bezoeken maar voor mij is het niet echt in de buurt dus het moet maar net een beetje uitkomen..... Echter doordat ik regelmatig het land door kruis probeer ik er wel op mijn manier van te genieten.
Maar toch is de eerste gelegenheidservaring met een andere vrouw, of eigenlijk met een ander stel, al weer ondertussen denk ik wel al 20 jaar geleden... Het was aan het begin van de zomer en had een bezoek gehad bij een klant ergens in den lande. Als het dan mooi weer is kan ik het niet laten om even te gaan zonnen aan één van de leuke meren die ons landje telt waar dan ook naturisten strandjes zijn. Het was nog vroeg in het seizoen want het was niet erg druk op de ligweide en meestal ga ik dan ergens liggen waar ik niet zo te kijk lig en vaak uit de wind. Maar zo onder het lopen door daar naar toe zag ik dat er al een stel lag maar dat maakte mij niet uit want dan lag ik ook wat uit het zicht. Heerlijk was het want er stond een koel briesje welke over mijn zak waaide en mijn pik lekker strak maakte. Na een tijdje op mijn buik te hebben gelegen draaide ik mijn hoofd naar het stel naast me en moest natuurlijk even kijken. De buurman keek toevallig ook en sprak me aan of ik me niet moest insmeren. Ik antwoorde dat ik geen zonnebrandcreme bij me had dus dat ik dit niet kon nu maar daar had hij wel een oplossing voor want zij hadden wel creme bij hun. Hij keek zijn vrouw aan en zij knikte "ok" en op hetzelfde moment stond hij op en begon uit zichzelf mijn rug, benen en billen in te smeren. Ik moet zeggen het leek meer op een massage dan op een normale insmeer beurt maar goed het voelde goed aan dus waarom niet. Ondertussen keek ik voor mij uit en het viel mij op dat zijn vrouw was gaan verliggen en ik keek nu zo tussen haar benen recht naar haar kale kutje......ik voelde al enkele zeet druppeltjes over mijn schouders naar beneden rollen.
Het viel me op dat ze zachtjes met haar heupen draaide en haar benen elke keer wat wijder uit elkaar deed. Haar lipjes kwamen verder naar buiten en ik zag haar sappen glimmen in de zon. De man vroeg me of het uitzicht wat ik zag me beviel en of ik haar niet liever even wilde proeven.... Ahummmm... daar schrok ik wel even van ondanks dat ik al even het gevoel had dat het wat verder ging als (mijn) bedoeling was. Ik knikte voorzichtig ja, volgens mij kon ik weinig meer uitbrengen, en zijn vrouw kwam er ook aangelopen en ging op haar billen voor mij zitten zo met haar kutje voor mijn gezicht. Voorzichtig begon ik haar te verkennen en likte aan haar natte kutje.... wat haar wel beviel volgens mij want ze kreunde zachtjes. Haar man ging steeds verder met smeren/masseren tussen mijn benen door en begon aan mijn stijfgeworden pik te trekken. Eerste keer dat er een man aan mijn pik zat maar dat kon me toen niet meer schelen want ik wilde maar één ding en dat is dat lekkere kutje beffen. Klemde mijn handen steviger om haar billen en zoog aan haar opgezwollen lipjes en klitje, jeetje wat was ze geil geworden....
Haar man had mijn pik losgelaten en wilde zelf ook aan zijn trekken komen dus ging hij op zijn knienen voor haar zitten en liet zijn pik in haar gewillige mondje verdwijnen wat een geil gezicht was. Jeetje wat kon zij pijpen zeg..... het leek er wel op of heel zijn pik in haar mondje verdween en ze kreunde het uit. Nadat ik mijn tong diep in haar gleufje had laten verdwijnen kwam ze kronkelijk klaar en haar man trok zijn pik uit haar mondje en spoot zijn zaad over haar heerlijk tieten. Mijn pik stond op knappen en ik ging snel op mijn knieen naast haar zitten en na een paar rukken spoot ik ook al mijn warme zaad over haar tieten....
Deze geile dag ben ik tot de dag van vandaag nog niet vergeten en dit kwam nu ook weer naar boven, bij het lezen van jou ervarings verhaaltje Roos

Geile dag verder.

Afbeelding

Nu hoop ik dan ook maar weer dat deze ervaring van een EC lid jullie ook net zo veel plezier geven als dat mij dat deed.

Geile groet van Afbeelding xxx en hou de handjes boven de tafel ;)
Laatst gewijzigd door Siemstel op 14 nov 2012 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Ja daar was hij dan weer de Jongerendag van 2 november 2012 van EC

Wij waren daarvoor s'morgens al vroeg in de weer, in mijn bedje eerst nog een opwarmertje van mijn lekkere ventje om alvast weer in de sfeer te komen voor de dingen die deze dag zouden kunnen gebeuren.
Hij rolde mij van links naar rechts, nam me van voren en van achteren ik werd daardoor geiler en geiler en dat al zo vroeg op de morgen maar het was wel een heerlijk wakker worden zo dat kan ik je verzekeren.
Maar toen ik op het punt stond toen hij diep in mij zat om langs zijn spuitgeweer heen te squirten zodat heel zijn onderbuik en mijn hele lijfje nat zou kunnen worden wat dan altijd zo'n lekker geil gevoel geeft waardoor onze lichamen zo heerlijk over elkaar heen en weer kunnen kronkelen als palingen in een ton....... Hield hij er mee op en riep toen tegen mij dat mag je pas in EC doen dat squirten.
Oeps....... dat was even een andere gedachte dan dat er in mijn hoofdje speelde.
Dus bleef ik daardoor in die geile gedachten hangen, ik dacht dat komt straks in bad wel weer tot zijn recht.
Dus deed ik maar gauw het bad vol laten lopen met veel badschuim erin om mijn geile gedachten daar snel verder ten uitvoer te kunnen brengen.
Het was nog wat duister buiten dus maar snel enkele kaarsjes in de badkamer neer gezet om het zo erotisch en gezellig mogelijk te maken, ik dacht dan krijg ik wel alsnog mijn zin van mijn ventje om mij lekker te kunnen laten gaan.
Maar nee hij was daar veelste plagerig voor , ik zag aan zijn gezicht dat hij mij dat plezier op dat moment nog niet gunde waardoor ik mij nog geiler ging voelen.
Dan maar de kleding uit gaan zoeken uit mijn overvolle kast wat ik deze dag aan zou doen.
Want om aan al die kledingverzoeken te kunnen voldoen die er zijn geopperd in het voortraject op ons topic ( Siemstel weer in EC op 2 november ) is het wel even zoeken in mijn kast vooral op gebied van de slipjes waar Vaarman graag op kickt.
Moet ik nu mijn open slipje aan of een slipje met roeseltjes aan de randjes of misschien wel die grote witte af gewassen slip met pijpjes onderaan zoals in vroegere tijden onze ouders wel aan hadden, enkel voor de fun natuurlijk om al die steigerende palen daar straks in EC wat tot bedaren te brengen zodat al die lekkere mannekes en mannen in eerste aanleg wat minder geil zullen zijn en mij daardoor dan misschien wel de hele middag plezier gaan geven, in plaats van dat ze bij aanvang direct op mij gaan klaar komen.
Peins peins en nog eens peinzen dat deed ik ervan.
Ik dacht, kan natuurlijk ook mijn eetbare slipjes aandoen in het rood, blauw of paars, of een slipje gemaakt van erotische lekkernijen van slablaadjes tot en met de rode scherpe paprika's zodat de bekkies van de mannekes aldaar snakken naar vocht, en juist dat vocht moet ik kwijt zien te geraken aldaar.
Toen dacht ik weet je wat ik doe gewoon diverse soorten slipjes in mijn tas dan kan ik aldaar binnen de muren van EC altijd nog beslissen wat voor slip ik aan zal doen.
Na mijn verder kleding te hebben aangepast voor deze leuke dag, konden we eindelijk ons paadje in gaan korten op weg naar EC.
Onderweg viel het mij op dat vele vrachtwagen chauffeurs welke in hun hoog gelegen cabines zaten tijdens langzaam rijdend verkeer steeds in onze auto naar mijn korte rokje aan het gluren waren, toen ik er een spel van probeerde te maken om telkens mijn beentjes iets wat verder uit elkaar te doen, bleek dit al snel te worden gewaardeerd door deze chauffeurs, omdat ze driftig met hun lichten begonnen te knipperen en steeds meer met hun claxons begonnen te spelen het werd daardoor een ware kakofonie daar op de snelweg.
Ik kreeg er zelfs een beetje schaamte gevoel bij, maar een geil spelletje was het wel en zodoende werd de tijd in de auto naar EC ook nog wel spannend. :oops:

Zo was het bij binnen komst in EC dan ook gelijk een gezellige boel en hadden de warme balletjes van mij dan ook enorm veel aftrek, het EC TEAM had er zijn handen vol aan om deze op de juiste warmte graad te serveren via hun roomservice. ;)
En boven aangekomen was het dan ook rond deze balletjes van Roos een gezellige drukte.
Maar eenmaal boven op het grote bed beland begon voor mij en al de aanwezigen dan ook daadwerkelijk een feestje te ontstaan.
Spuitje was er dan ook heel snel bij om zijn opgebouwde lading van die week in een keer over me heen te spuiten als een witte deken belande het over mij heen zoveel was het, dus het begon al goed.
En die lieve Joop had zijn vaste plekje naast mij ook al gauw weer ingenomen zodat ik juist hem die speelruimte geven kon waar hij altijd zo naar verlangt en waarvan ik dan van hem ook optimaal genieten kon.
En al snel was ook de competitie bezig om de strijd voor wie vandaag als de beste befkoning de bus uitkwam.
Als eerste plaats moet ik toch weer PeterZ benoemen welke weet hoe hij op dat gebied met vrouwen om moet gaan, ik sta telkens dan ook weer versteld hoe snel hij dat dan ook met alle beleid weer klaar speeld met mij.
Maar als goede tweede geef ik deze prijs aan Martin1 welke met zijn lange dunne vingers en zijn fantastische lange tong mijn viool zonder snaren zo weet te bespelen dat ik mijn geest met gemak kan overgeven aan zijn kundigheid zodat het squirten in alle hevigheid komt, zonder dat ik er zelf weet van heb omdat ik dan al een tijdje in hogere sferen verkeer.
Dan waren er ook nog de Beide RONNIE'S die gebroederlijk naast elkaar de strijd aan bonden over wie het verst kon spuiten en dan ook nog eens om daarmee een bepaalde aangewezen plaats op mijn lichaampje te bereiken, nou dat viel de heren toch echt niet mee hoe ze hun best dan ook probeerden te doen ze schoten er toch mooi naast. :roll:
Misschien weer zo'n leuke actie voor de volgende keer.
Dan hebben we naast de strijd van de beste befkoning van EC ook nog eens de strijd om de wisselbeker voor de beste Ver Doel Spuiter
En niet te vergeten is natuurlijk D81 het jonkie van 31 jaar welke zo'n grote pik heeft die elke vrouw wel eens een keertje in haar kutje zou willen hebben, het was dan ook heerlijk om deze knoepert te voelen binnendringen in mijn toch al natte kutje, waarna hij met zijn nog vele energie mij heerlijk heeft geneukt.
Tja en natuurlijk is ook niet te vergeten Boefje welke naar mijn mening eerst niet bestond maar uiteindelijk toch aanwezig was en welke zijn eerste les in beffen kreeg aangeboden door onze befkoning PeterZ hoe hij het squirten kon bereiken met vrouwen zoals ik. Boefje trok hierbij ogen als fietswielen en met zijn mond vol tanden sloeg hij dit gade, hij was er zo van onder de indruk dat hij uren later hiervan pas op verhaal kwam.
Hij kon daardoor dan door deze ervaring bij mij geen punt meer zetten.
Vandaar dat hij dit nu dan ook maar veelvuldig doet door zijn puntjes dan maar te zetten in zijn verslagen annex oproepen. :lol: :lol:
Boefje heeft voor deze gratis en leerzame les voor hem, ons allen nog wel beloond door de mooie geile douche ruimte ( welke we na afloop natuurlijk hadden gebruikt, om al de op mijn lichaampje zijnde opgespoten vitamientjes van de vele heren weer af te spoelen om zodoende weer clean huiswaarts te kunnen keren), dan ook netjes uitgepoetst tot in de kleinste hoekjes
Capeau Boefje.....je bent een kanjertje.
Jammer dat Ben59 en Hunt er door omstandigheden niet bij konden zijn maar hun specialiteiten hou ik dan toch nog graag tegoed voor een volgende keer

Het was voor mij dan ook een heerlijke leuke dag met vele hoogte punten en vele geile mannen zo'n 80 a 90 stuks in getale welke mij met vol respect heerlijk hebben verwent zo het behoort.
Er waren daarbij nog twee stellen aanwezig om mij bij te staan daar waar nodig was, een heel jongstel JJ.Stel genaamd van rond de 20 jaar en een iets ouder stel welke de gloryholes voor hun rekening namen zodat een ieder aan zijn/haar trekken komen kon en de dag daarom dan ook zo mooi was ingedeeld voor al die massa's mensen.

En als al deze mensen zich nu ook nog eens GRATIS en voor NIETS zich zouden laten testen op 20 november a.s in EC in Hilversum door de GGD, welk op initiatief van al onze EC's mogelijk is gemaakt dan kunnen we er de volgende keer gezamelijk weer een leuk feestje van maken met zijn allen.
Want het moge jullie duidelijk zijn dat dit een bijzondere service is van al die EC's voor swingend Nederland, zie hun informatie hier over verder op deze site.

Groetjes en weer een geile lik van ROOS xxx
Laatst gewijzigd door Siemstel op 09 nov 2012 00:44, 4 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
d81
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door d81 »

Mooi verslagje heb je geschreven. Was leuk om te lezen
Goed gereedschap
Adonis
Contacteer:

Bericht door Adonis »

Wat heb je een leuk verhaal geschreven over de jongerendag Roos.
Ik heb het allemaal op gepaste afstand onder ogen kunnen bekijken, heerlijk om te zien hoe jij genoot en hoe je met al die mannen en jou fans omgaat.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten