Hoi,
Wij waren afgelopen maandag in de cinema, zo rond 5 uur.
Ik heb sletje vastgezet in het kruis en haar daar gek gemaakt van geiligheid, ze is fantastich gekomenen heeft giga genoten. Er warengenoeg mannen en die voelde de situatie perfect aan,
bleven netjes op afstand en genoten van het geile schouwspel. Hartstikke gaaf, onze complimenten.
Soms willen we meer soms willen we dit, onze ervaring is dat dit in de cinema perfect kan.
Wel zijn wij groot voorstander van dat de mannen rondlopen in boxershort of naakt, niet alleen op
de naaktdagen, maar gewoon altijd. Je komt daar toch voor je geiligheid, toon het ook.
XXX Stelnijmegen
Respect, compliment voor de heren
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Spuitje
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Respect, compliment voor de heren
Hoi stel.
Jammer dat ik er niet was maandag.
Ik kom er ook geregeld en vind het ook geil om zo'n schouwspel te bekijken en mezelf af te trekken terwijl ik kijk. Meedoen is leuk maar voor mij geen must.
Als ik er ben loop ik altijd (bijna)) naakt rond.
Ik vind het ook jammer dat de meesten volledig gekleed rond lopen daar. Maar ja ieder zijn keus natuurlijk.
Groet Spuitje
Jammer dat ik er niet was maandag.
Ik kom er ook geregeld en vind het ook geil om zo'n schouwspel te bekijken en mezelf af te trekken terwijl ik kijk. Meedoen is leuk maar voor mij geen must.
Als ik er ben loop ik altijd (bijna)) naakt rond.
Ik vind het ook jammer dat de meesten volledig gekleed rond lopen daar. Maar ja ieder zijn keus natuurlijk.
Groet Spuitje
-
- Leeftijd: 65
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
groot gelijk, mannen met al die kleren aan is niks. Uit die handel.
-
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Hoi Stel,
Dank voor het compliment. Ik was er ook bij. Het was een mooi en intens spel wat jullie speelden. Ik ben zelf ook BDSM-er (sub) en kan genieten van het kijken naar een mooi spel. Als jullie nogeens gaan hoop ik dat ik er weer bij kan zijn.
Dank voor het compliment. Ik was er ook bij. Het was een mooi en intens spel wat jullie speelden. Ik ben zelf ook BDSM-er (sub) en kan genieten van het kijken naar een mooi spel. Als jullie nogeens gaan hoop ik dat ik er weer bij kan zijn.
- patrick1
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Dank je wel voor het compliment. Ik heb van jullie genoten. Ik was degene die jullie dankte voor de geweldige show toen jullie weggingen. Het is altijd moeilijk in te schatten hoe een stel / vrouw de mannen wenst te zien.
Stel dat jullie voor het eerst waren gekomen? Dan wellicht geschrokken en nooit meer terug gekomen (er zijn zeker vrouwen die daar wel van schrikken).
Dus als jullie graag naakt zien, dat per plekke even aangeven. Weet zeker dat er mannen gehoor aan geven (waaronder ik)
Ik zie uit naar de volgende ontmoeting!
Hartelijke groet Patrick1
Stel dat jullie voor het eerst waren gekomen? Dan wellicht geschrokken en nooit meer terug gekomen (er zijn zeker vrouwen die daar wel van schrikken).
Dus als jullie graag naakt zien, dat per plekke even aangeven. Weet zeker dat er mannen gehoor aan geven (waaronder ik)
Ik zie uit naar de volgende ontmoeting!
Hartelijke groet Patrick1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten