Gisteren was mn eerste bezoek en zeker niet het laatste bezoek aan EC Arnhem. Ik ben alleen gewent om in Enschede een erotheek te bezoek welke invergelijking de EC Arnhem erg ranzig is.
Deze EC is leuk op gezet, lekker open maar ook kan je je lekker terug trekken in de darkroom en gloryholes!
Wat me opviel is dat het erg schoon is!
Het is van uit twente wel een rit maar heb het er voorover.
Al met al een goed ervaring!
Eerste keer EC Arnhem
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Eerste keer EC Arnhem
Die ervaring kunnen wij alleen maar met je delen, de EC's zijn de mooiste bioscopen van Nederland daar kan ook naar onze mening geen andere tegen op.
Een pracht van een winkel vriendelijk personeel en een professionele aanpak van de bioscoop
Groetjes Siem van Siemstel
Een pracht van een winkel vriendelijk personeel en een professionele aanpak van de bioscoop
Mens zijn voor een Mens
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
De winkel was ik helemaal vergeten! Deze ziet er ook super en professioneel uit.Siemstel schreef:Die ervaring kunnen wij alleen maar met je delen, de EC's zijn de mooiste bioscopen van Nederland daar kan ook naar onze mening geen andere tegen op.
Ik ga ook zeker 1 van de naakt dagen bezoeken. Ik deze sfeer is dit super relaxst!!
Wie weet tot een keer in de EC.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 34
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Misschien is Zupthen goed te doen vanuit Twente?
Donderdag naaktdag! Ga je er heen?
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Zutphen ben ik geweest, ook een mooie zaak! Qua tijd doet het elkaar niet zoveel gek genoeg.martijn1980bi schreef:Misschien is Zupthen goed te doen vanuit Twente?
Helaas kan ik morgen niet. Ik heb wel vakantie binnenkort en dan wil ik de andere EC`s ook nog even een bezoek brengen! Ben nu wel nieuwschierig naar Amersfoort en Hilversum. Is dit te vergelijken met Arnhem?
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
De erotic cinema's zijn qua opzet en netheid met elkaar te vergelijken, bij de EC's kan ook Glory World in Roosendaal genoemd worden qua vergelijking. Dit zijn dan wel de top bioscopen van Nederland. Hier mogen we trots op zijn en natuurlijk van genieten, met elkaar.. 

Just Relax.....
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij vinden dat de EC`s toch wel ver boven de rest in ons landje uit springen voor wat betreft de mooie professionele inriching met luxe bioscoop stoelen en prachtige douche ruimtes enz, het enige jammerlijke is dat de koffie ruimtes wat klein zijn zeker als er veel bezoekers zijn.
Siemstel
Siemstel
Mens zijn voor een Mens
Gebruikers op dit forum: Gauloises en 19 gasten