Gelegenheidsstellendag ook in Hilversum
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Gelegenheidsstellendag ook in Hilversum
Wij beginnen onderhand wel moe te worden van al de verschillende thema dagen en onbelangrijke weetjes forums! blijven er nog gewone dagen over?
ouderendag, jongerendag, gelegenheidsstellendag, gescheidenstellendag, familiedag, naaktdag enz. enz. wat nou als de één jong is van een stel en de ander niet mogen ze dan nog wel samen komen, waar gaat dit heen!
de EC is dacht ik voor gelijkgestemden of dat nou Hetero, Home, bi, oud, jong, dun, dik, kaal of gelovig is. Dus een ieder die zin heeft in een kop koffie met misschien een beetje meer! nu er allerlei themadagen komen gaan de prijzen voor deze dagen ook omhoog terwijl er niets wordt toegevoegd aan het concept sterker nog je moet goed opletten wanneer je eigenlijk welkom bent.
nogmaals ik vind de EC top en een goede accomodatie maar er komen mijn inziens iets teveel vaste dagen voor selectieve groepsvorming!
ouderendag, jongerendag, gelegenheidsstellendag, gescheidenstellendag, familiedag, naaktdag enz. enz. wat nou als de één jong is van een stel en de ander niet mogen ze dan nog wel samen komen, waar gaat dit heen!
de EC is dacht ik voor gelijkgestemden of dat nou Hetero, Home, bi, oud, jong, dun, dik, kaal of gelovig is. Dus een ieder die zin heeft in een kop koffie met misschien een beetje meer! nu er allerlei themadagen komen gaan de prijzen voor deze dagen ook omhoog terwijl er niets wordt toegevoegd aan het concept sterker nog je moet goed opletten wanneer je eigenlijk welkom bent.
nogmaals ik vind de EC top en een goede accomodatie maar er komen mijn inziens iets teveel vaste dagen voor selectieve groepsvorming!
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
volgens mij is gewoon iedereen welkom op zo'n dag... het is een stimulans voor de gelenheidsstellen...
misschien werkt het en komen er meerdere stellen tegelijk ipv dat je ze nu altijd net mis loopt...
wij kijken nog wel of we gaan...
misschien werkt het en komen er meerdere stellen tegelijk ipv dat je ze nu altijd net mis loopt...
wij kijken nog wel of we gaan...
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
-
- Contacteer:
Helemaal eens met gewoonlekker. Teveel themadagen is ook niet goed. Terug naar de basis lijkt mij een goed idee voor 2013.
Gezeur. EC is geen maatschappelijke instelling of buurthuis maar een bedrijf waarin geld verdiend moet worden. Themadagen leveren blijkbaar meer op dus kiezen daarvoor. Op elke themadag is iedereen welkom alleen op deze geldt er een restrictie in de ruimte. Ik kan me dat goed voorstellen als je ziet hoe vrouwen of stellen soms gevolgd worden; niet iedereen is daar van gediend. Ik ga zelf zeker een keer langs met een vriendin op een dag als deze - als mijn en haar agenda het toestaat..
-
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Vandaag eens op het forum gaan lezen en ik snap de bedoeling van deze gelegenheidstellendag eigenlijk niet.
Er is al een stellenavond, waarom dan ook een GELEGENHEID stellendag?
Het lijkt mij dat een stel een stel is of je nu een vast partner hebt of niet.
Bovendien kan een stel dat 'wat te verbergen heeft' vast niet op 1 vaste dag afspreken en de
cinema is toch altijd open? En als je geen andere mannen wilt, dan zou een cinema misschien ook niet de beste plek zijn om af te spreken als stel, aangezien het toch een sexbioscoop is. Misschien zie ik het verkeerd maar ben best benieuwd hoe deze dag zich zal ontwikkelen en of er écht een behoefte aan is en niet alleen in woord maar ook in daad.
Er is al een stellenavond, waarom dan ook een GELEGENHEID stellendag?
Het lijkt mij dat een stel een stel is of je nu een vast partner hebt of niet.
Bovendien kan een stel dat 'wat te verbergen heeft' vast niet op 1 vaste dag afspreken en de
cinema is toch altijd open? En als je geen andere mannen wilt, dan zou een cinema misschien ook niet de beste plek zijn om af te spreken als stel, aangezien het toch een sexbioscoop is. Misschien zie ik het verkeerd maar ben best benieuwd hoe deze dag zich zal ontwikkelen en of er écht een behoefte aan is en niet alleen in woord maar ook in daad.
Ik denk dat gelegenheidsstellen om bepaalde redenen de voorkeur geven aan overdag omdat ze 's avonds deel zijn van een ander stel.Peter de laat schreef:Er is al een stellenavond, waarom dan ook een GELEGENHEID stellendag?

-
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Volgens mij zijn er zo'n 7 thema dagen per maand bij EC. Dat valt allemaal wel mee toch. Er zijn nog altijd veel meer gewone dagen dan thema dagen.
Afgezien van de stellenavond in Arnhem, is altijd iedereen gewoon welkom.
Dus kom op mensen, niet zo zeuren hoor. Laten we er gewoon een geile tijd van maken in plaats van dit gezeur!!!
Afgezien van de stellenavond in Arnhem, is altijd iedereen gewoon welkom.
Dus kom op mensen, niet zo zeuren hoor. Laten we er gewoon een geile tijd van maken in plaats van dit gezeur!!!
-
Daar sluit ik mij dan van harte bij aan, time will tellniels035 schreef: Laten we er gewoon een geile tijd van maken in plaats van dit gezeur!!!
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Gelegenheidsstellen dag.
Het EroticCinema Team heeft geprobeerd in te spelen op deze behoefte, maar voor ons is het uitgelopen op een grote teleurstelling!
Wij van EroticCinema willen graag zoveel mogelijk alle bezoekers het naar hun zin maken.
Daardoor hadden wij de Cinema beschikbaar gesteld voor gelegenheids stellen om een dag te hebben, waar er dan(in 1 ruimte) geen confrontaties zouden zijn met solo bezoekers.
Wij waren voorbereid op een matige start, maar om helemaal niemand te zien hadden wij niet verwacht. Zeker niet na alle berichten en aandacht op het forum.
Wij hebben zelfs 2 stellen gehad die voor betaling niet naar binnen wilde en een aantal weigeringen van solo bezoekers, omdat ze geen gebruik konden maken van de gehele Cinema.
Dan tellen we onze vaste bezoekers niet mee die op de hoogte waren van deze dag en besloten bij voorbaat niet te komen.
Wij willen rekening houden met veel wensen van bezoekers.
Dit wel tot op een bepaalde hoogte en binnen onze mogelijkheden.
Vanuit het EroticaCinema Team hebben wij besloten om per direct te stoppen met de gelegenheidsstellendag.
Stellen zijn als vanouds elke dag welkom en kunnen gratis gebruik maken van de gehele Cinema.
De stellen/swingers avond in EC Arnhem, die elke 2de vrijdag van de maand wordt gehouden blijft ook bestaan.
Het EroticCinema Team heeft geprobeerd in te spelen op deze behoefte, maar voor ons is het uitgelopen op een grote teleurstelling!
Wij van EroticCinema willen graag zoveel mogelijk alle bezoekers het naar hun zin maken.
Daardoor hadden wij de Cinema beschikbaar gesteld voor gelegenheids stellen om een dag te hebben, waar er dan(in 1 ruimte) geen confrontaties zouden zijn met solo bezoekers.
Wij waren voorbereid op een matige start, maar om helemaal niemand te zien hadden wij niet verwacht. Zeker niet na alle berichten en aandacht op het forum.
Wij hebben zelfs 2 stellen gehad die voor betaling niet naar binnen wilde en een aantal weigeringen van solo bezoekers, omdat ze geen gebruik konden maken van de gehele Cinema.
Dan tellen we onze vaste bezoekers niet mee die op de hoogte waren van deze dag en besloten bij voorbaat niet te komen.
Wij willen rekening houden met veel wensen van bezoekers.
Dit wel tot op een bepaalde hoogte en binnen onze mogelijkheden.
Vanuit het EroticaCinema Team hebben wij besloten om per direct te stoppen met de gelegenheidsstellendag.
Stellen zijn als vanouds elke dag welkom en kunnen gratis gebruik maken van de gehele Cinema.
De stellen/swingers avond in EC Arnhem, die elke 2de vrijdag van de maand wordt gehouden blijft ook bestaan.
-
Time did tell, so i rest my casePeter de laat schreef:Daar sluit ik mij dan van harte bij aan, time will tellniels035 schreef: Laten we er gewoon een geile tijd van maken in plaats van dit gezeur!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten