Ladies Night

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bedman
Contacteer:

Ladies Night

Bericht door Bedman »

Ik moet u bekennen dat ik er heerlijk van kan genieten als ik 2 dames zie die met elkaar de liefde bedrijven. Zeker ook wanneer mijn eigen sletje heerlijk door een dames-tong verwent wordt. Als ik zo de berichtjes op het forum lees krijg ik het idee dat de meeste dames die de cinema bezoeken bi zijn. In overleg met Jan en Dave plaats ik hierbij een oproep om zoveel mogelijk dames op één avond bij elkaar te krijgen in de cinema te Amersfoort; Ladies Night.
De dames hebben dan 2 uur het grote bed voor zich zelf. Ook de ruimte en bank achter het bed. Van de aanwezige partners en andere bezoekers verwachten wij dat zij slechts komen kijken met hun handen op hun rug :shock: . De dames dienen dus onder geen beding te worden lastiggevallen door de heren. Samen met nog enkele trouwe bezoekers willen we hier toezicht op uit oefenen. Zo blijft de cinema toch voor iedereen toegankelijk deze avond. Na afloop is er nog gelegenheid om met de mannen te stoeien voor wie daar behoefte aan hebben. Om de feestvreugde te verhogen zal mijn sletje haar mooie, degelijke strap-on en double-dong meebrengen. Ondergetekende zal zorg dragen dat er wat te drinken is voor de ladies.
Ook condooms en latex handschoenen zijn dan aanwezig.

Als datum hebben we (voorlopig? maar wat ons betreft definitief) geprikt:
donderdag 18 maart. Aanvang 19.00 uur, einde 21.00 uur. Zo heeft u daarna nog een uur om met, inmiddels toch wel opgewonden, mannen erbij te spelen. Want nogmaals ; we willen totale 'privacy' bieden voor wat betreft het spel van de dames.

Deze oproep is 100% serieus. Het zou leuk zijn als je je gewoon via het forum aanmeldt zodat ieder kan zien hoeveel annimo er is. Wil je toch nog even vooraf 1 op 1 van gedachte wisselen stuur dan een private berichtje.

Om misverstanden te voorkomen; een vrouw is vrouw(heeft dus geen piemel) en geen man met een jurk en lipstift op..............Doen we andere keer weer.

Nou, maak me gek 8-) .

Bedman & Saskia.
hellfeet
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Ladies Night

Bericht door hellfeet »

Hoi Bedman en Saskia,

Ik wil graag komen kijken. Vind het ook ontzettend opwinded om vrouwen bezig te zien. Hoor wel of het doorgaat...

Groetjes en hopelijk tot snel,

Marco
Eric
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Eric »

Ook ik ben graag aanwezig op de Ladies Night!(met de handjes op de rug).Vind het prachtig om ladies met elkaar te zien spelen en genieten!
Tot dan.
Gr. Eric.
christofr7
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door christofr7 »

Ik kom ook maar wil dan wel kijken met de handen in mijn zakken in plaats van op mijn rug......
Want met het oog op mijn rug kan ik met de handen niet uit de voeten.....

X C
schilder
Contacteer:

Bericht door schilder »

hoi lijk me heerlijk om te komen kijken wel met me handjes op me rug
Bedman
Contacteer:

Bericht door Bedman »

Mijne Heren Cinema bezoekers; ik dank u, ook namens mijn sletje, hartelijk voor de leuk, orginele en pb reacties inzake de Ladies Night. Maar van de dames ontbreekt ieder spoor. Dus roep ik hierbij alsnog de bi-sletjes op om te reageren en 18 maart de Erotic Cinema te bezoeken. Inmiddels zijn er voldoende vrijwilligers om er voor te waken dat jullie niet onnodig worden lastig gevallen. Ook het spannen van een rood-wit lint is voorhanden en ligt in de planning.
Dus dames laat u niet weerhouden door ongewenste intimiteiten.
Saskia en ik zien uw aankondiging gaarne tegemoet.

Geile groeten, Bedman.
Bedman
Contacteer:

Bericht door Bedman »

Zonder sletjes wordt het nix !

Helaas, helaas, het had zo mooi kunnen zijn. Maar in het geheel geen enkele reactie van ook maar iets wat op een vrouw lijkt. Tja en zonder vrouwen wordt een ladies-night al snel een hengstenbal.
Dus heren het gaat de 18e maart niet door. Klein kansje dat ik met mijn eigen sletje nog een bezoekje breng aan de EC te Amersfoort.

Bedman.
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Beste sir,
Ik moet hier toch even op reageren.
Denk dat je precies de juiste snaar te pakken hebt.
De sexbios is juist een plek je te laten verrassen.
Dat is nou net het spannendste gedeelte van de sexbios, niets vooraf bedacht, maar gewoon laten verrassen!!!

Waar je het hebt over "dat de kans nog klein is, ooit nog langs te komen, denk ik dat je dat verkeerd interpreteert.
Ik lees het meer als, de kans bestaat nog wel dat hij en zijn vriendin toch zelf nog wel langs komen op de 18e maart...

Misschien kan bedman zelf even uit de doeken doen wat hij nu precies bedoelde.
Wie weet lees ík het wel verkeerd!!!

Mochten jullie -Bedman en vriendin-toch nog gaan de 18e, dan heel veel geil plezier gewenst, want mannen zullen er ongetwijfeld genoeg zijn :)

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Bedman
Contacteer:

Bericht door Bedman »

Ja, mijne heren , inderdaad bedoelde ik dat de kans dat we op de 18e samen naar de EC komen klein is, maar niet uitgesloten. Iedere bezoeker vam de EC beleefd het op zijn manier. Wij, Bedman en Saskia, maken graag vooraf een plan. Maar ook voor een spontane actie bezoeken wij zo nu en dan zonder aankondiging vooraf met veel plezier de EC in Amersfoort. Dus zeker: tot ziens lieve mensen !

Bedman.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: FreshFucker, kinkygast en 14 gasten