Eerste keer bij Erotic Cinema

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
William33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Eerste keer bij Erotic Cinema

Bericht door William33 »

Hey, ik ben voornemens om binnenkort voor het eerst een bezoek te brengen aan Erotic Cinema. Ik weet alleen niet wat ik kan verwachten. Heb er natuurlijk wel wat over gelezen, maar misschien zijn hier forumleden die er wat meer over kunnen vertellen. Hoe is de sfeer bijvoorbeeld? Worden nieuwkomers gerespecteerd? Om eerlijk te zijn ben ik al best wat zenuwachtig door het vooruitzicht.

Mijn naam is William, 33 jaar en ben bi. Ik vind het heerlijk om lekker te sexen met een vrouw, maar merk de laatste tijd ook dat ik opgewonden raak van mannen. Ik zou het fantastisch vinden om door een man ontmaagd te worden. Gewoon lekker, rustig aan. Ik ben 1,73 m lang, donkerblond haar en heb een lekkere pik en geschoren ballen. Ook zou ik het een keer spannend vinden om het met de vrouw van iemand te doen terwijl de man toekijkt of gewoon meedoet.
Lekker van elkaar genieten. Misschien eerst eerst toekijken, mezelf opgeilen en dan eventueel benaderd worden. Vaak lekker neuken, soms alleen spuiten. Wil ontmaagd worden door een man, hoop eens mee te doen met een koppel. Ook in voor 1-to-1-date.
William33
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer bij Erotic Cinema

Bericht door William33 »

Niemand?
Lekker van elkaar genieten. Misschien eerst eerst toekijken, mezelf opgeilen en dan eventueel benaderd worden. Vaak lekker neuken, soms alleen spuiten. Wil ontmaagd worden door een man, hoop eens mee te doen met een koppel. Ook in voor 1-to-1-date.
tardert
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste keer bij Erotic Cinema

Bericht door tardert »

yes I can come join and give you some pleasure if you enjoy receiving some from a bottom bi dark skinned smooth asian ?!?!?! i am 27 and can meet you in A'foort or Hilversum ? email tardert@yahoo.com
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten