Vraag over Gloryholes

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Arnhem76
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Vraag over Gloryholes

Bericht door Arnhem76 »

Hoi,

Ik wil een eerste keer bij de gloryholes in EC arnhem langs gaan maar heb wat vragen (geen ervaring).

Op de foto zag ik dat de glory holes uitkomen in de cinema. Is het de bedoeling dat je je pik aanbiedt vanuit de cinema of vanuit de cabine? Indien vanuit de cinema, is het OK om dan eerst te checken achterom de cabine welke bezet is? Anders sta je voor niks te wachten? Als je dan in de cinema staat terwijl je gepijpt wordt, heb je dan veel bekijks of gaat iedereen gewoon zijn gang?

Tweede vraag; ik wil intieel alleen maar gepijpt worden en wil niet zelf pijpen. Is dat een probleem of wordt verwacht dat je de ander pijpt?

Groet,

JOhn
Arnhem76
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Vraag over Gloryholes

Bericht door Arnhem76 »

Nog een vraag; wie kan mij vertellen hoe druk het doordeweeks rond 16:00-17:00 in arnhem is, vooral bij de gloryholes?

Loop ik het risico dat ik daar alleen ben? Zijn sommige dagen beter dan andere?
Bi James
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vraag over Gloryholes

Bericht door Bi James »

hoe "druk" het is is nooit van te voren te voorspellen, maar alleen zul je nooit zijn......
ik vind het altijd het lekkerste om in de gloryhole te gaan staan en mijn paal door het gat te steken, uiteraard hopend dat er iemand aan gaat sabbelen. het voordeel is dat je tijden je blowjob, lekker nog naar de film kunt kijken.

Jij wil alleen gepijpt worden, is geen probleem, er zijn genoeg mensen die graag aan een stengel hangen zonder daar direct een dienst voor terug te verlangen,

dus... alles mag niets moet.

Veel geile uurtjes....

Geile groet, James
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten