Hoi daar.
Ik wil echt weten wanneer er stellen, travestieten of vrouwen beschikbaar zijn in de studio. Want elke dag komen is ook geen lust. Misschien zijn er dagen die speciaal zijn dat deze mensen komen.
Ik hoor van jullie.
Grt,
Steelpulse
Stellen? Travestieten? Vrouwen? Wanneer??????
- steelpulse
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Stellen? Travestieten? Vrouwen? Wanneer??????
OK, als je het ECHT wilt weten, dan wil ik het wel verklappen. Stellen, vrouwen en TV's komen op maandag. Oh ja, en op dinsdag en woensdag zijn ze er ook. Wacht, ik vergeet nog wat, ze zijn er ook op donderdag. En natuurlijk op vrijdag en zaterdag. Alleen zondag zijn ze er nooit.
Je snapt toch zelf wel dat deze vraag onmogelijk te beantwoorden is? Lees dit forum eens door, en je begrijpt dat het elke dag mogelijk is dat er iets interessants voor je gebeurt. Alleen op vrijdag(avond) lijk je wat meer kans te hebben, maar voor de overige dagen/tijden geldt toch echt dat je gewoon langs zult moeten komen.
Je snapt toch zelf wel dat deze vraag onmogelijk te beantwoorden is? Lees dit forum eens door, en je begrijpt dat het elke dag mogelijk is dat er iets interessants voor je gebeurt. Alleen op vrijdag(avond) lijk je wat meer kans te hebben, maar voor de overige dagen/tijden geldt toch echt dat je gewoon langs zult moeten komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten