Op zo'n heerlijke zomerdag word je toch automatisch geil? Ik, trav van 43, leuk gekleed, heb net besloten om ga zometeen even naar de EC 15:00 tot ca 16:00 om heerlijk te spelen en te pijpen. Hoop ondanks dat het zo kort dag is voor dit oproepje dat er lekkere, frisse exemplaren rondlopen . Wel safe natuurlijk!
XXX
Lianne
Trava, 43j, 182cm, 83kg. Kom over 6 kg afvallen weer naar de EC! Ergens midden augustus dus!
Martijnie, heb ik je gemist? Toen ik EC binnenkwam een paar minuten na drie uur, vroeg iemand of hij later terug kon komen, was jij dat?
Anyway, ik heb me toch behoorlijk vermaakt met een andere 'dame', en toen wij op het bed een beetje met elkaar speelden kwam een mooie man met een evenmooi apparaat achter me staan, heeft me nog lekker geswaffeld en tegen me aangereden ... hmmm heerlijk!
Ik had maar een uurtje tijd, maar volgende keer blijf ik wat langer!
Trava, 43j, 182cm, 83kg. Kom over 6 kg afvallen weer naar de EC! Ergens midden augustus dus!
Ik vond het heerlijk om met je te spelen, je bent een super lieve meid.
Ookal was het rustig maar een man of 6-7 zo beetje de hele tijd.
Heb ik mij ook daarna prima vermaakt.
En nadat ik mij omgekleed had in mijn mooie nylon schort waren er 2 heren zo vriendelijk om mij
er echt onder te spuiten waauw dat was super mijn schort dreef van het sperma super ,
Dit doet gelijk verlangen naar nog eens ...
mmm heren thanx