maandag 31 mei
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
maandag 31 mei
geile crossdresser zoekt heerlijke zaadpalen om leeg te maken, wie komen maandagmiddag vanaf 13.30 hun geile sperma kanonnen af vuren? hmm
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: maandag 31 mei
ik zal er zijn! zal vast zaad voor je sparen.
-
- Contacteer:
hmm lekker, ik kom waarschijnlijk al eerder rond 11.30 ben je er dan ook?anders blijft het 13.30 hoor. Ik ga op achterste stoel in gaycinema ziiten, met mijn heerlijke nylon benen. renee
-
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
cinema is toch pas vanaf 12:00 uur open? Zal dus wel 13:30 uur blijven. Denk dat ik vanmiddag ook maar eens kom kijken, mmmmm.
Ik kom af en toe in de cinema voor een leuke man of bistel. Zou te gek zijn als die contacten ook thuis voortgezet kunnen worden. Of samen eens naar de cinema te gaan.
Ik ben er om 14.00 uur. Lang en slank met een pik van 20cm. Blaauwwit gestreept overhemd. Zie er naar uit om leeg gemolken te worden.
-
- Contacteer:
he guys,
er is onverwachts iets tussen gekomen wat ik niet had voorzien, shit shit shit! DIT IS ABSOLUUT GEEN FAKE VAN ME HOOR!
ik baal hier vreselijk van, ik kom nu vrijdag 4 juni as vanaf 12.00 uur tot ongeveer 1400 uur sparen jullie je zaad op voor me? ik ga achterin zitten in gaycinema in zwarte glans panty, dan weet je dat ik het ben, kom naast me zitten grijp tussen mijn benen en we zien wel of je je zaad in de cinema kwijt wilt, of op het grote bed of in de darkroom,
renee
er is onverwachts iets tussen gekomen wat ik niet had voorzien, shit shit shit! DIT IS ABSOLUUT GEEN FAKE VAN ME HOOR!
ik baal hier vreselijk van, ik kom nu vrijdag 4 juni as vanaf 12.00 uur tot ongeveer 1400 uur sparen jullie je zaad op voor me? ik ga achterin zitten in gaycinema in zwarte glans panty, dan weet je dat ik het ben, kom naast me zitten grijp tussen mijn benen en we zien wel of je je zaad in de cinema kwijt wilt, of op het grote bed of in de darkroom,
renee
-
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
altijd weer jammer, zo`n afzegging. Misschien dat er vanmiddag nog meer mannen zijn. Heb best zin hoor, een pb sturen mag ook, misschien is er wel iets anders af te spreken.
Ik kom af en toe in de cinema voor een leuke man of bistel. Zou te gek zijn als die contacten ook thuis voortgezet kunnen worden. Of samen eens naar de cinema te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten