Gsm / SmartPhone gebruik......... in de bios

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Roberto
Contacteer:

Gsm / SmartPhone gebruik......... in de bios

Bericht door Roberto »

Tijdens de laatste naaktdag was er wederom een persoon welke iedere 5-6 minuten continu heen en weer aan het ijsberen was tussen de bios en zijn tas / locker om daar vervolgens uitgebreid zijn mail te gaan zitten lezen, cq berichten te gaan zitten verzenden. Ik ben dit keer maar ongeveer een uurtje binnen geweest en merkte dat deze figuur, zeer nerveus duidelijk bezig was met communicatie buiten de bios en zich al helemaal niet inliet met de sfeer welke daar hoort te zijn. Ik veronderstel dat anderen dat ook is opgevallen en eveneens als zeer irritant hebben ervaren. Het komt wel vaker voor dat er plotseling een GSM af gaat, maar ga dan even buiten de bios verder staan bellen, of zorg er in ieder geval voor dat je het toestel op STIL zet en begin met praten als je buiten de ruimte bent. Ik ben samen met de meeste bezoekers in de bios nadrukkelijk op zoek naar sfeer en spanning wat op dat moment niet verstoort dient te worden door zakelijk GSM gelul of dat je "wat later thuis komt" vanwege "overwerk" dat geldt eveneens voor halve chatsessies zoals hierboven omschreven.

Ik zou EC willen vragen om voor dit detail ook een duidelijke regel te maken, telefoons UIT of in ieder geval STIL, en bij het negeren van deze afspraak wordt je die dag gewoon niet meer toegelaten. Ik weet niet hoe andere mensen dit doen, maar als ik lig/sta/hang/zit te vrijen staat mijn telefoon UIT of in ieder geval stil en ga ik vooral beslist niet tijdens een heerlijke wilde pijpbeurt even op msn zitten kijken of er wellicht nog een posting is van iets of iemand.

Zegt het voort...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten