Echte HARDE neukers en koppels
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Echte HARDE neukers en koppels
Hallo beste mensen,
Wij zijn voornemens om dinsdag 17 december om 14.00 uur naar Hilversum te komen.
Echter alleen als er nu eens leuke en wat uitgebreidere reacties worden geschreven op dit forum en NIET middels een Pbtje..!!
Ook willen we graag dat er achteraf, door hen die hebben mogen en kunnen genieten, de moeite nemen om een verslagje te schrijven. Er wordt hier, ook als er uitdrukkelijk om wordt gevraagd te weinig of geen gehoor aan gegeven.
Dat is voor ons al aanleiding genoeg om geen aankondigingen meer te doen en alleen via pbtjes de ÉCHTE neukers te benaderen.
Dus we kijken uit naar leuke reacties.......
Groetjes,
Stout Stel
Wij zijn voornemens om dinsdag 17 december om 14.00 uur naar Hilversum te komen.
Echter alleen als er nu eens leuke en wat uitgebreidere reacties worden geschreven op dit forum en NIET middels een Pbtje..!!
Ook willen we graag dat er achteraf, door hen die hebben mogen en kunnen genieten, de moeite nemen om een verslagje te schrijven. Er wordt hier, ook als er uitdrukkelijk om wordt gevraagd te weinig of geen gehoor aan gegeven.
Dat is voor ons al aanleiding genoeg om geen aankondigingen meer te doen en alleen via pbtjes de ÉCHTE neukers te benaderen.
Dus we kijken uit naar leuke reacties.......
Groetjes,
Stout Stel
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Echte HARDE neukers en koppels
Hoi. Stout stel ik ga proberen er bij te zijn dinsdag ik weet dat je altijd lekkere onderdanige sletjes bij je hebt waar wij dan goed gebruik van kunnen maken. Welke slet heb je dinsdag? Gr. Loodgieter.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Dat zal een heerlijk dinsdagmiddag worden. Mag ik ook mee doen. Wordt vast heel veel genieten. 

-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik wil graag meedoen!
Ik hoop dat van je sletjes de dame met een belgische tongval deze keer weer van de partij is.
De vorige keer heb ik haar lekker mogen beffen op het bed naast de kluisjes, daarna in de darkroom ben ik heerlijk gepijpt en heb ik haar mondje vol gespoten terwijl ze ondertussen door een ander stevig geneukt werd.
Later kwam ze nog op de bank naast me zitten voor een bakkie koffie waarbij ze wijdbeens (een been over mij) haar kutje aan de overige mannen moest laten zien.
Hmmm ik krijg weer zin als ik er aan denk....
Pieter
Ik hoop dat van je sletjes de dame met een belgische tongval deze keer weer van de partij is.
De vorige keer heb ik haar lekker mogen beffen op het bed naast de kluisjes, daarna in de darkroom ben ik heerlijk gepijpt en heb ik haar mondje vol gespoten terwijl ze ondertussen door een ander stevig geneukt werd.
Later kwam ze nog op de bank naast me zitten voor een bakkie koffie waarbij ze wijdbeens (een been over mij) haar kutje aan de overige mannen moest laten zien.
Hmmm ik krijg weer zin als ik er aan denk....
Pieter
-
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi Stout stel,
zoals ook al eerder aangegeven zal ik graag een verslag schrijven. Als het aan mij ligt ben ik de eerste en de laatste die dinsdag het sletje (of de sletjeS?) stevig doorneukt! Alle hoeken en gaten van de cinema zal ze zien tot ze geen pap meer kan zeggen.
Uiteraard alles in overleg, discreet en hygienisch.
Tot dinsdag!
Gr
Frank
zoals ook al eerder aangegeven zal ik graag een verslag schrijven. Als het aan mij ligt ben ik de eerste en de laatste die dinsdag het sletje (of de sletjeS?) stevig doorneukt! Alle hoeken en gaten van de cinema zal ze zien tot ze geen pap meer kan zeggen.
Uiteraard alles in overleg, discreet en hygienisch.
Tot dinsdag!
Gr
Frank
Try me, you'll love it! 

- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hoi stout stel. M'n geile onderdanige slet van 39 komt mee dinsdag om 14.00 uur. Ze zal eerst de meester van stout stel moeten verwennen ,daarna is ze voor de overige heren en in alle gaatjes te gebruiken. Pzc. Rest met. Gr. Loodgieter.
-
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
3 stelletjes, daar moet ik dus bij zijn 

-
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Tjah dan kan deze donkere jongeman ook niet wegblijven. Zal dus extra me best doen om hier aanwezig te zijn om te kunnen genieten en de sletten(dames) die interesse hebben goed te mogen knallen. 

- Italianb_y
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Wow…Blijkt dit zowaar een van de meest mooie aankondigingen ooit te worden..
3 Stellen, wat een genot! Ik hoop dat ik als jonge, gespierde 24er met jullie mee mag doen.
Ik hou van likken, beffen, zuigen, neuken en spuiten. MAAR altijd met hygiëne, discretie en respect.
Hierbij meld ik me aan!

3 Stellen, wat een genot! Ik hoop dat ik als jonge, gespierde 24er met jullie mee mag doen.
Ik hou van likken, beffen, zuigen, neuken en spuiten. MAAR altijd met hygiëne, discretie en respect.
Hierbij meld ik me aan!

-
- Leeftijd: 29
- Contacteer:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten